וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויקאש וארמה, לשעבר בכיר ב-HP, מונה לסמנכ"ל מכירות בינלאומיות ופיתוח עסקי בפי-קיוב

צורי דאר

18.11.2002 / 16:02

וארמה היה מנהל חטיבת שימושי האינטרנט של HP; יתמקד בגיוס לקוחות וכינון שותפויות חדשות עם ארגונים מאירופה ואסיה



חברת הסטארט אפ הישראלית פי קיוב (P-Cube) הודיעה היום על מנויו של ויקאש וארמה לסמנכ"ל מכירות בינלאומיות ופיתוח עסקי. על פי הודעת החברה, וארמה יתמקד בגיוס לקוחות וכינון שותפויות חדשות עם ארגונים מאירופה ואסיה.



וארמה כיהן בעבר כמנהל חטיבת בחטיבת שימושי האינטרנט של ענקית המחשוב HP, והיה אחראי ליצירת הסכמים עם חבורת כטלסטרה, NTT, טלקום איטליה וודאפון. על פי מקורות, היה וארמה אחראי למכירות של 40 מיליון דולר ב-2001. לפני תפקיד זה כיהן וארמה כנציג חטיבת מוצרי הטלקום של HP בסינגפור.



פי-קיוב פיתחה טכנולוגיה המאפשרת מדידה וניתוח של תעבורת נתונים. הטכנולוגיה יוצרת פלטפורמה ליצירת שירותי ערך מוסף עבור ספקיות שירותי גישה לאינטרנט, שנועדה להביא לשיפור בהכנסות, להגדלת מספר המנויים ולייעול הקצאת משאבי הרשת, ובסופו של דבר להאצת החזר ההשקעה.



פי קיוב הוקמה במאי 1999 על ידי יובל שחר, נשיא ומנכ"ל החברה, וד"ר גיורא ירון, המשמש כיו"ר. פי קיוב השלימה לפי כשלשה חודשים גיוס של 40 מיליון דולר לפי שווי כ-100 מיליון דולר אחרי הכסף. את הסבב הובילה קרן ההון סיכון גרניט גלובל ונצ'רס, ונרוק אסושיאייטס, אקסל אירופה וקרן סנדוז, קרן אוורגרין הישראלית, אסנד וקום ונצ'רס.



לחברה הסכמי שיווק ושת"פים עם HP, אריקסון, חברת הבילינג האמריקאית פורטל סופטוור, טלנולדג' הישראלית וקור נטוורקס האמריקאית.



פי קיוב פיטרה לפני כחודש כ-45 מ-140 עובדיה במסגרת גל קיצוצים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully