וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפקון חוזרת לפעילות: חתמה על הסכם עם סימנס להקמת מערכות בקרה בהיקף של 7 מיליון דולר

גולן פרידנפלד

18.11.2002 / 11:06

ההסכם הוא חלק מפרויקט בהיקף של 26 מיליון דולר; אפקון מקבוצת פויכטונגר תשמש כקבלנית משנה עבור פרויקט של חברת חשמל, שצפוי להימשך על פני 6 שנים



חברת אפקון בקרה ואוטומציה מקבוצת פויכטונגר הודיעה היום כי חתמה על הסכם עם חברת סימנס, הכולל קבלנות משנה לתכנון, הקמה וייצור של מערכות בקרה ושליטה מרחוק עבור חברת חשמל בהיקף של 7 מיליון דולר, כחלק מפרויקט בהיקף של 26 מיליון דולר, הצפוי להימשך כ-6 שנים. ההסכם של אפקון הוא חלק מהסכם כולל עליו דיווחה החברה בסוף חודש אפריל השנה.



ראוי לציין כי החתימה על ההסכם הנוכחי היא בבחינת הצהרה כי "עסקים כרגיל" באפקון הנמצאת בהקפאת הליכים עד ל-6 לפברואר, 2003.



מאז דיווחה אפקון על ההתקדמות שחלה במו"מ למימוש החוזה עם חברת סימנס, חלה הידרדרות במצבה של אפקון כאשר היא והחברות הבנות שלה נכנסו להקפאות הליכים בעקבות קריסת קבוצת פלד גבעוני. הדיווח היום הוא בבחינת איתות של החברה כי היא חוזרת לפעול באופן שוטף.



בית המשפט החליט על מכירת קבוצת פויכטונגר, הכוללת את אפקון, לידיו של איש העסקים שלמה שמלצר.



אפקון דיווחה על הפסד של 3.3 מיליון שקל ברבעון השני של השנה לעומת רווח בשיעור דומה ברבעון המקביל. היקף הכנסותיה של אפקון בקרה ואוטומציה הסתכם ברבעון השני בכ-32 מיליון שקל - ירידה של 30% לעומת הכנסות בהיקף של 46 מיליון שקל ברבעון המקביל. אפקון רשמה הפסד תפעולי של 2.1 מיליון שקל ברבעון לעומת רווח של 5.7 מיליון שקל ברבעון המקביל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully