וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטרנט זהב משיקה שירות אנטי וירוס לדואר האלקטרוני

כתב וואלה! עסקים

18.11.2002 / 9:37

השירות מסופק ללקוחות באמצעות תוכנת אנטי וירוס המותקנת על גבי שרתי הדואר של אינטרנט זהב ומבצעת ניטור של כל הודעות הדואר האלקטרוני שיגיע לתיבות של מנויי השירות

אינטרנט זהב משיקה שירות אנטי וירוס להודעות דואר אלקטרוני של משתמשים פרטיים.

השירות מסופק ללקוחות באמצעות תוכנת אנטי וירוס למערכות דואר המותקנת על גבי שרתי הדואר של אינטרנט זהב ומבצעת ניטור של כל הודעות הדואר האלקטרוני שיגיע לתיבות של מנויי השירות ממקור כלשהו. שירות האנטי וירוס מאתר וירוסים ומסיר אותם טרם כניסתם לתיבת הדואר של המשתמש.

במידה ותתקבל בתיבת הדואר של הלקוח באינטרנט זהב הודעה המודבקת בוירוס, יוסר הוירוס מההודעה והלקוח יקבלה נקייה מוירוסים. במידה ולא ניתן יהיה להסיר את הוירוס – ההודעה תימחק. בכל מקרה יקבל הלקוח הודעת חיווי על הסרת הוירוס או על מחיקת ההודעה.

"אנו מציעים למעשה שירות Outsourcing לתחום האנטי וירוס, ראשון מסוגו לדואר האלקטרוני של המשתמש הפרטי בישראל", מסרה יעל ורשבסקי, מנהלת שיווק תחום פרטי באינטרנט זהב. "השירות מתאפיין בשורה של תועלות: המשתמש הפרטי מטופל על ידי גורם מקצועי שמתמחה באבטחת מחשבים ודואר אלקטרוני ומבטיח לעצמו הגנה מלאה מהמקור הראשי לוירוסים ברשת. בנוסף, הוא משתחרר מהטיפול ברכישת תוכנת אנטי וירוס, בהתקנתה ובעדכונה השוטף. ולבסוף, מאחר וכל פעילות הניטור והסרת הוירוסים מתבצעת על גבי שרתי הדואר של אינטרנט זהב, הרי שהשירות אינו צורך משאבים ממחשב ה-PC של הלקוח ואינו פוגע במהירות הגלישה"

מחיר השירות: 9.9 שקל לחודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully