וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקשה לתביעה ייצוגית נגד נטוויז'ן בהיקף של 9.6 מיליון שקל

אסף ברגרפרוינד

17.11.2002 / 13:44

התביעה הוגשה בגין גביית יתר מלקוחות עבור חיבורם לרשת האינטרנט

לביהמ"ש המחוזי בתל אביב הוגשה הבוקר תביעה ובקשה להכיר בה כייצוגית כנגד חברת נטוויז'ן על סך 9.6 מיליון שקל בגין גביית יתר מלקוחות החברה עבור חיבורם לרשת האינטרנט.

בתביעה, שהוגשה ע"י דניאל אנגל, לקוח של נטוויז'ן שחתם עימה על הסכם להספקת שירותי גישה לאינטרנט, נטען כי בעת התקשרותו עם החברה נכרת בין הצדדים הסכם לפיו הוא התחייב לשלם לנטוויז'ן על פני תקופה של שלוש שנים סכום מינימלי של 5 דולר עבור מתן שירותי גישה של 8 שעות חודשיות. עבור כל שעת גלישה נוספת, כך נקבע בהסכם התחייב אנגל לשלם סכום של דולר אחד.

אנגל טוען כי בחודש יוני 2002 נכנס לתוקפו תיקון לחוק הגנת הצרכן הקובע חובה לנקוב מחירי שירותים בשקלים בלבד ובעקבות התיקון הודיעה נטוויז'ן ללקוחותיה כי החיוב החודשי שהתבצע עד עתה עפ"י השער היציג יוחלף במחיר שיקלי החל מיולי 2002.

לטענת התובע, נטוויז'ן החליטה על דעת עצמה ומבלי לקבל את הסכמתו כי החיוב הבסיסי של 5 דולר יהפוך לחיוב שיקלי של 25 שקל בצירוף מע"מ וזאת למרות ששער הדולר באותה תקופה היה 4.668 שקלים בלבד. עוד טוען אנגל כי נטוויז'ן אף החליטה על דעת עצמה כי חיוב כל שעת גלישה נוספת שמחירה כאמור עמד על דולר אחד יתורגם ל-5.09 שקלים לשעת גלישה. טרם הוגשה תגובת נטוויז'ן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully