וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרווח התפעולי של ממן מסופי מטען נפגע קשה ברבעון בשל עלייה חדה בהוצאות ההנהלה וכלליות

אמיר טייג

18.11.2002 / 11:19

ירידה של 53% ברווח הנקי ל-3 מיליון שקל לעומת יציבות במכירות שהסתכמו בכ-80 מיליון שקל; עלייה של 25% בהוצאות ההנהלה והכלליות ל-8.5 מיליון שקל



חברת ממן מסופי מטען וניטול , הנמצאת בשליטת מיכפלים, תשת וכנפיים-אחזקות ארקיע, מדווחת היום על המשך הירידה החדה ברווחיה.



החברה, המפעילה את מסוף המטענים בנתב"ג, מדווחת על רווח של 3 מיליון שקל ברבעון השלישי, ירידה של 53% לעומת הרבעון המקביל, וירידה דומה ביחס לרבעון הקודם, בו רשמה החברה רווח של 6.3 מיליון שקל. גם שורת המכירות סבלה הרבעון. החברה רשמה ירידה של 3% במכירות, לעומת הרבעון המקביל, ל-80.5 מליון שקל ברבעון השלישי. ביחס לרבעון הקודם רושמת החברה יציבות במכירות.



שיעור הרווח הגולמי של ממן נשאר קבוע יחסית על 20.3% מהמכירות, רווחיותה התפעולית של החברה נפגעה קשות מעלייה חדה בהוצאות ההנהלה והכלליות. ברבעון השלישי רושמת החברה הוצאות הנהלה וכלליות של 8.5 מיליון שקל, לעומת 7.7 מיליון שקל ברבעון המקביל ו-6.8 מיליון שקל ברבעון הקודם. עליה זו גרמה לירידה חדה ברווחיות התפעולית מרמה של 12.8% מהמכירות ברבעון המקביל ל-9.9% בלבד ברבעון הנוכחי.



הוצאות המימון גם הם פגעו ברווחיות ממן ברבעון השלישי. החברה רשמה הוצאות של 1.8 מיליון שקל, לעומת הכנסות מימון של 105 אלף שקל ברבעון המקביל. לשם השוואה, ברבעון הקודם רשמה החברה הוצאות מימון של 1.2 מיליון שקל בלבד. מצבת החוב של החברה נשארה קבועה יחסית ברבעון השלישי, בהשוואה לרבעון הקודם, ועליות המימון לא השתנו בצורה חדה כל כך, אשר עשויה להסביר שינוי חד זה. הרווח לפני מס של החברה ירד מ-10.4 מיליון שקל ברבעון המקביל ל-5.9 מיליון שקל ברבעון בלבד הנוכחי.



הונה העצמי של החברה, לתום הרבעון השלישי של 2002, הסתכם בכ-118.5 מיליון שקל, והוא מהווה כ-38% ממאזנה. לחברה רכוש שוטף של 79.5 מיליון שקל בתום הרבעון השלישי, לעומת התחייבויות שוטפות של 147.9 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully