וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי המניות של קריסטל אישרו רכישת 86% ממניות לירז; קריסטל תקצה 26% ממניותיה בתמורה

גתית פנקס

17.11.2002 / 10:58

94% מבעלי המניות ה"לא נגועים" אישרו העסקה; פורמולה תחזיק ב-56% ממניות קריסטל בסיום ביצוע החלפת המניות; קריסטל תפרסם מחר תוצאותיה לרבעון השלישי



הארגון מחדש של קבוצת פורמולה , הכולל איחוד בין הגופים הקטנים לגופים גדולים יותר בעלי יכולת צמיחה ורווחיות, ממשיך: חברת קריסטל פתרונות , הנסחרת בבורסת תל אביב ובבורסת הנאסד"ק, הודיעה בסוף השבוע כי אסיפת בעלי המניות שקיימה אישרה ברוב של 94% מבעלי המניות ה"לא נגועים" הקצאת 26% מהון מניותיה בתמורה ל-86% ממניותיה של לירז .



בכך, למעשה, תהפוך לירז לחברה בת של קריסטל, ופורמולה תחזיק ב-56% ממניותיה של קריסטל. טרם השלמתה, מחזיקה פורמולה ב-52% מהון המניות של קריסטל וב-58% מזה של לירז. העסקה מקיפה החלפה של 5.8 מיליון מניות של לירז המחוזקות על ידי פורמולה, אריה קילמן ודיסקונט השקעות בכ-3.5 מיליון מניות של קריסטל. בכך, יהפכו שלושת אלה לבעלי מניות של קריסטל. 14% ממניות לירז יוחזקו בידי הציבור בסיום המהלך ובפורמולה שוקלים האם לפרסם הצעת רכש למניות הללו.



קריסטל מספקת שירותי תוכנה, הסבות וכלי בדיקה לסביבות עבודה שונות, והיא נסחרת לפי שווי של כ-24 מיליון דולר בבורסת הנאסד"ק. מחר תפרסם החברה את תוצאותיה הכספיות לסיכום הרבעון השלישי של השנה.



ברבעון השני, לאחר יותר משנה של הפסדים, החברה דיווחה על רווח זעום ביותר של 26 אלף דולר ועל הכנסות של 7.5 מיליון דולר. האמצעים המזילים של קריסטל מסתכמים כיום ב-11 מיליון דולר והתזרים שלה היה כמיליון דולר ברבעון.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully