וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האצ'יסון בריטניה: הפסקת החוזה עם TTI לא תפגע בהשקת הרשת בהתאם ללוחות הזמנים

סוכנויות הידיעות

17.11.2002 / 9:48

בכך מאשר הדובר כי האצ'יסון בריטניה היא הלקוחה שביטלה את ההתקשרות עם TTI טלקום באקט שהוביל אותה לפספס את התחזיות הרבעוניות



ביום חמישי האחרון הודיעה טי.טי.איי טלקום הישראלית כי קיבלה הודעה מלקוח גדול שלה על הפסקת ההתקשרות בין החברות. יצוין כי TTI העריכה כי ההתקשרות עימה תופסק ולכן לא הכירה בהכנסות מהלקוח ברבעון השלישי של השנה ופיספסה את המספרים המוקדמים. TTI סירבה להסגיר את שם הלקוח.



דובר מטעם האצ'יסון 3G בריטניה, אדוארד ברווסטר, אישר כי האצ'יסון היא הלקוחה שהפסיקה את החוזה עם TTI, ואולם הוסיף כי הדבר לא ייפגע בפרישת רשת הדור השלישי המתוכננת בבריטניה. החברה אמורה היתה להשיק את הרשת כבר בספטמבר, אולם בעקבות עיכוב באספקת חלק מציוד החומרה של הרשת, היא דחתה זאת ומקווה כעת להשיק את הרשת ברבעון הרביעי.



TTI אישרה בעבר כי היא מספקת היום את מוצריה ל-3 חברות בנות של H3G בבריטניה, אוסטרליה והונג קונג, וככל הנראה אחת משלוש אלה היא זו שעצרה את הפרויקט, כאשר ישנה סבירות גבוהה שהיתה זו החברה הבת בבריטניה. החוזה עם H3G נחתם בפברואר 2002, במסגרתו סוכם כי טי.טי.איי תספק ל-H3G פתרון אינטגרטיווי לניהול כולל של רשת דור שלישי. האצ'יסון התכוונה להיות ספקית הדור השלישי הראשונה בבריטניה ולספק מגוון רחב של שירותים, משירותי קול ועד לשידור אודיו ווידיאו. לפי הערכות, TTI כבר החלה בפרויקט עם H3G במדינה נוספת, שוודיה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully