וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את מי פגשה פרי גלעדי במסיבה של נטלי פורטמן?

רונית מטיאס

15.10.2017 / 13:56

מי חגג יום הולדת 60 להיכל התרבות, מה עשה מנכ"ל קליניק על גג בית חנה, על איזה הסכם חתמה חברת הרץ. רכילות עסקית

סוויט סיקסטי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טלי גוטליס, אבי שושני, זובין מהטה, עוזי צוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסוף השבוע חגגה התזמורת הפילהרמונית הישראלית יום הולדת 60 להיכל התרבות. מתנת יום ההולדת הייתה השקת אולם צוקר - אולם מופעים חדש בהיכל. בתום קבלת פנים וגזירת הסרט ניגנה הפילהרמונית קונצרט מיוחד שישחזר במדויק את הקונצרט הראשון שביצעה התזמורת במעמד חנוכת היכל התרבות לפני 60 שנה, ב- 2 באוקטובר 1957. על הקונצרט ההיסטורי ניצח לאונרד ברנשטין, מהמלחינים האמריקניים החשובים במאה ה-20 והסולנים הכנר אייזק שטרן, הצ'לן פול טורטלייה והפסנתרן ארתור רובינשטיין. את הקונצרט הנוכחי ביצעו כריסטיאן טצלף, מישה מייסקי ויפים ברונפמן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רבקה סאקר, אריאלה ורטהיימר, רותי שטרית/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיקי ויעל צלרמאייר/מערכת וואלה!, צילום מסך
זובין מהטה רות שטרית. רונית מטיאס,
זובין מהטה רות שטרית/רונית מטיאס
דני גילרמן, פויו ואניטה זבלדוביץ, גניס גילרמן. רונית מטיאס,
דני גילרמן, פויו ואניטה זבלדוביץ, גניס גילרמן/רונית מטיאס

ארוחת כוכבים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרי גלעדי ומיכאיל ברישניקוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרי גלעדי ואביב גלעדי, מבעלי קבוצת התקשורת RGE וחברת ההפקות האמריקנית, Al Films, הוזמנו לארוחת ערב חגיגית שארגנה השחקנית נטלי פורטמן לבעלה הכוריאוגרף הצרפתי בנג'מין מילפייה. פורטמן הכירה את מילפייה על סט הסרט "ברבור שחור", תפקיד שזיכה אותה באוסקר. מילפייה הוא המייסד והמנהל של להקת המחול של לוס אנג'לס, L.A. Dance Project. הזוג גלעדי פגש בארוחה את השחקן והרקדן, מיכאיל ברישניקוב.

אירוע עם ויטמין C

נועה גדות, דפנה קינקס צימרמן, חני דניאל, ערן קראוס. רונית מטיאס,
נועה גדות, דפנה קינקס צימרמן, חני דניאל, ערן קראוס/רונית מטיאס

ערן קראוס, מנכ"ל מותג הטיפוח קליניק ישראל, השיק על גג "בית חנה" בתל אביב סדרת תכשירים מבוססי ויטמין C טהור. המוזמנות נהנו מארוחת בוקר, משקאות מבוססי ויטמין C, עמדה עצמית להכנת שייקים, עמדה לשזירת פרחים ושלל פעילויות באווירת סוף הקיץ. דפנה קיקס, מדריכה ראשית של המותג הסבירה כי המוצרים מהווים דרך פשוטה להמרצה של שגרת טיפוח העור ולטיפול בסימני ההזדקנות, בדיוק כמו נטילת ויטמין או שתיית מיץ תפוזים סחוט טרי בבוקר, ומסייעות בשמירה על הבריאות מבפנים, שיטה סופר עוצמתית שתוכננה לשמש כתוסף יומי להצערת העור מבחוץ.

שותים וחוגגים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דן שקל ואורי שקל/מערכת וואלה!, צילום מסך

דן שקל, מנכ"ל ספירטים סחר - יבואנית רשמית של וודקה ואן-גוך בישראל, אורי שקל, המשנה למנכ"ל ואלי יוסף, סמנכ"ל הפיתוח העסקי, חגגו בתערוכת הדיוטי פרי הבינלאומית בקאן את קבלת הזיכיון העולמי למותג הוודקה בעולם. ספיריטים סחר הייתה חברת האלכוהול הישראלית היחידה שהציגה בתערוכה וזכתה לתשבוחות מהמבקרים שנהנו מאלכוהול איכותי ומקוקטיילים של המותג. משם המשיכו לתערוכת אלכוהול בברלין.

חותמים ונוסעים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דני שמעוני ומישל טאריד/מערכת וואלה!, צילום מסך

דני שמעוני, מנכ"ל "קשר רנט א קאר", זכיינית Hertz בישראל - חברה בינלאומית להשכרת רכב וליסינג, שב מלונדון שם חתם על הסכם ל-5 שנים עם ענקיות השכרת הרכב הבינ"ל Dollar ו- Thrifty , במסגרתו תייצג את שני המותגים בישראל ותהפוך לחברה רב-מותגית בתחום השכרת הרכב. זו הפעם הראשונה שחברת השכרה בישראל מקבלת זיכיון ל-Multi Brand מה שיאפשר ל"קשר רנט א קאר" להציע לשוכרי הרכב, בחירה מגוונת ורחבה יותר בין שלושת המותגים השונים שכל אחד מהם מותאם לקהל יעד אחר.

הייתי חלום

דודו שטרית, יגאל עוזרי, דיוויד כהן. רונית מטיאס,
דודו שטרית, יגאל עוזרי, דיוויד כהן/רונית מטיאס

שנתיים אחרי שנסגר קפה תמר המיתולוגי בתל-אביב, נפתח בסוף השבוע "הייתי חלום", סלון תרבותי בוהמייני - כור היתוך של אומנות, מוזיקה, השראה וחלומות, לשנה בלבד, עד שיעלו הדחפורים ויהרסו את המבנה לטובת פרויקט בנייה. יזמת הפרויקט היא שרונה קרני כהן, יזמית ואוצרת אומנות, שחברה לדוד שטרית, פסנתרן, אמן, יוצר, ויזם היי-טק; איתי גולן, אוצר אומנות; אלעד דויד, מסעדן ויזם ועו"ד ספי אטון, ממקימי עמותת מידברן, המבקשים להעניק למקום הנוסטלגי פרידה הולמת. הם הבטיחו כי מדי חודש ייבחר נושא עם "אומנות חלומית" ועל-פיו יתקיימו במקום תערוכות, סדנאות אומן והרצאות של בכירי האומנים בישראל. הסלון ייתמוך באמנות מקומית ויסייע במכירת הדפסי אומנות, עם דגש על תפריט מוסיקלי שיורכב מהופעות קלאסיות, ג'אז, מוסיקת עולם ושת"פים חודשיים עם אומנים מקומיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ספי אטון, שרונה קרני כהן, דוד שטרית, אלעד דויד, ואיתי גולן/מערכת וואלה!, צילום מסך

קרני כהן: "קפה תמר היה מקור לעוצמה ולשינוי ומטרתנו היא לעורר השראה בדור הבא, של אמנים בעלי אמירה וכוח לחולל שינוי, דרך אומנות, מוזיקה, וחלומות. ואנחנו נחזיר את זה לעיר, אפילו אם לזמן מוגבל".

ריהוטים בחגים

ירדן תלמי אלחרר, דודי שמרון, דומניקו לוסרדו ואיוון קרסון. אפי דור,
ירדן תלמי אלחרר, דודי שמרון, דומניקו לוסרדו ואיוון קרסון/אפי דור

בסוף השבוע ננעלה במרכז הירידים בתל-אביב תערוכת "ריהוטים" - תערוכת העיצוב והריהוט המובילה בישראל. ירדן תלמי אלחרר, מנכ"לית "תים תערוכות" - מפיקת ריהוטים, אמרה כי פעילויות התערוכה הותאמו לעידן הדיגיטלי, והמבקרים ערכו היכרות מראש עם הפריטים המוצגים בתערוכה ונהנו ממבצעים אטרקטיביים.

שרית פיינשטיין וציון שגב. אפי דור,
שרית פיינשטיין וציון שגב/אפי דור

בתערוכה הושק מותג ריהוט HJORT KNUDSEN, מהמובילים בסקנדינביה ובמדינות צפון אירופה. ציון שגב, מנכ"ל דיור אינטריורס - יבואנית המותג סיפר כי קלאוס קנודסן, מייסד החברה שבשנות ה-70 התנדב בקיבוץ בישראל, נתן אישור לשיווק דיור אינטריורס, בישראל, על-אף שהחברה לא מרחיבה פרישתה מעבר למדינות צפון אירופה.

עוד נצפו: דומניקו לוסורדו, יו"ר קבוצת kermes מאיטליה המיוצגת בישראל על-ידי חברת אולטימה. Losurdo . קובי פודה, מנכ"ל פולירון, מותג המזרנים מקיבוץ זיקים.

בושם בבר

ניר עוזרי, יזם ומנכ"ל בר הבשמים- FEEL PERFUME BAR וטל פלוסקר, מנכ"לית ומבעלי חברת Kiss Marketing , השיקו בקניון אילון ברמת-גן סניף חדש לרשת FEEL PERFUME BAR שמתרחבת, פותחת 2 סניפים חדשים ומשיקה שני ניחוחות לשנה החדשה, IMPULSE לגבר ו-IN LOVE לאישה. עוזרי סיפר כי חנויות בדגם בר-בשמים הן קונספט ייחודי וראשון מסוגו בישראל, וכי FEEL FERFUME BAR מציעה 24 סוגי ניחוחות המבוססים על תמציות פרימיום, ומאפשרים לבחור את הריח המתאים באופן אישי עם אפשרות למילוי חוזר של אותו ניחוח או אחר. שני סניפים נוספים נפתחו בקניון ראשונים בראשון-לציון ובגרנד קניון בחיפה, והצטרפו לחמשת הסניפים הקיימים בתל אביב רבתי, קריות וירושלים.

עוזרי חוגג

מרסלה מר ויגאל עוזרי. שיר עוזרי,
מרסלה מר ויגאל עוזרי/שיר עוזרי

יום לפני שהאמן יגאל עוזרי נחת בתל-אביב הוא חגג מסיבת יום הולדת בביתו בניו-יורק. בין החוגגים השחקנית הקולומביאנית מרסלה מר, ידידה אישית של עוזרי, ששיחקה ב"אהבה בימי כולרה" ובטלנובלות Satanás ו-El Capo.

ציפורניים מודפסות

גליה תורן חן קטי ליבסון. רונית מטיאס,
גליה תורן חן קטי ליבסון/רונית מטיאס

קטי ומוטי ליבסון, נציגי מותגInail בישראל, השיקו במלון הרודס בתל-אביב, מדפסת ייחודית להדפסה על ציפורניים, שהפכה להצלחה באירופה ובארה"ב. גליה תורן-חן, הציגה את יכולותיה הטכנולוגיות של המדפסת המאפשרת להדפיס על כל ציפורן הדפס מדויק של כל צילום, תמונה, איור או פרינט מבוקש.

גילוי בביקור

ניקול ראידמן , מיכאל צ'רנוי ,מישל וריצ'י. אלכס ליפקין,
ניקול ראידמן , מיכאל צ'רנוי ,מישל וריצ'י/אלכס ליפקין

דן איתמר, סמנכ"ל שיווק בקבוצת בריל, מפעילת רשת גלי, הגיע לסט הצילומים של גלי לסתיו חורף 2017/18 עם בתו זיו שתככב בקמפיין לצד ניקול ראידמן וילדיה ריצ'י ומישל. מי שעוד הפתיעו היו הבעל והאבא מיכאל צ'רנוי, יפית גרינברג וגלית גוטמן. היקף הקמפיין כ-3 מיליון שקל, כששכרם של ראידמן וילדיה, ייתרם במלואו לבתי חולים ועמותות התומכות בילדים חולים ונזקקים.

בקטנה

+מלון אמריקן קולוני ירושלים, נבחר על-ידי המגזין היוקרתי World Travel Awards" למלון הבוטיק המוביל בישראל לשנת 2017 זו הפעם הרביעית בה זוכה מלון 'אמריקן קולוני' בתואר היוקרתי.

+ מיכה אוברמן, מנכ"ל מפעל רהיטי לביא מהגדולים לעיצוב וייצור ריהוט לבתי כנסת, ארח במפעל את סיון רהב מאיר ובעלה ידידיה מאיר מיכה והסביר להם על הטרנדים החדשים ועל עבודות הייצור המתקיימים בימים אלו להקמת בית הכנסת הראשון מסוגו בעולם בירושלים - בית כנסת מונגש לנכים, והציג ייצור ריהוט חדש לבית כנסת בו הם מתפללים, בית הכנסת דורות ראשונים בירושלים. אוברמן ציין: "שבשנה האחרונה בתי כנסת השקיעו למעלה מ–40 מליון שקל בעיצוב והכנסת ריהוט חדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully