וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי שיסמס ישטוף כלים: מארז היינות שירחיק אתכם מהסלולרי בארוחת החג

18.9.2017 / 16:38

יש רגעים שבהם ראוי להשאיר את הסלולרי בצד ולהתרכז במשפחה. לרגל ראש השנה ייצר יקב טפרברג כ-200 מארזי יינות ייחודיים עם יינות INSPIRE. לאחר הוצאת היינות, המארז הופך למעמד לסמארטפונים ובו "חוקים" שיעזרו לבני המשפחה לשמור על הסמארטפונים רחוקים מהם

יין אדום נמזג לכוסות. ShutterStock
יין אדום נמזג לכוסות/ShutterStock

ערב ראש השנה שחררה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה שורת נתונים מעניינים על ישראל. התברר כי בשנה החולפת נולדו 172 אלף תינוקות ונמשכת העלייה בתוחלת החיים – גיל 80 לגברים וגיל 84 לנשים. עוד למדנו שעובדות שכירות מרוויחות 68% מגברים, לכל אלף חולים יש 1.8 מיטות אשפוז והאוכלוסייה בארץ היא מהצעירות במדינות המערב. יש נתון אחד שלא קיבל אישור רשמי אבל כל מי שיושב לשולחן החג עם משפחתו יכול להעיד כי יש בו ממש: אחד מכל שלושה ישראלים משתמש בסמארטפון במהלך בילוי עם המשפחה.

כן, זה עידן מהפכת המידע, ונכון שהסמארטפון הוא כבר מזמן חלק מאיתנו, אבל יש רגעים, שעות ומועדים שבהם ראוי להשאיר את הסלולרי בצד, הרחק מהישג יד, ולהתרכז במשפחה. זאת כנראה הדרך היחידה - משום שכשהנייד בכיס או על שקט, הפיתוי להציץ בו קיים, אך כשהוא במקום אחר, הרחק מהעין, אפשר לנצל את הזמן לשוחח זה עם זה.

במיוחד לראש השנה 2017 ייצר יקב טפרברג כ-200 מארזי יינות ייחודיים עם יינות INSPIRE. לאחר הוצאת היינות, המארז הופך למעמד לסמארטפונים שיאפשרו לבני המשפחה פשוט לשים את הטלפון בצד וליהנות מהיין ומחברת המשפחה בחג ללא הסחות דעת.

לכל מארז מצורפים הוראות הפעלה וכן מספר "חוקים" שיעזרו לבני המשפחה לשמור על הסמארטפונים רחוקים מהם, לדוגמה "מי שמשיב להודעה – עושה כלים" או "מי שמסתכל בסמארטפון – מפנה מהשולחן". המארז יוצע לקראת החגים למכירה במהדורה מוגבלת בדף הפייסבוק של היקב ניתן יהיה לרכוש רק דרך דף הפייסבוק של היקב.

מארז יינות INSPIRE של יקב טפרברג.
מארז יינות INSPIRE של יקב טפרברג
וואלה! NEWS בשיתוף יקב טפרברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully