וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליהמן ברדרס בחר במערכת של אקטימייז לאיתור הלבנות הון

צורי דאר

17.11.2002 / 10:01

אקטימייז הישראלית השלימה בשבוע שעבר גיוס של 10 מיליון דולר לפי שווי של כ-20 מיליון דולר אחרי הכסף

חברת הסטארט אפ הישראלית אקטימייז (Actimize), ספקית מובילה של פתרונות תוכנה אנליטיים לתעשיית השירותים הפיננסיים, הודיעה היום כי בנק ההשקעות ליהמן ברדרס (Lehman Brothers) בחר ליישם מערכות שלה בתחומי איתור הלבנות הון (Anti-Money Laundering) ופיקוח ובקרה לברוקרים (Brokerage Compliance). הפתרון מאפשר לזהות בזמן אמת פעילויות לא חוקיות ולמנוע את ביצוען.

אקטימייז מפתחת פלטפורמה טכנולוגית חדשה בתחום ניתוח המידע העסקי. הפלטפורמה מיועדת לתת מענה לארגונים עסקיים ופיננסיים וחברות תקשורת, המתמודדים עם כמויות מידע רבות ומורכבות.

הפלטפורמה שפיתחה החברה, Active Intelligence, מתחברת לבסיסי הנתונים ולמערכות האונליין של הארגון, מנתחת כמויות גדולות של אירועים עסקיים בו זמנית, ומעבירה בזמן אמת מידע ממוקד והנחיות לפעולה לפונקציה המתאימה בארגון. למערכת יכולת להתריע בזמן אמת על כל פעילות חריגה. זאת, תוך שימוש בכלים אנליטיים מורכבים, המשלבים נתונים המתקבלים בזמן אמת ממערכות תפעוליות עם מידע היסטורי מבסיסי נתונים.

על לקוחות החברה נמנים הבנקים הפועלים והבינלאומי, רשויות ממשלתיות פיננסיות, רשויות מן מגזר הביטחוני בישראל וכן מספר חברות בינלאומיות.

אקטימייז, הממוקמת בראש העין, הוקמה ב-1999 על ידי דיויד סוסנה, בועז פאר, דוד גוברין וגיא גרינברג. החברה השלימה בשבוע שעבר גיוס הון בהיקף של 10 מיליון דולר לפי שווי של כ-20 מיליון דולר אחרי הכסף. את הסבב הובילו קרנות ההון סיכון גיזה ו-ורטקס, והשתתפה בו כרמל ונצ'רס, שהשקיעה באקטימייז בסבב הראשון.

במאי 2001 השקיעה כרמל ונצ'רס 4 מיליון דולר באקטימייז לפי שווי חברה של כ-12.5 מיליון דולר אחרי הכסף. החברה מעסיקה כיום 42 עובדים במרכז פיתוח בפתח תקווה ובמרכז מכירות ושיווק בניו יורק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully