וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת בנקאות מסחרית חדשה לבנק הפועלים בניו ג'רזי

מערכת וואלה! בשיתוף בנק הפועלים

22.10.2017 / 9:49

הבנק השיק את הפעילות בטקס חגיגי ב-16 באוקטובר. גו'ן יולר, ראש חטיבה לשעבר ב-HSBC יעמוד בראש הקבוצה וינהל את הפעילות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עודד ערן, יו"ר בנק הפועלים, גבריאל חמני, מנהל פעילות בנק הפועלים בארה"ב, אריק פינטו, מנכ"ל בנק הפועלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנק הפועלים השיק קבוצת בנקאות מסחרית בניו ג'רזי ומינה את ג'ון יולר, ראש חטיבה לשעבר ב-HSBC בניו ג'רזי למנהל הנציגות. לצד גו'ן יולר, גייסה BHI הזרוע האמריקאית של בנק הפועלים שורה של בכירים נוספים מ-HSBC. לפני הצטרפותו ל- BHI שימש ג'ון יולר כראש חטיבת HSBC בניו ג'רזי, שם היה אחראי על הקמה וניהול של צוותי הבנקאות העסקית של ניו ג'רזי ופילדלפיה.

השקת הנציגות בניו ג'רזי התקיימה ב-16 באוקטובר באירוע חגיגי אשר כלל טקס קביעת מזוזה וגזירת סרט. באירוע השתתפו עודד ערן יו"ר בנק הפועלים, אריק פינטו מנכ"ל בנק הפועלים, דן קולר המשנה למנכ"ל בנק הפועלים, יאיר טלמור מנכ"ל BHI USA וגבריאל חמני, מנהל פעילות בנק הפועלים בארצות הברית.

אריק פינטו, מנכ"ל בנק הפועלים אמר כי "בנק הפועלים משרת לקוחות בארה"ב כבר למעלה מ-40 שנה. לבנק נציגויות ברחבי ארה"ב לרבות ניו יורק, קליפורניה ופלורידה. הקמת הנציגות בניו ג'רזי היא צעד משמעותי ואסטרטגי בהרחבת הפעילות בארה"ב".

גבריאל חמני, מנהל פעילות בנק הפועלים בארה"ב אמר כי " BHIמציע שירותי בנקאות מסחרית תוך התמחות בסקטורים שונים החל מהיי טק ועד לתעשיות מסורתיות. בניגוד לבנקים גדולים עם מגבלות מבניות או בנקים קטנים עם הון מוגבל, אנו מציעים תשומת לב אישית והבנה עמוקה של המפה המסחרית לצד משאבים מצוינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully