וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומטאץ' ממשיכה להתכווץ: הכנסות של חצי מיליון דולר; נותרה עם 1.3 מיליון דולר בקופה

סוכנויות הידיעות

17.11.2002 / 9:50

החברה תשיק בתחילת 2003 את פתרונות סינון הדואר האלקטרוני שלה, Anti-Spam; המנכ"ל: נצטרך שותפויות אסטרטגיות ו/או מימון נוסף לצורך קידום הפתרונות החדשים



קומטאץ' שוב מצפה לפריצה הגדולה, דבר שהיא עושה מאז הקמתה ב-1991 - הפעם מכיוון פתרונות סינון הדואר האלקטרוני שלה, Anti-Spam, שיושקו בתחילת 2003. בינתיים, היא ממשיכה להתכווץ למימדים מדאיגים ולהפסיד כספים. "הכנסות החברה ברבעון השלישי של השנה היו בהתאם לציפיותינו", אמר גדעון מנטל, מנכ"ל החברה, "ומשקפות את השינוי שלנו לכיוון פתרונות 'סינון דואר הזבל' שלנו - טכנולוגיה תלויה ועומדת לבקשת פטנט".



וכך, הכנסות החברה היו 525 אלף דולר והן נבעו אך ורק משירותי דואר אלקטרוני, ירידה של כ-50% מהרבעון הקודם, השני של 2002, ושל לא פחות מ-85% מהרבעון המקביל. הוצאותיה התפעוליות של החברה היו כ-1.4 מיליון דולר ברבעון השלישי, וכך ההפסד התפעולי היה של 987 אלף דולר. הפסדיה הנקיים של החברה הגיעו ברבעון ל-1.1 מיליון דולר או 5 סנט למניה, וזאת בהשוואה להפסד של 700 אלף דולר ברבעון שעבר או 27.8 מיליון דולר ברבעון המקביל. מאז תחילת השנה החברה הפסידה 2.7 מיליון דולר.



שריפת המזומנים של החברה ברבעון היתה 400 אלף דולר ומנטל מקווה כי היא תרד ברבעון הבא. הבשורות המשמחות פחות הן שלחברה יש כיום 1.3 מיליון דולר בלבד באמצעים נזילים, סכום נמוך ביותר.







החברה עידכנה כי היא נמצאת בשיחות עם שותפים אסטרטגיים, מפיצים ומשקיעים והיא מקווה לקבל התחייבויות הנוגעות לטכנולוגיית ה-Anti-Spam מגופים אלה. "נצטרך שותפויות אסטרטגיות ו/או מימון נוסף", אמר מנטל בהודעת החברה. שווי השוק של החברה הוא 2.3 מיליון דולר לאחר זינוק של כ-8% ביום שישי האחרון.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully