וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווקלטק פרשה ציוד תקשורת אצל מפעילת התקשורת Netia בפולין וברום טלקום הרומנית

שירלי יום-טוב

18.11.2002 / 17:45

ווקלטק פרשה פתרון מיתוג עורקים עבור נטיה; הציוד ישמש להחלפת תעבורת שיחות VoIP; החוזה עם RomTelecom במסגרת הסכם ההפצה עם החטיבה של דויטשה טלקום



חברת ווקלטק הודיעה היום על שני חוזים חדשים בפולין וברומניה. ווקלטק תפרוש פתרון מיתוג עורקים בטכנולוגיית IP עבור Netia Telekom, מפעילות תקשורת קוית חלופית גדולה בפולין. הפרישה היא תוצאה של פרויקט משותף עם אחת החטיבות ב-Deutsche Telekom AG,. במסגרת זאת, יסופק ל-Netia פתרון לשירותי שיחות בינלאומיות על גבי פרוטוקול אינטרנט.



ציוד הטלפוניה של ווקלטק לספקי תקשורת גדולים מותקן בנקודת הגישה של Netia בעיר וורשה ומשמש להחלפת תעבורת שיחות VoIP בינלאומית עם T-Systems ICSS. הפתרון של ווקלטק שופר באחרונה, עם פרישתו של פתרון firewall מתקדם, המבטיח קישוריות מוגנת לרשתות של ספקי תקשורת גדולים אחרים.



Netia היא מפעילת התקשורת הקבועה החלופית הגדולה ביותר בפולין. כיום מרכזת Netia את פעילותה באספקה של שירותי גישה מקומית, כולל שיחות ביתיות בינעירוניות ובינלאומיות, שירותי נתונים כלל-ארציים, שירותים וגישה לאינטרנט ושירותי רשת בין ספקי תקשורת גדולים. Netia מספקת שירותי טלפוניה מקומיים באזורים המאכלסים 15 מליון איש או כ-40% מהאוכלוסייה בפולין. ל-Netia נוכחות בעשרה מהאזורים העירוניים הגדולים ביותר במדינה, בהם ורשה, קרקוב, פוזנן, גדנסק, לובלין, קטוביץ'.



ווקלטק מספקת ציוד טלקום והיא מציעה פתרונות קול על גבי תשתיות תקשורת בטכנולוגית IP לספקי תקשורת גדולים וספקי שירותים. החברה נסחרת בנאסד"ק לפי שווי שוק של 6.4 מיליון דולר. החוזה השני עליו הודיעה החברה הוא עם ספקית התקשורת הרומנית RomTelecom, והוא במסגרת הסכם ההפצה שלה עם (ICSS), החטיבה של Deutsche Telekom AG. הציוד של ווקלטק יאפשר ל-RomTelekom להרחיב את הסכם הרשת הדו-כיוונית הקיימת עם T-Systems ICSS.



מ-RomTelecom נמסר כי "הרחבה זאת תאפשר לחברה להגדיל את רמת התעבורה המוחלפת עם T-Systems, בעוד יישום פתרון הטלפוניה של ווקלטק יפחית את הוצאותיה התפעוליות ויאפשר לה להיות תחרותית יותר כאשר שוק התקשורת הרומני ייפתח לתחרות (דה-רגולציה) בשנה הבאה".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully