וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכשרת הישוב דחתה האסיפה שאמורה לאשר לנמרודי שכר של 156 אלף שקל בחודש על רקע העיכוב בעסקת ברזני-ירדן

גולן פרידנפלד

17.11.2002 / 16:20

מקורב לעסקה: "העסקה אמורה להיחתם בימים הקרובים והתקבלו אישורי הבנקים לכך"; ברזני הגיע להסכמה עם נמרודי כי לכשתושלם העסקה, תתמוך ירדן באישור השכר



עופר נמרודי ייאלץ כנראה לחכות עוד זמן מה עד לכינוסה של האסיפה הכללית של חברת הכשרת הישוב , שהיתה אמורה לאשר את חוזה ההעסקה שלו בעלות חודשית של 156 אלף שקל. היום שיגרה הכשרת הישוב הודעה לבורסה לפיה היא דוחה את כינוסה של האסיפה הכללית שתוכננה ל-20 לנובמבר למועד בלתי ידוע. הסיבה לכך היא עיכוב בחתימה על עסקת מכירת מחצית ממניות חברת ירדן (המחזיקה בכ-24% מהון המניות של הכשרה) למשפחת ברזני. יחד עם זאת, ממקורות המקורבים למשפחת ברזני נמסר כי העסקה סגורה וכי ה- closing ייערך ממש בימים הקרובים. עוד הוסיף המקורב כי התקבלו כל האישורים הנדרשים, כולל הסכמת הבנקים, למימון העסקה. הבנקים בהם מדובר - הבנק לפיתוח התעשייה ובנק לאומי.



אמנון ברזני הגיע לסיכום עם עופר נמרודי כי ירדן תתמוך בהצעה לשדרג את שכרו של נמרודי. ברזני אף הגיע להסכם עם רועי גיל ואיתן אלדר, מבעלי השליטה בחברת ירדן, כי במידה והעסקה עימם תצא אל הפועל, הם יחוייבו לקבל את דעתו ולתמוך פה אחד בהצעה לשיפור תנאי השכר של נמרודי. גיל ואלדר היו, למי שהספיק לשכוח, אלה שטירפדו את הסכם השכר שניסה נמרודי להעביר לפני כשנה בעלות של 88 אלף שקל בחודש. אז לוותה הצבעתם בנושא בסכסוך חריף בינם לבין נמרודי. השניים ניסו להתפטר מזה זמן רב מההחזקה הכושלת שלהם בהכשרת הישוב, אולם ללא הצלחה עד להכרזה על מכירת מניות ירדן למשפחת ברזני.



חברי ועדת הביקורת של הכשרת הישוב שאישרו את ההתקשרות נימקו את החלטתם בטענה שכיום מקדיש נמרודי את מירב זמנו להכשרת הישוב, בעוד שבאוגוסט 2001, עת נחתם עמו הסכם ההעסקה הקודם, הקדיש נמרודי את מירב זמנו להליכים המשפטיים הקשורים בכתב האישום שהוגש נגדו והסתיימו במארס 2002. בדיוני ועדת הביקורת השתתפו שני הדחצ"ים, אליהו נאוי וישראל פולנסקי, והדירקטורים רון ויסברג, בנימין זאבי ויעקב ארז, ששימש בעבר כעורך הראשי של עיתון "מעריב" שבשליטת הכשרת הישוב.



בהכשרה מצאו לנכון לנמק את הדרישה לשיפור בתנאי העסקתו של נמרודי בתנאים דומים להם זוכים בני משפחת נמרודי האחרים. עלות העסקתו של יעקב נמרודי מסתכמת בכ-137 אלף שקל בחודש ועלות העסקתן של אחיותיו של עופר נמרודי, יעל וסמדר, מסתכמת בכ-81 אלף שקל בחודש לכל אחת.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully