וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובוגרופ מבקשת לבצע רכישה חוזרת של מניותיה ב-450 אלף דולר ולשלם בונוסים של 80 אלף דולר לדירקטורים

שירלי יום-טוב

18.11.2002 / 13:38

החברה מבקשת את אישור בעלי המניות לתשלום הבונוסים לנעם קרא-עוז וחיים שלייפר - ממייסדי החברה ודירקטורים בה; מבקשת לאשר גם תוכנית אופציות לדירקטורים ועובדים



חברת רובוגרופ הישראלית, הנסחרת בנאסד"ק ובת"א לפי שווי שוק של כ-11 מיליון דולר, הודיעה כי היא מבקשת לבצע רכישה חוזרת (Buy back) של מניותיה בסכום של כ-450 אלף דולר (כ-2.1 מיליון שקל).



מניית רובוגרופ תפתח היום את שבוע המסחר במחיר של 99 סנט, לאחר ירידה של 15% מתחילת השנה. במחיר המניה הנוכחי מדובר ברכישה של כ-450 אלף מניות מתוך כ-10.7 מיליון מניות מונפקות של החברה.



החברה מציינת בהודעתה כי ביקשה את אישור בית המשפט המחוזי בתל אביב למהלך וכי המלווים של החברה נתנו לו את הסכמתם. רובוגרופ עדיין לא פירסמה את תוצאות הרבעון השלישי, אך את הרבעון השני סיימה החברה עם קופת מזומנים של 3.1 מיליון דולר - עלייה של כ-700 אלף דולר מסיום שנת 2001. לעומת זאת, סעיף ההתחייבויות של החברה צמח במחצית הראשונה של השנה ל-4.5 מיליון דולר בחובות לטווח קצר - עלייה של 2.6 מיליון דולר מסיום שנת 2001.



רובוגרופ, לשעבר אשד רובוטיקס, פועלת כיום באמצעות 3 גופים עסקיים לאחר ארגון מחדש שבוצע בחברה בסוף שנת 2000. חטיבת החינוך של החברה מכילה את אגפי המחקר והפיתוח, התפעול, השיווק והמכירות של מוצרי החברה. חטיבת היזמות העסקית מרכזת פעילויות חדשות של החברה, ומאגדת תחת כנפיה גם את הפעילות של החברה הבת ממקול, העוסקת בפיתוח טכנולוגיה המיועדת לשבבי זיכרון אלקטרוניים, וכן פעילות של לימוד מרחוק של טכנולוגיה באמצעות האינטרנט. תחום הפעילות השלישי הוא של חטיבת מוצרי בקרת התנועה (YET), הכוללת את יאסקאווה אשד.



מלבד הרכישה החוזרת של מניות על ידי החברה, עומדים על הפרק מספר עניינים נוספים אותם מבקשת החברה לאשר באסיפת בעלי המניות שתקיים ב-10 בדצמבר. ממסמך שהגישה החברה ל-SEC עולה כי רובוגרופ מבקשת לשלם לשני דירקטורים שלה, ממייסדי החברה, בונוסים כמו גם לאשר תוכנית אופציות לדירקטורים ולעובדי החברה שאת פרטיה לא סיפקה במסמך המוזכר.



לדירקטור נעם קרא-עוז, המכהן בתפקידו מ-1983, מבקשת החברה להעניק בונוס של 50 אלף דולר, ולחיים שלייפר, המכהן כדירקטור מ-1982, מתבקשים בעלי המניות לאשר בונוס של 30 אלף דולר. החברה מציינת כי הבונוסים מוצעים על רקע הצלחת פרויקט הלמידה מרחוק שנמצא תחת ניהולם של קרא-עוז ושלייפר.



נציין כי בסוף שנת 2001 חתמה החברה על חוזה של כ-4 מיליון דולר במסגרתו תספק החברה מערכת הדרכת e-learning אשר תכלול תכנים הקשורים בתחום ההתמחות העיקרי שלה - פיתוח וייצור מערכות להדרכת טכנולוגיה. פרויקט זה צפוי להימשך עד שנתיים, ושלב האספקה הראשון שלו החל במהלך הרבעון השני.



רובוגרופ דיווחה ברבעון השני על רווח נקי של 1.2 מיליון שקל לעומת הפסד של 231 אלף שקל ברבעון המקביל והפסד של 3.4 מיליון שקל ברבעון הראשון. בשורה העליונה של החברה נרשמה חולשה כאשר ההכנסות הרבעוניות נשחקו ב-11% לרמה של כ-21.1 מיליון שקל, בעוד שרבעון המקביל הסתכמו ההכנסות בכ-23.7 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully