וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טויס אר אס צימצמה את הפסדיה ברבעון ל-28 מיליון דולר הודות לקיצוץ בהוצאות ועלייה במכירות

רן דוידוב

18.11.2002 / 18:01

מניית רשת הצעצועים השנייה בגודלה בארה"ב מזנקת בכ-7% לאחר שגברה על תחזית האנליסטים; צופה מכירות חזקות בתקופת החגים ועמידה בתחזית הרווח השנתית של השוק



טויס אר אס (סימול TOY), רשת הצעצועים השנייה בגודלה בארה"ב, צימצמה את הפסדיה ל-28 מיליון דולר ברבעון השלישי הודות לקיצוץ בהוצאות ועלייה במכירות. מניית החברה מזנקת בכ-7% לאחר שהצליחה לגבור על תחזיות השוק.



ההפסד הנקי למניה ברבעון שהסתיים ב-2 בנובמבר הסתכם ב-13 סנט, בהשוואה להפסד של 44 מיליון דולר או 22 סנט למניה בתקופה המקבילה, ולתחזית לרווח של 15 סנט בלבד. המכירות צמחו ב-4.3% ל-2.27 מיליארד דולר.



טויס אר אס החלה בחודש שעבר במערכת פרסום נרחבת במטרה לשפר את מכירותיה. הרשת ערכה בשנתיים האחרונות שיפוץ בסניפיה, שיפרה את ניהול המלאי במחסניה והגדילה את מספר המוצרים הבלעדיים בניסיון למנוע אובדן לקוחות למתחרתה, וול מארט.



החברה צופה שהרווח השנתי יעמוד בתחזיות השוק, העומדות על 1.14 דולרים למניה. בשנה שעברה רשמה החברה רווח של 94 סנט למניה. טויס אר אס צופה שמגמת הגידול במכירות תימשך גם בעונת החגים הקרבה, והמנכ"ל מעריך שהיא ערוכה בצורה טובה יותר ממתחרותיה להיענות לביקושים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully