וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיריית תל אביב תובעת ממגדל 6.6 מיליון שקל בגין נזקי הגשמים של ינואר 2000

אמיר הלמר

17.11.2002 / 15:04

העירייה טוענת כי פנתה לחברת מגדל המבטחת אותה לקבלת החזר על הוצאותיה, אך זו סירבה לשלם תוך שהיא דוחה את אחריותה הביטוחית לנזקי ההצפות



עיריית תל אביב הגישה לבית המשפט המחוזי בתל אביב תביעה נגד חברת הביטוח מגדל על סך של 6.6 מיליון שקל, בגין נזקים שנגרמו לעירייה בשל הוצאות ותשלומים שנאלצה לשלם, לאחר שמאות בתי תושבים הוצפו בינואר 2000 בעקבות גשמים עזים שירדו.



בתביעה שהוגשה באמצעות עוה"ד משה בלטר ואנדי אגרט ממשרד בלטר, גוט, אלוני ושות', נטען כי במהלך יומיים רצופים בחודש ינואר 2000 ירדו ברחבי העיר וסביבתה גשמים רבים, בעוצמה וכמות חריגים אשר גרמו להצפת שטחים ורחובות רבים תוך גרימת נזקים ניכרים לרכוש.



עוד נטען כי עקב כמויות הגשמים שירדו במהלך שתי היממות, נגרם נזק ניכר לבתי מגורים ובתי עסק של תושבים בתחומי העיר תל אביב. עוד נטען כי כתוצאה מן המצב שאליו נקלעו חלק מן התושבים שבתיהם הוצפו, פינתה אותם העירייה למתקנים עירוניים שונים וחלקם אף הועברו לבתי מלון ברחבי העיר.

העירייה טוענת כי נאלצה להיערך באופן מיידי להוצאה כספית שמטרתה היתה לממן את הטיפול בתושבים. הוצאה זו הסתכמה, כאמור, לטענת העירייה, בכ-6.6 מיליון שקל.



העירייה טוענת כי פנתה לחברת מגדל המבטחת אותה לקבלת החזר על הוצאותיה, אך זו סירבה לשלם תוך שהיא דוחה את אחריותה הביטוחית לנזקי ההצפות. לפיכך, הגישה העירייה את התביעה כנגד מגדל. טרם הוגש כתב הגנה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully