וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים מציג: המערכת שתלמד אותכם להתנהל נכון כלכלית

1.10.2017 / 8:52

המערכת החדשה שתופעל באמצעות אפליקציית הבנק תלמד את הרגלי הלקוח ותספק לו התראות על תנועות בחשבון שלו שיעזרו לו לחסוך כסף ולנהלו נכון

אפליקצית ניהול חשבון בנק הפועלים.
כך תיראה האפליקציה

בנק הפועלים משיק מערכת של טיפים והתראות מותאמות אישית ללקוח, המבוססות על בינה מלאכותית (Big Data) ומערכות של מכונות לומדות. המערכת החדשה תופעל באמצעות אפליקציית "ניהול חשבון" של בנק הפועלים, בה כבר משתמשים כמיליון לקוחות באופן קבוע ככלי הבנקאי העיקרי שלהם.

המערכת תסרוק את המידע על הלקוחות ותשווה את התנהגותם הפיננסית להתנהגות של לקוחות אחרים. היא תפעיל סט של אלגוריתמים המבוססים על תנועות בחשבון, יתרות וחיובים מכרטיסי אשראי – ותקפיץ ללקוח עשרות הודעות שונות, הרלוונטיות ישירות אליו.

בשלב הראשון תיפתח המערכת לפיילוט לעשרות אלפי מלקוחות האפליקציה הסלולרית של בנק הפועלים. בין ההודעות הכלולות במערכת החדשה: עדכון על פעולות בחשבון או דברים שחשוב לדעת בכדי לחסוך כסף כגון: עדכון על החזר כספי מבית עסק, עדכון על הוצאות רכב גבוהות מהרגיל, חיובים חריגים על הוצאות בחו"ל וחיובים חריגים מספקים שהלקוח לא נוהג לרכוש מהם.

עוד תספק האפליקציה הצעות שמשפרות את חיי הלקוח ומסייעות לו להתנהל בצורה פיננסית חכמה יותר כגון: שאלון בסגנון "בחן את עצמך" ("האם אתה יודע כמה הוצאת על בגדים בחודש האחרון" או "האם אתה יודע איך ההוצאות שלך על מסעדות יחסית לאנשים הדומים לך"), התראה על החזר עמלות בחשבונו, התראה ללקוח על הפקדת כסף לא צפויה בחשבונו, התראה ללקוח על תשלום חשבון נמוך לספק כלשהו. המערכת גם תודיע ללקוח על פעולות שעליו לבצע כגון: התראה על תשלום חשבון, זיכוי המגיע ללקוח או שינויים בהפקדת המשכורות .

אפליקצית ניהול חשבון בנק הפועלים.
התראות על תנועות חריגות

מעבר להתראות אלה, ההודעות יסייעו ללקוחות ללמוד להשתמש בצורה טובה יותר באפליקציה: כך, לדוגמה, לקוח שהמתין יותר מ-20 דקות בסניף יקבל הודעה שלהבא יוכל לחסוך זמן על ידי הזמנת תור באפליקציה, ולקוח שהגיע לסניף לקחת פנקס צ'קים יקבל הודעה על כך שיש באפשרותו להזמין פנקס ישירות הביתה מתוך האפליקציה. הלקוח יכול לדרג את ההודעות לפי מידת הרלוונטיות שלהן (בכוכבים), והמערכת תלמד את העדפותיו ומשפרת את התאמת ההודעות לצרכיו לאורך זמן. בנוסף, לקוח שלא יהיה מעוניין בהודעות, יוכל להסירן באופן ידני.

שחר מרקוביץ, ראש מערך הדיגיטל בבנק הפועליםאמר כי "המכשיר הסלולרי, שלכל אחד מאיתנו יש בכיסו, הוא מעתה כלי שיעזור ללקוחותינו לחסוך כסף, להתנהל בצורה פיננסית חכמה יותר, ולשפר את ההרגלים הפיננסיים היומיומיים שלהם".

רונן שטיין, ראש החטיבה הקמעונאית והמשנה למנכ"ל הבנק אמרה כי "מערכת ההודעות החדשה מביאה לידי ביטוי את המהפכה שמוביל בנק הפועלים במעבר לשימוש בסלולרי לביצוע פעולות בנקאיות, כחלק מאסטרטגיית 'אישי, אנושי וטכנולוגי' שמוביל בנק הפועלים".

מערכת וואלה בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully