וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזק בינלאומי ומד-1 חתמו על הסכם להגדלת רוחב הפס

כתב וואלה! עסקים

18.11.2002 / 9:59

אנליסטים מעריכים את העיסקה בטווח שבין 80-100 מיליון שקל; החברה מדווחת על כ-70,000 גולשי אינטרנט מהיר המנויים לשירותיה

בזק בינלאומי מדווחת היום, כי נחתמה עסקת ענק עם חברת מד נאוטילוס (מד 1), לפיה בזק בינלאומי רכשה 14 קווי stm-1 עם אופציה לרכישת 6 קווים נוספים ובסה"כ 20 קווי stm1, על גבי תשתית הכבלים התת-ימיים של מד 1 מישראל לאירופה. היקף העסקה מוערך בעשרות מיליוני דולרים. אנליסטים מעריכים את העיסקה בטווח שבין 80-100 מיליון שקל.

קובי חיון, מנכ"ל בזק בינלאומי, אמר היום כי, "מדובר במהלך אסטרטגי אשר יאפשר לבזק בינלאומי להגביר את תנופת גיוס מנויי האינטרנט המהיר תוך שמירה על מהירות הגלישה ואיכות השירות ללקוח"

חיון ציין כי להערכתו, הנהגת שוק האינטרנט המהיר בישראל תושפע במידה רבה מנכונות החברות לבצע את השקעות העתק הכרוכות בכך. איכות הגלישה היא אחד מן המאפיינים הבולטים בתחרות בין הספקיות השונות.

החברה מדווחת על כ-70,000 גולשי אינטרנט מהיר המנויים לשירותיה. רוחב הפס הייעודי, שודרג במהלך הימים האחרונים ל-1.4 ג'גה (Gbps), כחלק ממהלך להגדלת רוחב הפס ל-1.8 ג'יגה עד סוף שנה זו.

שוק האינטרנט המהיר מונה כיום כ-150 אלף מנויים על גבי תשתיות בזק (WOW – בטכנולוגיית ADSL) והכבלים. ממחקרי השוק שערכה החברה עולה כי הסיבה העיקרית למעבר לקוחות מאינטרנט רגיל לאינטרנט מהיר היא החיפוש אחר חווית גלישה מהירה יותר. כ- 40% מהנשאלים ציינו יתרון זה. כ- 35% טענו כי מעלתו של החיבור המהיר בכך שהוא מפנה את קו טלפון בביתם. 10% צידדו באינטרנט המהיר מפני שהוא מאפשר חיבור לרשת האינטרנט באופן רציף (always on), ו- 6% ציינו כי הם התחברו בחיבור מהיר בשל מחירו הסביר. עוד סיבות שהועלו: הצורך לעבוד מהבית; יכולת הורדת קבצים כבדים; שימוש בתכני אודיו-וידאו.




** בזק בינלאומי - מבעלי השליטה בוואלה! תקשורת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully