וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים מציע: שירות ייעוץ לקראת פרישה

2.10.2017 / 10:37

במסגרת השירות החדש אותו ייספק הבנק לכלל השכירים במשק, יצעו יועצי הבנק סיוע בתכנון התיק הפנסיוני של עובדים המתקרבים לגיל פרישה ויסבירו ללקוחות את כלל זכויותיהם לקראת הפנסיה

שתי נשים מבוגרות שותות קפה. ShutterStock
להתכונן טוב לפרישה/ShutterStock

בנק הפועלים מציע שירות חדש לציבור השכירים, לקוחות כל הבנקים - שירות של תכנון פנסיוני לקראת פרישה. במסגרת השירות, יועצי הבנק, בעלי רישיון ייעוץ פנסיוני המתמחים בתחום תכנון הפרישה, יתנו מענה מקצועי ואובייקטיבי המותאם לצורכי הפורש, ובכלל זה התייחסות להיבטי מיסוי רלבנטיים לפרישה. בנוסף יספקו יועצי הבנק ייעוץ בכל אותן החלטות "אל-חזור" אשר צריכות להתקבל תוך חודשיים-שלושה מיום הפרישה, כגון טיפול במענקי הפרישה והפיצויים, התייחסות ליחס הון מול קצבה ועוד. החלטות אלה יש בכוחן לחסוך כסף רב לכל פורש.

השירות החדש יסייע לפורש להגדיר טוב יותר את המטרות והיעדים ולתכנן טוב יותר ההוצאות הצפויות בפנסיה וכן לחשוב על מקורות ההכנסה ולהבין אילו מסים יש לשלם בעת פרישה ומהן הדרכים לתכנון מיטבי שלהם. בנוסף, השירות יסייע ללקוחות להבין את סדרת הטפסים שהם צריכים למלא בהתאם להחלטות שקיבלו, ובסופו של דבר לבנות תיק פנסיוני אופטימלי, תוך התייחסות לגיל ולניהול סיכונים המותאם לצורכי הפורש. השירות ניתן תמורת תשלום שנקבע בהתאם להיקף התיק הפנסיוני ולמורכבותו: החל בעלות של 1,000 שקל עבור ייעוץ לתיק פנסיוני בגובה של עד חצי מיליון שקל, 1,500 שקל לייעוץ לתיק בהיקף של מעל חצי מיליון ועד למיליון שקל, 2,000 שקל לייעוץ לתיק בהיקף של מעל מיליון ועד שני מיליון שקל, ועד 3,500 לתיק בהיקף העולה על שני מיליון שקל.

"בכל שנה כ- 70 אלף ישראלים יוצאים לגמלאות ולא מצליחים לנהל את החיסכון הפנסיוני שלהם כך שיוכלו לשמר את רמת חייהם. ישנם אלפי אנשים שפורשים מבלי לקבל ייעוץ פנסיוני ומבלי להיות מודעים לזכויות שמגיעות להם", אומר ד"ר אמיר בכר, מנהל אגף ייעוץ ומחקר בבנק הפועלים. "עומס המידע בנוגע למוצרים הפנסיונים, לצד אי ידיעה לגבי הטבות המס השונות ושורת ההחלטות הנדרשת לצורך במילוי טפסים שונים, גורמים לפורשים לקבל החלטות שגויות העלולות לפגוע בתמורה הכוללת שלהם לאורך שנות הפרישה העתידיות. השירות החדש יסייע לפורשים למצות את היתרונות הפנסיוניים השונים ולנהל באופן יעיל את המערך הפנסיוני כך שימלא את ייעודו".

רוב הישראלים מתחילים לחשוב על הפנסיה בגיל 50, אך ד"ר בכר ממליץ להתחיל לתכנן עוד קודם לכן, כבר בתחילת שנות ה-30, עם כניסתם למעגל העבודה. ולכן, לצד שירות ייעוץ הפרישה, בנק הפועלים מזמין את אזרחי ישראל לקבל ייעוץ פנסיוני חינם (הבנק גובה עמלת הפצה מהיצרנים) תוך התמקדות במוצרי החיסכון הפנסיוני, כגון קרנות פנסיה, קופות גמל וקרנות השתלמות. השירות נותן מענה לכל אותם אזרחים אשר רוצים לשפר את מצבם ביום הפרישה ומודעים, בניגוד לתפיסה הרווחת, לכך שניתן לשפר את ההכנסה בגיל הפרישה, על ידי תכנון מוקדם ונבון.

לתיאום שיחת ייעוץ לקראת פרישה ניתן לפנות לסניפי בנק הפועלים או לחייג 6752*.

מערכת וואלה! בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully