וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים יסייע לעסקים קטנים במימון המונים

29.10.2017 / 11:22

הבנק הכריז על שיתוף פעולה עם אתר Headstart וייתן חסות למתחם נפרד באתר. עסקים שיגייסו הון דרך המתחם יזכו להטבות בבנק

יעל אלמוג, משנה למנכ"ל, הממונה על חטיבת מחזיקי עניין, יוסי מאירי, מנכ"ל ומייסד  :headstart ורונן שטיין, משנה למנכ"ל, הממונה על החטיבה הקמעונאית. אביב גוטליב,
יעל אלמוג, משנה למנכ"ל, הממונה על חטיבת מחזיקי עניין, יוסי מאירי, מנכ"ל ומייסד :headstart ורונן שטיין, משנה למנכ"ל, הממונה על החטיבה הקמעונאית/אביב גוטליב

בנק הפועלים יוצא במהלך חדש - "פועלים סטארט" על מנת לקדם עסקים קטנים בתחילת דרכם. מדובר בתכנית לגיוס הון ראשוני להקמת עסק קטן באמצעות פלטפורמת headstart ולתמיכה בעסקים אלה - בשיתוף המרכז לליווי עסקים.

"פועלים סטארט" הינו חלק ממעטפת התמיכה שמייצר בנק הפועלים, באופן שוטף, עבור עסקים קטנים בישראל, ונועד לסייע להם לצלוח את המכשלה הראשונה בהקמת עסק - גיוס ההון הראשוני. בנק הפועלים הינו הראשון בישראל ובין הבנקים הבודדים בעולם, המעניק חסות לתכנית בפלטפורמת מימון ההמונים של headstart..

במסגרת המהלך, יעניק בנק הפועלים חסות למתחם ייעודי באתר גיוס ההמונים הפופולרי headstart, ויקרא ליזמים להעלות את רעיונותיהם העסקיים ולהזמין את חבריהם לתמוך בהם. הגיוס יתבצע בהטבה משמעותית ליזמים - במידה ויצליחו לגייס את הכסף, הם ישלמו 5% עמלה במקום 9% הנהוגה עד כה וזאת בסבסוד הבנק.

בנוסף לסכום הכסף שיגייסו באתר, יקבלו היזמים, לקוחות בנק הפועלים, אשר עמדו ביעד הגיוס, תנאים מועדפים בניהול החשבון העסקי ואפשרות ללקיחת הלוואה בתנאים אטרקטיביים, וכן חבילת הטבות מהמרכז לליווי עסקים של בנק הפועלים (יחד עם להב, קרן שכל והמכללה למנהל) - הכוללת ליווי עסקי, קורסים והדרכות, בניית אתר אינטרנט וכתיבת תכנית עסקית. בנוסף, מענק בסך 10,000 שקל יוענק לחמשת המגייסים הראשונים, לקוחות הבנק, ובהתאם לתקנון.

רונן שטיין, משנה למנכ"ל, הממונה על החטיבה הקמעונאית אמר כי "זיהינו כי בישראל לא קיימת פלטפורמה ייעודית לגיוס הון לעסקים קטנים, והחלטנו להרים את הכפפה אנחנו בעצם אומרים לעסק הקטן – אם החברים שלך מאמינים בך ומוכנים להשקיע במיזם שלך, גם אנחנו מאמינים בך".

יעל אלמוג, משנה למנכ"ל, הממונה על חטיבת מחזיקי עניין אמר כי "אנו רואים חשיבות רבה בשיתופי פעולה רחבים ובבניית מערכות יחסים ארוכות טווח, שיביאו ערך חדש ללקוחותינו. המיזם יסייע ליזמים עסקיים לעשות צעדים ראשונים בבניית העסק וישפר את יכולת שרידותם".

יוסי מאירי, מנכ"ל ומייסד headstart אמר כי "כמובילת תחום מימון ההמונים, המתפתח בישראל בקצב מרשים בשנים האחרונות, היה זה אך טבעי עבור headstart לחבור לבנק המוביל בישראל ולהביא ערך נוסף לקהילת היזמים ההולכת וגדלה של הקבוצה".

מערכת וואלה! בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully