וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק פינטו לאנשי היי טק: "הבנק ילווה אתכם בארץ ובעולם"

מערכת וואלה! בשיתוף בנק הפועלים

26.10.2017 / 14:51

מנכ"ל בנק הפועלים אריק פינטו נפגש עם אנשי היי טק מכ-25 חברות שונות ושמע על האתגרים העומדים בפניהם. "מפגש זה מהווה הצהרה לכך שבנק הפועלים תומך וימשיך לתמוך בתעשיית ההיי טק"

אריק פינטו, מנכ"ל בנק הפועלים, ד"ר טליה בן משה, מנכ"לית Biond Biologics , רונן שטיין, משנה למנכ"ל, הממונה על החטיבה הקמעונאית בבנק הפועלים,מירי אשכנזי, יוסי ויניצקי , ממונה על פועלים הייטק. אביב גוטליב,
אריק פינטו, מנכ"ל בנק הפועלים, ד"ר טליה בן משה, מנכ"לית Biond Biologics , רונן שטיין, משנה למנכ"ל, הממונה על החטיבה הקמעונאית בבנק הפועלים,מירי אשכנזי, יוסי ויניצקי , ממונה על פועלים הייטק/אביב גוטליב

במפגש שהתקיים ביוזמת מערך ההיי טק של בנק הפועלים, נחשף מנכ"ל הבנק, אריק פינטו, לכ-25 חברות הייטק הפועלות בתחומים שונים, שמע על פעילותן ועל האתגרים העומדים בפניהם.

"מפגש זה מהווה הצהרה לכך שבנק הפועלים תומך וימשיך לתמוך בתעשיית ההיי טק. הבנק נמצא בחזית הטכנולוגיה שהיא אמצעי להוסיף לכם ערך. אנחנו נלווה אתכם בארץ ובעולם", אמר פינטו. "מדינות רבות נושפות בעורפנו, ואף הצליחו לעקוף אותנו ולבצע קפיצת מדרגה משמעותית במדדי החדשנות. רק שילוב זרועות של העולם העסקי והיזמי, עם האקדמיה והמדינה, יוכל לוודא המשך צמיחה של ההייטק הישראלי", הוסיף.

בנק הפועלים מרחיב את פעילותו עם קהילת ההיי טק בארץ ובניו יורק, באמצעות פועלים היי טק הפרוס ב-10 מוקדים ברחבי הארץ. בנקאי היי טק ייעודיים מספקים לסטארטאפים את כל הקשור לבנקאות וכן מעטפת שירות המתאימה להם. זאת בנוסף להשקעה בקרנות הון סיכון שמבצע הבנק, חבירה לאקסלרטורים (מאיצים) המובילים בארץ ופעילות מקבילה שמבצע הבנק בתחום ההיי טק בשלוחת הפועלים הממוקמת בעיר ניו יורק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully