וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאואר תגדיל את מצבת כוח האדם ב-30 עובדים ל-1,310 עובדים עד סוף 2002

בעז בבאי

17.11.2002 / 16:28

החברה השלימה בהצלחה הטמעה של מערכת מחשוב ארגוני של חברת סאפ, בעלות של 1.7 מיליון דולר



חברת טאואר סמיקונדקטור מתכוונת לגייס 30 עובדים נוספים עד סוף השנה, זאת בנוסף ל-220 עובדים שגייסה החברה מתחילת ינואר השנה. כך מסר היום אלי לזר, סמנכ"ל משאבי אנוש בטאואר. מצבת כוח האדם של טאואר תכלול 1,310 עובדים בסוף 2002, מתוכם 90 סטודנטים.



בסך הכל מגייסת טאואר השנה 250 עובדים חדשים, כ-100 מהם מהנדסים בתחומי הפיסיקה, הכימיה, הנדסת חשמל ואלקטרוניקה והנדסת חומרים. כל היתר הנדסאים, טכנאים ומפעילי קו הייצור. זאת לקראת הפעלתו של המפעל החדש למוליכים למחצה של החברה במגל העמק, ה-FAB2.



במקביל לגידול במצבת כוח האדם במהלך 2002, השלימה טאואר פרויקט הטמעה של מערכת מחשוב ארגוני מסוג ERP של חברת סאפ, חברת התוכנה הגדולה באירופה. עלות הפרויקט, הנחשב לגדול מסוגו בישראל, נאמדת ב-1.7 מיליון דולר, כולל רכישת רשיונות התוכנה מסאפ ושירותי ההטמעה של חברת יבמ גלובל סרוויס.



לדברי ארז תעוז, מנהל מפעל FAB1 של טאואר, ששימש כמנהל על של הפרויקט, החברה צליחה לסיים בתוך 12 חודשים הטמעה של 6 מודלים של פתרון התוכנה של סאפ, כולל במחלקות משאבי אנוש, שיווק ומכירות, פיננסים, הזמנות ועוד. טאואר החליטה לבטל תוכנית להטמיע מודל של ייצור והיא עושה שימוש בפתרון התוכנה של וורלדסטרים לרצפת הייצור שלה.



הפרויקט עבר בצורה חלקה, לדברי תעוז, כאשר המערכת עלתה "לאוויר" באופן מלא בתחילת חודש מאי השנה, מבלי שנרשמה פגיעה בביצועים של החברה. בפרויקט, שנוהל על ידי אבי קרסו ממחלקת טכנולוגיית המידע של טאואר, השתתפו 10-15 עובדים של יבמ ו-20-15 עובדים של טאואר.



חברת טאואר דיווחה בסוף אוקטובר על גידול של 40% במכירות ל-16.2 מיליון דולר. עם זאת, החברה, שבתחילת השנה העלתה את התחזיות עקב ההתאוששות בתחום השבבים, מעריכה כעת, בדומה לתחזיותיהן של יצרניות שבבים מובילות אחרות, כי הכנסותיה ברבעון הרביעי יהיו נמוכות בשיעור של עד 10%.



החברה מתכננת להתחיל בייצור מסחרי ב-FAB2 כבר בראשית 2003. המפעל החדש מתוכנן לייצר בטכנולוגיית 0.18 מיקרון ומטה וכושר הייצור החודשי בו מתוכנן להגיע עד 33 אלף פרוסות סיליקון בקוטר 200 מ"מ.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully