וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי בן משה השלים השקעה של כ-120 מיליון שקל בצומת כרכור

17.9.2017 / 13:27

חברת דור אלון מקבוצת אלון רבוע כחול בשיתוף עם קיבוץ עין שמר ביצעה הרחבה של מתחם הקניות "אלון עין שמר פאשן" בצומת כרכור בהיקף של כ-3,000 מ"ר

מוטי בן משה. תמר מצפי, מערכת וואלה! NEWS
מוטי בן משה, בעלי קבוצת אלון רבוע כחול/מערכת וואלה! NEWS, תמר מצפי

חברת דור אלון מקבוצת אלון רבוע כחול, שבשליטת איש העסקים מוטי בן משה, וקיבוץ עין שמר השלימו באחרונה השקעה של כ-120 מיליון שקל בהרחבת מתחם אלון עין שמר פאשן בצומת כרכור, שכולל כעת כ-3,000 מ"ר נוספים.

ההרחבה מצטרפת לכ-10,000 מ"ר שטחי המסחר שפעילים במקום זה כשנתיים. במקביל חנכה החברה המשותפת - עין שמר אלון החזקות - חניון חדש ומקורה במתחם בשטח של 6,000 מ"ר ובו יותר מ-300 מקומות חניה נוספים.

שטחי המסחר החדשים כבר מאוכלסים במלואם במגוון של יותר מ-20 עסקים, בהם חנות קונספט ראשונה בישראל של רשת קולומביה, חנויות של SWEAR, רנואר,twenty four seven, מגה ספורט, אלמביקה, נעלי נמרוד, תיק התיקים, ארקוסטיל; וכן מותגי הסעדה כגון קפה לנדוור, לה גופרה ו-rebar. בשבועות הקרובים ייפתחו במתחם חומוס בר, מסעדת רפאלו, טרמין בר וסניף של רשת BBB.

מנכ"ל דור אלון, עודד בלום, ציין כי "החברה ממשיכה בפיתוח הנדל"ן סובב מתחמי התדלוק. בד בבד עם פיתוח תחומי האנרגיה של הקבוצה, נתמיד ונשביח גם את נכסי הנדל"ן המניבים שבבעלותה. כך, דיווחנו לאחרונה, בין היתר, על התקדמות נוספת במיזם הנדל"ן בהיקף של כ-70 אלף מ"ר תעסוקה ומסחר שאנו מחזיקים יחד עם שותף מדרום לאזור התעשייה של הרצליה".

ניב רונן, מנכ"ל עין שמר אלון החזקות, הוסיף: "פתיחת שלב ב' במתחם אלון עין שמר משלים את התמהיל ומגוון מאוד את אפשרויות הקנייה, הבילוי והפנאי. אנו גאים להפוך למתחם הקניות והבילוי המוביל באזור ולספק חווית קניות ייחודית ושונה מהקיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully