וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים פותח מרכז שירות מזומנים בנתניה

מערכת וואלה! בשיתוף בנק הפועלים

26.9.2017 / 10:02

במרכז החדש שייפתח בסוף ספטמבר ירוכזו כל השירותים הדרושים ללקוחות המבצעים פעילות מזומנים – תשלומים, הפקדות, העברות, פיקדונות ועוד. במהלך השנה הבאה ייפתחו סניפים נוספים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרכז המזומנים של בנק הפועלים בנתניה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנק הפועלים משיק מרכז לשירותי מזומנים בעיר נתניה. במרכז המזומנים החדש, שייפתח בסוף ספטמבר ברחוב שמואל הנציב במרכז העיר, ירוכזו כל השירותים הדרושים ללקוחות המבצעים פעילות מזומנים – תשלומים, הפקדות, העברות, פיקדונות ועוד.

מרכז המזומנים החדש הוא מרכיב נוסף בחזון ה"אישי, אנושי וטכנולוגי" של בנק הפועלים, במסגרתו פועל הבנק להעצמה דיגיטלית של לקוחותיו, לצד מתן שירות בנקאי אישי ואנושי. במרכז המזומנים יעמדו לרשות הלקוחות יועצים דיגיטליים, שיסייעו להם להשתמש בשירותים הדיגיטליים של הבנק ולחסוך זמן יקר. היועצים הדיגיטליים יוכלו אף להזמין כרטיסים בנקאיים ללקוחות שיגיעו למרכז, וכן להנפיק עבורם סיסמאות לשימוש בשירותי הבנק באתר האינטרנט ובאפליקציה. כמו כן, תוצב במרכז החדש עמדת הדרכה דיגיטלית לשירות הלקוחות.

"במסגרת חזון הבנק של 'אישי, אנושי וטכנולוגי', אנחנו מעמידים לרשות לקוחותינו באזור נתניה שירות חדש המשלב בנקאות אישית עם מוצרים טכנולוגיים", אמר רונן שטיין, הממונה על החטיבה הקמעונאית והמשנה למנכ"ל בנק הפועלים. "היועצים הדיגיטליים במרכז יסייעו ללקוחות שלא נולדו לעידן הטכנולוגיה להשתמש בערוצים הישירים של הבנק, בעוד שהבנקאים יעמדו לשירותם של כל מי שמבצע פעילות מזומנים".

שעות הפעילות במרכז המזומנים יורחבו לעומת הסניפים הבנקאיים הרגילים, לנוחות הלקוחות. במהלך 2018 צפויים להיפתח מרכזים דומים בערים מרכזיות נוספות ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully