וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעילות אגף המכירות של דלק תפוצל לשתי חברות בנות; מנכ"ל החברה יוחלף

עינב בן יהודה

18.11.2002 / 16:03

במהלך הרבעון הראשון של 2003 ייבחר מנכ"ל חדש במקום גיורא שריג, שימונה לתפקיד בכיר בקבוצת דלק



חברת דלק, חברת הדלק הישראלית מקבוצת דלק , הודיעה היום כי במסגרת תוכנית העבודה לשנת 2003 תפוצל הפעילות של אגף המכירות לשתי חברות בנות - ארגמן ושערי דלק, שיהפכו למרכזי רווח עצמאיים.



במקביל הודיעה קבוצת דלק כי גיורא שריג, שכיהן כמנכ"ל דלק בשלוש השנים האחרונות, ימונה לתפקיד בכיר בקבוצה, ויהיה אחראי על פיתוח הפעילות הקמעונית של קבוצת דלק בישראל ובארה"ב. במהלך הרבעון הראשון של 2003 ייבחר מנכ"ל חדש לחברת דלק שיחליף את שריג. שריג ימשיך בהובלת קבוצת דלק-גמול במכרז לרכישת הריבוע הכחול ישראל.



מדלק נמסר כי עם הקמת היחידות העסקיות החדשות, צפויות לעבור חלק מיחידות המטה של דלק לחברות הבנות. כפועל יוצא יצומצם מטה החברה, ויישארו בו מערכות התמיכה - שיווק, כספים ומערכות מידע.



בחברת שערי דלק תרוכז כל הפעילות הקמעונית של דלק באמצעות התחנות הציבוריות, ובכלל זה מכירת דלק לפרטיים, רשת חנויות מנטה ופעילויות נוספות. בחברת ארגמן תרוכז פעילות דלק מול השוק הסיטוני. במסגרת זו הודיעה דלק על מינויו של מנהל אגף המכירות, קלמן אליסון, למשנה למנכ"ל דלק, על מינויו של אלון מדמוני למנהל חברת שערי דלק, ועל מינויו של יובל בנרף, מנהל תחום דלקנים, למנהל חברת ארגמן.



דלק, חברת הדלק הישראלית בשליטת קבוצת דלק, מפעילה כ-220 תחנות תדלוק ברחבי הארץ. בנוסף עוסקת החברה בשיווק והפצת דלקים, שמנים ומוצרים ושירותים אחרים, באמצעות מערך המקיף חברות בנות נוספות כגון: יונקס, דלקול, שירותי טנקרים, גל ואחזקות נוספות.



מהחברה נמסר כי פעילות החברות הבנות לא נכללת בתוכנית הארגון מחדש, והיא תימשך ללא שינוי. בשנת 2001 השלימה דלק מהלך אסטרטגי עם רכישת "מפקו" האמריקאית, המפעילה רשת של 234 תחנות וחנויות נוחות במרכז ובמזרח ארה"ב. היקף הפעילות השנתי של דלק בארץ ובעולם מסתכם בכ-1.4 מיליארד דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully