וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הווארד יאנג מהונג קונג הגיע להחזקה של כ-30% מראדא; מבקש למנות דירקטור נוסף מטעמו - שלישי במספר

גתית פנקס

17.11.2002 / 15:07

החברה תבקש אישור אסיפת בעלי המניות למינוי 2 דירקטורים חדשים: פטר קיירוס מטעם יאנג ובן ציון גרובר; המנכ"ל: "יאנג ביקש למנות דירקטור נוסף לאור החזקותיו; הדירקטוריון חשב כי זה נכון"



המשקיע האוורד יאנג מהונג קונג ממשיך להגדיל את החזקותיו בחברת ראדא הישראלית, ומבקש למנות דירקטור נוסף מטעמו לדירקטוריון החברה, כך שיהיו לו 3 נציגים. יאנג השתתף עד כה בכל הנפקותיה של ראדא, כולל בהנפקה הפרטית שביצעה באמצע השנה, ואם יממש את כל כתבי האופציה שבידיו הוא יחזיק ב-61.7% מהחברה או 16.8 מיליון דולר. במקביל, יאנג אוסף מניות של החברה בצורה סיסטמתית באמצעות רכישות בשוק הפתוח.



בצורה ישירה ובנטרול 8.5 מיליון אופציות שברשותו, יאנג מחזיק בבכ-30% מראדא וב-7.3% נוספים באמצעות חברת Horsham Enterprises בה עצמה הוא מחזיק 50%. בסיסה של Horsham הוא בהונג קונג והיא רשומה באיי הבתולה. "בגלל הגדלת כמות המניות שברשותו העביר אלינו יאנג בקשה למנות דירקטור נוסף", מסביר אדר אזנקוט, מנכ"ל ראדא. "הדירקטוריון חשב כי זה נכון ותמך בהצעה שכן היא תשקף טוב יותר את הפוזיציה של יאנג בחברה. אנחנו ממש לא חוששים מהגדלת המניות שמבצע יאנג ורואים בו שותף אסטרטגי שמעורב בחברה כבר למעלה מ-5 שנים".



ראדא מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק ציוד בדיקה אוטומטי ומערכות לתעשיות המטוסים הצבאיים והאזרחיים, והיא נסחרת בבורסת הנאסד"ק (Small Cap) לפי שווי שוק של כ-8.5 מיליון דולר. החברה תבקש את אישור בעלי המניות באסיפה השנתית שתתקיים ב-12 בדצמבר בנתניה, למנות את פטר קיירוס (53) לדירקטור בחברה, כנציגו של יאנג. מאז 1993 מכהן קיירוס כמנהלה של חברת פיתוח נדל"ן בשם Potomac Golf Properties והוא היה בעבר שותף במשרד עורכי דין.



מועמד נוסף אותו תבקש למנות החברה הוא בן ציון גרובר (44), שייצג בעלי מניות אחרים, פרט ליאנג, שהשתתפו בהנפקה הפרטית האחרונה שביצעה החברה. גרובר הוא אל"מ במיל' והיה מפקד בחיל האוויר הישראלי.



כמו כן, החברה תבקש באסיפת בעלי המניות אישור למינוי הדירקטור אדריאן ברג, שכהונתו פקעה. ברג, נציג נוסף של יאנג מהונג קונג, משמש כחבר בדירקטוריון ראדא מאז 1999. מעבר לשלושת החברים הללו, אם אומנם יאושרו, דירקטוריון ראדא מונה כיום את הרצל בודינגר, יו"ר ונשיא החברה; רוי צ'אן, נציגו השלישי של יאנג; חוה שניר וצבי טרופ - שני דירקטורים חיצוניים. אסף אגמון לא יועמד לבחירה נוספת, לאחר 3 שנים ששימש דירקטור בחברה, כך שבחברה יהיו 7 חברים.



ראדא מבקשת באסיפת בעלי המניות אף אישור להגדלת הונה הרשום ל-45 מיליון מניות רגילות בעלות ערך נקוב של 5 אגורות, בעוד שכעת לחברה 26 מיליון מניות לפי רישומיה ותקנות התאגדותה. הסיבה לכך, בין השאר, היא ההנפקה שביצעה החברה ביוני 2002 והעובדה שראדא הקצתה אופציות בגובה 14.8 מיליון מניות, שצפויות להיות מומרות למניות בעתיד. האם ראדא מתכננת הנפקה נוספת? "אם נתכנן נודיע, אני לא יכול לומר בשלב זה", אומר אזנקוט.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully