וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכירי תעשיית האופנה הבריטית הגיעו לישראל לאתר חדשנות ישראלית

23.10.2017 / 17:37

נציגי ענקיות הקמעונאות טופ-שופ ומרק אנד ספנסר ביקרו ברובע החדשנות של קרן ההון סיכון JVP בירושלים, ונפגשו עם יזמי סטארט-אפ מסצנת ההיי-טק של עולם האופנה הישראלי

טופ שופ יוניק. GettyImages
תצוגת אופנה של טופ-שופ/GettyImages

בכירי תעשיית האופנה הבריטית הגיעו היום (שני) לביקור ראשון מסוגו בישראל, במטרה לאתר טכנולוגיות וחדשנות ישראלית. בין היתר הגיעו נציגים מחברות מוכרות כגון טופ-שופ, מרק אנד ספנסר, ניו לוק, פנטלנד, סיינסבורי ועוד.

הביקור התקיים ברובע החדשנות של קרן ההון סיכון JVP בירושלים, כחלק מהשקת המיזם החדש JVP Play - מודל המחבר בין חברות ענק גלובליות ליזמים ישראלים ומשקיעים, שנועד לפתור את האתגרים איתם מתמודדות חברות בינלאומיות.

במהלך הביקור נפגשו בכירי האופנה עם שותפי JVP - קובי רוזנגרטן, רפי קסטן, גדי תירוש, ופיונה דרמון - וכן עם יואב צרויה ויונתן מצ'אדו, המובילים את יוזמת JVP Play.עוד פגשו סטארטפיסטים מסצנת ההיי-טק של עולם האופנה הישראלי, שהציגו פיתוחים שונים לייעול מכירות, גישה לקהלים גלובליים, שירות לקוחות, תשלום בשירות עצמי (self checkout), ייעול החנות (מיקום של מוצרים, מלאי וכו'), ייעול אספקת משלוחים בין על ידי הספקים או על ידי רכישה חכמה יותר, פרסונליזציה של הצעות ללקוח ועוד.

ג'ים קרוייקשנק, ראש מערך הדיגיטל העולמי במארק אנד ספנסר, אמר במפגש כי "אנחנו חיים בעולם הקמעונאות המסורתי, ומבקשים להגדיל באופן משמעותי את קצב הפיתוח הדיגיטלי שלנו. אנו יודעים שכדי לעשות זאת, אנחנו צריכים ליצור שותפויות אסטרטגיות וקשרים עם סטארט-אפים מישראל, שיאפשרו לנו לעשות את השינוי".

עם החברות שפגשו חברי המשלחת מבריטניה ניתן למנות גם את אספקטיבה (Aspectiva), מחברות הפורטפוליו של JVP, העוסקת בשדרוג חוויית הרכישה ברשת, תוך שימוש במנועים מתקדמים של בינה מלאכותית אשר מאפשרים לקונה לדעת בזמן הרכישה מהן חוות הדעת וההמלצות של הגולשים על המוצר.

"עבור ענקיות הקמעונאות הבריטיות, יש פה הזדמנות מצוינת לאפשר ללקוחות הקצה שלהן לבצע את הרכישה הטובה ביותר עבורם, המבוססת על נסיונם של רוכשים אחרים", אמר עזרא דיה, מייסד ומנכ"ל אספקטיבה. לדבריו, "מבחינתנו, ההזדמנות לפגוש את ענקיות האופנה הבריטיות בירושלים, היא קיצור דרך משמעותי בכניסה לשוק הגלובלי, בדרך לשווק ולהטמיע את המוצר הייחודי שפיתחנו".

אראל מרגלית, יו"ר JVP, הוסיף כי "החיבור שעושה JVP Play בין סטארט-אפים ישראליים וחברות גלובלויות, יציבו את ישראל בקדמת הבמה של תעשיית Retailtechech ועולם הצרכנות המשתנה. הפעילות של JVP play נועדה להנגיש את השחקנים הבינלאומיים לקהילה המקומית, באופן שחושף את סדרי העדיפויות והאתגרים שעומדים בפניהם. גישת demand driven היא הבסיס לעבודה שלנו ב-JVP Play בעבודה מול הסטארט-אפים במטרה להגיע להוכחת התכנות באופן היעיל ביותר בזמן הקצר ביותר".

JVP Play הושק בשבוע שעבר בישראל יחד עם ענקית הקמעונאות הבריטית TESCO, שעבורה זו הכניסה הראשונה לארץ. המיזם מתמקד בטכנולוגיות AI ו-Deep learning עבור שוק הקמעונאות והפיננסים, במטרה לאתר ולהצמיח פתרונות טכנולוגיים פורצי דרך אשר יתנו מענה לאתגרים ולבעיות הדוחקות ביותר עמם הוא מתמודד. בהתאם למודל הייחודי של JVP Play, השותפים האסטרטגיים יהיו מעורבים בכל שלבי התהליך, החל משלב מיון וגיוס החברות, דרך העבודה על פיתוח המוצר והתאמתו לצרכי השוק הגלובליים, בחינת המוצר בסביבת אמת, וכלה באפשרות להשקיע בחברה בתום התהליך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אראל מרגלית, יו"ר JVP עם גרט' ריס-ג'ון, ראש מערך הדיגיטל העולמי של Topshop/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully