וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני גאון, דני ברנר ורונלדו אייזן הגישו הצעה לרכוש את זארה

איילה צורף

17.11.2002 / 13:35

כך נודע ל-TheMarker; עד כה הוגשו הצעות גם ע"י קבוצת אפריקה ישראל וקבוצת פדן; לפי הערכות, ההצעות נעות בטווח של 50-80 מיליון שקל; קבוצת הקניונים של עזריאלי הביעה גם היא התעניינות * אפריקה ישראל: זארה תהיה שלנו לאחר שבימ"ש יאשר * ביהמ"ש ביטל את הצו המונע ל



בני גאון, דני ברנר, בעל השליטה בקמור , ואיש העסקים רולנדו אייזן הגישו ביום חמישי האחרון הצעה לרכישת זארה - כך נודע ל-TheMarker. ברנר הצטרף להצעה המקורית שתיכננו גאון ואייזן להגיש באמצעות רשת המשביר מחסני אופנה .



מלבד גאון, עד כה הגישו הצעות לרכישת זארה, שהיקף הפעילות שלה נאמד ב-190 מיליון שקל בשנה, הגופים: אפריקה ישראל יחד עם רשת פוקס וזכיין מקדונלד'ס עומרי פדן ביחד עם אשטרום. על פי ההערכות, נעות הצעותיהם בטווח של 50-80 מיליון שקל.



בנוסף לגופים שהציעו הצעות, גם קבוצת הקניונים של עזריאלי הביעה התעניינות.



בעוד כשבוע צפוי נציג הנהלת קונצרן אינדיטקס הספרדי, המחזיק בבעלות על המותג זארה, להגיע שוב לישראל, על מנת לקיים סבב פגישות נוסף עם מציעי ההצעות.



גאון שולט (כ-80%) ברשת המשביר מחסני אופנה באמצעות חברות בשליטתו. הרשת עוסקת בתחום השיווק, המכירה והעיצוב של מוצרי אופנה לגברים, נשים, נוער וילדים באמצעות 24 סניפים. הרשת מפעילה גם מועדון לקוחות בהיקף מדווח של 200,000 משקי בית, המשלמים דמי חבר שנתיים.



במחצית הראשונה של 2002 דיווחה החברה על הכנסות של 145.5 מיליון שקל ועל הפסד נקי של 221 אלף שקל. בסוף יוני 2002 היה ההון העצמי שלה 38.5 מיליון שקל.



רונלדו אייזן שימש בעברו דירקטור במשביר לצרכן, בתקופה שבה שימש גאון יו"ר המשביר לצרכן.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully