וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי הגיע לברך את הנגידה קרנית פלוג על הישגיה?

רונית מטיאס

26.10.2017 / 16:00

מי פגש את קרנית פלוג, מה העניק דוד מימון, את מי ארחו בתיה ועידן עופר. איפה אכלו הברזילאים והישראלים ביחד. רכילות עסקית

קורנים עם קרנית

דורון ספיר, רון וקסלר, אמנון דיק, קרנית פלוג, חנה פרי-זן. רונית מטיאס,
דורון ספיר, רון וקסלר, אמנון דיק, קרנית פלוג, חנה פרי-זן/רונית מטיאס

אמנון דיק, יו"ר המועדון העסקי-אקדמי של אגודת ידידי אוניברסיטת תל-אביב, וסיגל אדר, מנכ"לית אגודת הידידים, ארחו אמש את נגידת בנק ישראל ד"ר קרנית פלוג שזכתה לפני כשבוע לציון הגבוה ביותר (A) בדירוג השנתי לנגידי בנק בעולם, לשיחה עם מתן חודרוב, הפרשן הכלכלי של חדשות 10 ומגיש מוסף "אנליסט".

מאיר ברון ענת לוין. רונית מטיאס,
מאיר ברון, ענת לוין/רונית מטיאס

פרופ' יוסף קלפטר, נשיא האוניברסיטה ויו"ר ועד ראשי האוניברסיטאות, דיווח על מספר דירוגים עולמיים מעניינים בהם זכתה האוניברסיטה לאחרונה. דיק הודה לתורמים הבולטים של מלגות לדוקטורנטים, וערך שיח קצר עם שלושה דוקטורנטים מתחומי הכלכלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אסתר אלדן אילנה ברנד. רונית מטיאס,
אסתר אלדן, אילנה ברנד/רונית מטיאס
גבי ואתי רוטר. רונית מטיאס,
גבי ואתי רוטר/רונית מטיאס

סמבה במרינה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חנן חביב, פביו ייגל, אריק אשר, דניאל קרפ/מערכת וואלה!, צילום מסך

יזמים ומשקיעים ישראלים וברזילאים נפגשו לארוחת בוקר במרינה בהרצליה, ביוזמת משרד עו"ד הרצוג פוקס נאמן וקרן Monashees, קרן ההון סיכון הגדולה ביותר בברזיל המבקרת בישראל עם משלחת של מעל 60 משתתפים מ-30 חברות סטארט-אפ. שוק ההיי-טק בברזיל נחשב למוביל באמריקה. המשלחת הגיעה ללמוד ולהכיר את התנהלות האקו סיסטם המקומי, ולמסד יחסי שיתוף פעולה עסקי בין המדינות. אריק אשר, מייסד הקרן, ציין כי שיתוף הפעולה עם הרצוג פוקס נאמן מיועד לפתוח בפני היזמים מברזיל דלתות בחברות היי טק מבוססות בישראל.

אומנות העיצוב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הילה נבו, יוספה זהבי, יובל סמואלוב, ענת פרץ דוידי, גל גאון/מערכת וואלה!, צילום מסך

יוספה זהבי, מנהלת תחום אדריכלים ב"אלוני"; ענת פרץ דוידי, מנהלת השיווק; ויובל סמואלוב, מעצב הבית חברו לגל גאון, יזם, אדריכל בעלים ומנהל אומנותי של גלריה גל גאון, וערכו אירוע במלון נורמן בתל-אביב. באירוע נחשפו טרנדים בעיצוב ל-2018.

זהבי סיפרה כי שיתוף הפעולה נולד מטרנדים בעולם העיצוב השואבים השראתם מעולם האופנה, הטקסטיל והאומנות ומושפעים מפיתוחים טכנולוגיים. גאון אמר כי אנו עדים למגמה חדשה הולכת ומתגברת של חיבורי תוכן בעולם העיצוב והאומנות.

הילה נבו, מנהלת הגלריה הרצתה על "כשפילוסופיה, עיצוב והמוח הקריאטיבי נפגשים" והציגה עבודות אמנות מול המוצרים של אלוני. לכבוד האירוע הפיקו באלוני חמסה שעוצבה על-ידי דוד גרשטיין, חמסה המסמלת את האסטרטגיה של אלוני ליהנות מהתוצאה ומהדרך. האירוע הסתיים בסיור והרמת כוסית בגלריה.

תורמים לאקדמיה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שרון וכסלר, רפי אבירם, דניאלה וכסלר/מערכת וואלה!, צילום מסך

השבוע הונחה אבן פינה לבניין המעונות החדש של המכללה האקדמית ירושלים. הבניין, בן 18 הקומות, יהיה מהמגדלים הגבוהים בבירה ויוקדש למייסד המכללה עוזיאל וכסלר ז"ל שנפטר ביוני השנה. בתום הטקס נערך אירוע הגאלה הראשון של אגודת הידידים של המכללה לגיוס תרומות לטובת מלגות לסטודנטים. המוזמנים נהנו מארוחת ערב והרצאה של ד"ר מיכה גודמן.

מסיבת קיץ

עדי הנגבי, דוד מימון, אבי נוסבאום, מיקי שטרסבורגר. סיון פרג,
עדי הנגבי, דוד מימון, אבי נוסבאום, מיקי שטרסבורגר/סיון פרג

מיקי שטרסבורגר, מנכ"ל סאן דור - חברת טיסות הנופש של אל-על חגג בקמפוס אל-על בנתב"ג 40 לסאן דור. אבי נוסבאום הנחה, ובתכנית סרט שתיאר את התפתחות החברה מראשית ימיה ועד היום, חלוקת אותות הוקרה ל-3 עובדים ותיקים, וארוחה של צוות השפים של חברת תמ"מ - החברה האחות של סאן דור.

בחוגגים: תמי מוזס בורוביץ, סגנית יו"ר מועצת המנהלים; דוד מימון, מנכ"ל אל-על ויו"ר סאן דור; גונן אוסישקין, סמנכ"ל המסחר; עדי הנגבי, מנהלת השיווק; אייל קשדן, מנכ"ל השטיח המעופף; יורם מוטעי, מנכ"ל קשרי תעופה; אבנר חודורוב, מנכ"ל דיזנהויז; אחישי גל, מנכ"ל איסתא; רענן בן-בסט, מנכ"ל החברה הגאוגרפית; טלי יטיב, מנכ"לית ספיריט; רונית הרשקוביץ, מנכ"לית ספארי קומפני; עידית פדן, מנכ"לית אופקים; שלמה כרמל, מנכ"ל עולם אחר; עמי כהן, מנכ"ל קווי חופשה; זיווה לוריא, מנכ"לית איירתור.

שותים ונהנים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'רמי לוסטמן ,לאון מנדזיבוסקי, אנדרו סטיין, ג'ונתן רופה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פירמת עורכי הדין הגלובלית, DLA PIPER, הכוללת למעלה מ-4,500 עורכי דין מ-30 מדינות בעולם, ערכה ב"וויסקי בר" בשרונה ערב במסגרת תכנית העשרה בינלאומית מיוחדת שמספקת הפירמה ליועצים משפטיים פנימיים בחברות שהן לקוחותיה.

בתכנית: סדנת וויסקי מקצועית והרצאות של שותפי הפירמה מניו-יורק, וושינגטון ופריז בנושא הגנה על פטנטים וקניין רוחני.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרגוט שטרן, ג'רמי לוסטמן, רחל אפרת/מערכת וואלה!, צילום מסך

החכימו: עוה"ד ג'רמי לוסטמן ונעמי מרילס מ-DLA PIPER ישראל; עזרא קצן, היועץ המשפטי של חברת המלצות התוכן, Taboola; עו"ד דליה ליטאי, היועצת המשפטית של חברת הסייבר IronSource; ליאור סער, יועץ משפטי בפלטפורמת בניית האתרים Wix, איתמר רוזן יועץ משפטי Audiocodes, דוד קפלנסקי יועץ משפטי Similarweb, רחל אפרת יועצת משפטית ב-GETT, מרגוט שטרן וד"ר יעל שוסטר, שותפות מייסדות ב- StellarNova.

עופר מקדמים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בתיה ועידן עופר/מערכת וואלה!, צילום מסך

עידן ובתיה עופר ארחו בביתם בתל-אביב צעירים מהקהילה העסקית ומארגוני החברה האזרחית לקידום קרן מלגות הבוגרים ע"ש סמי עופר, בשיתוף בית הספר לממשל ע"ש קנדי באוניברסיטת הרווארד. הקרן הוקמה על-ידי הזוג עופר בהשקעה של 5 מיליון דולר, והיא מממנת מדי שנה לימודי תואר שני של שני סטודנטים ישראלים ושניים פלסטיניים בביה"ס.

בערב הוכרז כי בחודש הבא יושק בניין חדש באוניברסיטת הרווארד על שמם של עידן ובתיה עופר. עידן הביע תקווה שבוגרי התוכנית יסייעו להאצת תהליך השלום באזור, כל אחד בתחום פעילותו, וכי הוא מאמין שהפתרון לסכסוך לא נמצא רק בידי פוליטיקאים. בתיה הוסיפה כי לא בכדי התוכנית קרויה על שמו של סמי עופר ז"ל, שהיגר מרומניה בגיל שנתיים גדל בחיפה, והאמין בחשיבות דו-קיום והידברות עם שכנינו הפלסטינים.

ספורט ועסקים

יעל הר אבן, רון שולמן, אהובה תורגמן. שלומית ויזנר,
יעל הר אבן, רון שולמן, אהובה תורגמן/שלומית ויזנר

רון שולמן ואהובה תורג'מן, בעלי קבוצת BBB, ערכו באצטדיון "גולטיים" בתל-אביב יום ספורט לזכייני, מנהלי ועובדי רשת BBB במסגרתו התחרו סניפי המסעדות במגוון תחרויות. יעל הר-אבן, המשנה למנכ"ל אמרה כי יש נקודות דמיון בין ספורט לעסקים-בשניהם מחויבים למשחק קבוצתי, להתגבר על אזורי אי ודאות ולשאוף לנצח ולהצליח. למחרת טסו תורג'מן ושולמן לסניף BBB בברלין לחגוג עם 25 עובדי הסניף חצי שנת פעילות מוצלחת.

אור בצפון

אלי כהן עירית אורן גונדרס שלום אסייג ו יוסף בן דוד. מוקי שוורץ,
אלי כה,ן עירית אורן גונדרס ,שלום אסייג, יוסף בן דוד/מוקי שוורץ

עירית אורן גונדרס, יו"ר ומנכ"לית עמותת אור למשפחות התומכת ומחזקת הורים ששכלו את ילדיהם במערכות ישראל, ערכה במלון לאונרדו פלאזה טבריה את אירוע ההצדעה אור לצפון בחסות איזי שרצקי. השר אלי כהן סקר את פעילות העמותה ושיבח את גונדרס שהעמידה לנגד עיניה את ההורים השכולים והבטיחה לעשות הכל על-מנת להחזיר להם את החיוך לשפתיים ולהחזירם לשגרת חיים בריאה ויוצרת לצד הכאב.

ערב מתוק

ירון דיין, אופיר אורן, רון וקסלר, רפי בארי. לנס הפקות,
ירון דיין, אופיר אורן, רון וקסלר, רפי בארי/לנס הפקות

לקראת הפסטיבל הקולינרי הבינלאומי Round Tables by American Express, הושקו בגלידריית הבוטיק creme של R2M גלידות שיצרו שפים בהשראת מטבחי המדינות המשתתפות בפסטיבל.

בטועמים: רון וקסלר, מנכ"ל ישראכרט; ירון דיין, מנהלת תקשורת שיווקית אמריקן אקספרס; רפי בארי, סמנכ"ל שיווק מלונות דן; יאיר בקייר, יזם ראונד טייבלס; אופיר אורן, מנכ"ל קניון עזריאלי תל אביב; מיכל קוגל-סלם, סמנכ"לית נספרסו ישראל.

אופנה אייקונית

איריס בן דרור וענת פרנקל. רונית מטיאס,
קולקציית סתיו-חורף 2018/רונית מטיאס

בית האופנה המיתולוגי משכית, בעיצוב שרון טל, השיק בחנות העיצוב "אלמנטו" את קולקציית סתיו-חורף 2018. בתום האירוע נערכה מכירת סמפלים מיוחדת.

אורנה נאוי, יונה ברטל, בת שבע בובליל. רונית מטיאס,
אורנה נאוי, יונה ברטל, בת שבע בובליל/רונית מטיאס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שרון טל, רונית בלום/מערכת וואלה!, צילום מסך

העיקר הבריאות

איתן ורטהיימר עמוס מלכא וציון קינן. ענת לובלינג קפנר,
איתן ורטהיימר, עמוס מלכא, ציון קינן/ענת לובלינג קפנר

במרכז הכנסים "אווניו" באיירפורט סיטי נערך ערב הגאלה השנתי של עמותת ידידי המרכז הרפואי מאיר שהוקדש השנה להשלמת בניית מחלקת אף אוזן גרון וכירורגיה פלסטית חדשה במרכז הרפואי. מחלקת האשפוז החדשה תיקרא על שמו של ד"ר דוד גיטלר ז"ל שהיה רופא אא"ג בארה"ב. בערב נאספו כ-4.8 מיליון שקל להשלמת המחלקה החדשה.

בקטנה

+משלחת בינלאומית של תומכי אוניברסיטת תל-אביב וההשכלה הגבוהה בישראל, בראשות פרופ' יוסף קלפטר, נשיא האוניברסיטה ופרופ' יעקב פרנקל, יו"ר חבר הנאמנים, שבו מביקור בקריית הוותיקן ופגישה עם האפיפיור פרנציסקוס. קלפטר העניק לאפיפיור יונת שלום של האמנית ענת מאיר, והעלה על נס את תפקיד האוניברסיטאות בקידום המחקר וביצירת ידע לטובת האנושות, ואת תרומתה המשמעותית של ישראל לתהליך זה. בדברי תשובתו קרא האפיפיור לפיתוח 'תרבות של חוכמה'.

+חברת מטריקס ערכה על גג משרדיה בהרצליה, ערב ביטלמניה. בתכנית: הרצאה של העיתונאי אורי משגב, מייסד האקדמיה לביטלס של האוזן השלישית, מופע להיטי הביטלס בביצוע להקת הקומה השלישית כשמוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס על הפסנתר, בירה, פיש אנד צ'יפס.

+ניר גלבוע, מנכ"ל קבוצת האבטחה והשירותים 'צוות 3' שחרטה על דגלה לדאוג לרווחת העובד, הטיס את עובדיו לחופשה בקוסטה ברווה. בתכנית סיורים באזור, ערב חברה מגבש, ארוחות מפנקות ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully