וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוביוס תקבל מהמדען הראשי תקציב מו"פ בהיקף של כ-3.3 מ' ש' לפרויקט תקשורת סלולרית

צורי דאר

18.11.2002 / 10:25

החברה חתמה לאחרונה על הסכם שת"פ עם סאן מיקרוסיסטמס עם פוטנציאל עסקי של כ-10 מיליון דולר; מגייסת בימים אלה כ-10 מיליון דולר



חברת הסטארט אפ הישראלית מוביוס (Movious), המפתחת פתרונות למפעילים סלולריים וספקי שירותים, הודיעה היום כי קיבלה מהמדען הראשי אישור למימון פרויקט מחקר ופיתוח בתחום התקשורת הסלולרית בהיקף של כ-3.3 מיליון שקל.



החברה מסרה כי ועדת המחקר בראשות המדען הראשי בתמ"ס אישרה לאחרונה 26 תוכניות תמיכה במו"פ בתחום התקשורת בהיקף של 77 מיליון שקל, כשמענקי המחקר הסתכמו ב-39 מיליון שקל. אחת הבקשות שאושרו היתה של מוביוס.



גוסטבו גמבץ', מנכ"ל מוביוס, אמר כי "תמיכת המדען הראשי תסייע לחברה להאיץ את קצב הפיתוח של מוצרי החברה והחדרתם לשוק הבינלאומי, מעבר למימון הכספי, תמיכת המדען חשובה כי היא מביעה אמון בתוכניות הפיתוח ובתוכנית העסקית של החברה".



מוביוס מספקת פתרונות למפעילים סלולריים וספקי שרותים. החברה פיתחה את מערכת ה-MSS - Mobile Service Suite המספקת פתרון מקיף למפעילים סלולריים ונותני שירותים ליצירה, אספקה, חיוב, וניהול של שרותי ערך מוסף, וכן סביבת פיתוח לאפליקציות ניידות.



לאחרונה הודיעה מוביוס על שת"פ עם סאן מיקרוסיסטמס לפיתוח פתרון משותף לניהול אפליקציות ושירותי תוכן עבור חברות סלולר. ה-MSS של מוביוס תותקן על גבי שרתי SunFire ותוכנת SunONE של חברת סאן, ותאפשר לחברות סלולר להציע ללקוחותיהן שירותי ערך מוסף בסטנדרטים ובזמינות גבוהים.



פרטנר היא הראשונה אשר תיישם את הפתרון המשותף, לאחר שרכשה את מערכת ההפעלה, הפורטל הסלולרי, ופלטפורמת ניהול השירותים הניידים של מוביוס במסגרת עסקה בשווי כמיליון דולר. הפוטנציאל העסקי הכולל של שיתוף הפעולה עם סאן מוערך בכ-10 מיליון דולר בשנתיים הקרובות.



מוביוס הוקמה בינואר 2000 כ-Wapcom על ידי גוסטבו גמבץ', ניב ממן, אריאל לנגר ואמיר הרפז. בתחילת 2001, בשל הקונוטציות השליליות שנקשרו לטכנולוגיית ה-wap, שונה שמה של החברה למוביוס.



החברה גייסה בספטמבר 2000 2.25 מיליון דולר לפי שווי של 11.25 מיליון דולר אחרי הכסף. מקרן ההון סיכון הבורסאית אאורה ו-TelesensKSCL הגרמנית, מקבוצת דויטשה טלקום. החברה מגייסת בימים אלה כ-10 מיליון דולר.



כיום מעסיקה החברה, הרשומה בדלאוור בארה"ב, 15 עובדים במרכז פיתוח בנתניה. לדברי גמבץ', במידה שהגיוס החיצוני יושלם בהצלחה, מתכוונת החברה לצמוח ל-45 עובדים ולפתוח נציגות בארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully