וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה מינצר הגיש לבימ"ש בקשה לביטול פסק הבוררות של עו"ד ראובן בכר במחלוקת בינו לגוטקס

אסף ברגרפרוינד

17.11.2002 / 18:44

טוען כי בכר פעל מתוך ניגוד אינטרסים בהיותו שותף בכיר במשרד עו"ד אשר מייצג את דניה סיבוס מקבוצת אפריקה ישראל, שהיא הבעלים של גוטקס



משה מינצר, המפיץ לשעבר של מוצרי גוטקס באוסטרליה, הגיש אתמול לבית המשפט המחוזי בתל אביב בקשה לביטול פסק בוררות מלפני כחודש במחלוקות בינו לבין חברת גוטקס. לטענתו, יש לבטל את פסק הבוררות שניתן על ידי עו"ד ראובן בכר, וזאת לאור העובדה כי בכר שותף בכיר במשרד עורכי דין אשר מייצג את חברת דניה סיבוס מקבוצת אפריקה ישראל, שהיא הבעלים של גוטקס. לטענתו של מינצר, עו"ד בכר נתן את פסק הבוררות כאשר היה מצוי בניגוד אינטרסים ולכן יש לבטל את החלטתו.



מהבקשה עולה כי בין מינצר לגוטקס היה קיים סכסוך בנוגע להסכם הפצת מוצריה של גוטקס באוסטרליה. כבורר בתביעה שהגיש מינצר נגד גוטקס בסך 2.1 מיליון דולר, נבחר עו"ד ראובן בכר. עו"ד בכר קבע בפסק דינו כי גוטקס תשלם למינצר סכום של 95 אלף דולר בלבד בגין ביטול הסכם ההפצה.



מינצר טוען בבקשתו כי כחודש לאחר מתן פסק הבוררות נודע לו כי מקריאת הפרופיל של משרד עורכי הדין פישר בכר חן ושות', שבו משמש עו"ד בכר כשותף בכיר, כי המשרד מייצג את חברת דניה סיבוס.



לדבריו, דניה סיבוס הינה חברת בת ואחת החברות הגדולות בקבוצת אפריקה ישראל, בדומה לגוטקס, אשר אפריקה ישראל להשקעות הינה בעלת המניות העיקרית של החברה. מינצר טוען כי עו"ד בכר לא יידע את הצדדים לבוררות בדבר הקשר שלו לאפריקה ישראל ובמידה שהיה מודע לקשר בין משרדו של עו"ד בכר לבין קבוצת אפריקה ישראל, הוא לא היה חותם על הסכם הבוררות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully