וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפליקציה חדשה של בזק בינלאומי תתריע מפריצות לרשתות חברתיות

31.10.2017 / 18:09

שירות "Cyber Log" יינתן חינם ללקוחות שירותי הגנת הסייבר של החברה. האפליקציה פותחה בשיתוף עם חברת LOGDOG במסגרת מיזם BI LABS - חממת הסטארטאפים של בזק בינלאומי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוטי אלמליח, מנכ"ל בזק בינלאומי/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת בזק בינלאומי ממשיכה לקדם את תחום הגנת הסייבר ללקוחות הפרטיים בישראל - והשיקה השבוע שירות חדש. מדובר באפליקציית מובייל "Cyber Log", הנותנת מענה לעולם הרשתות החברתיות; ומספקת חיווי למשתמשים והתרעה על פריצות אפשריות לחשבונות האישיים, חשבונות דוא"ל, אפליקציות גוגל ואחסון קבצים ותמונות בענן.

השירות מבצע סריקה של החשבונות השונים של המשתמשים, זיהוי פעילויות חריגות ושליחת התרעות להתנהגות חשודה בזמן אמת. באופן זה, ניתן תוך זמן קצר למנוע גניבת נתונים אישיים ואף להרחיק את הפורץ מהחשבון שנפגע.

השירות יינתן בחינם ללקוחות Cyber wall או Cyber Shield של בזק בינלאומי. הוא פעיל עבור החשבונות שהלקוח בוחר ומגדיר באפליקציה. ניתן לצרף לשירות 8 חשבונות, בהם Facebook, Google, Dropbox, Twitter, Slack, LinkedIn, Evernote, Yahoo.

כיום לקוחות Google, Facebook ו-Dropbox מקבלים התראות על כניסות חשודות לחשבונותיהם. אולם הבידול של שירות Cyber Log הוא בהצלבת המידע מהחשבונות השונים, תוך שימוש במיקום הלקוח עצמו על ידי שימוש ב GPS על גבי הנייד בו האפליקציה מותקנת. באופן זה, אם הלקוח נכנס לפייסבוק בבית אבל בעבודה מישהו נכנס לחשבון הגוגל שלו, אף לא אחד מהחשבונות יתריע על אפשרות לפריצה, כי מבחינת כל אחד מהם הכול תקין; אך עם זאת ברור שאותו לקוח לא יכול להיות בשני מקומות במקביל. שירות Cyber Log של בזק בינלאומי יתריע על פעילות חשודה.

האפליקציה היא תוצאה של שיתוף פעולה מסחרי עם חברת הסטארט אפ LogDog, שנוסדה ב-2014 על ידי אורי בריזון ושלומי כהן ומציעה שירותי אבטחה במובייל. זאת כחלק משיתופי הפעולה האסטרטגיים שמקיימת החברה עם קהילת הסטארט אפ הישראלית, במסגרת מיזם BI LABS - חממת הסטארטאפים של בזק בינלאומי.

השקת השירות מהווה צעד נוסף של בזק בינלאומי תחת האסטרטגיה של "cyber as a service" שאותה מובילה החברה בשנתיים האחרונות, שמטרתה להנגיש את עולם הגנת הסייבר לכלל הלקוחות בישראל.

לדברי מוטי אלמליח, מנכ"ל בזק בינלאומי, "שירות ה-Cyber Log מצטרף לשורה של שירותים אותם השקנו, המייצרים ערך מוסף ללקוחותינו ומהווים חלק ממערך הגנה רב שכבתי. מערך זה נותן מענה לאתגרי הסייבר השונים המאיימים על לקוחותינו ובפרט לקוחותינו במגזר הפרטי".

לדברי אורי בריזון, מנכ"ל Log Dog, "ישנן חברות סייבר רבות בישראל, אך מרביתן מספקות הגנה לארגונים וחברות מסחריות ולא ניתנת תשומת לב מספקת בנושא לאזרחים פרטיים. כשגילינו שבזק בינלאומי נכנסה לעולם זה של הנגשת פתרונות הגנת סייבר גם למגזר הפרטי, היה ברור שיש פה בסיס לשיתוף פעולה מסחרי מוצלח המקדם אותנו כסטארט אפ ומקדם את הפתרון שאנו מביאים ללקוחות בישראל".

אסף אביב, סמנכ"ל שיווק בבזק בינלאומי, הוסיף כי "שירות Cyber Log בלעדי וייחודי לבזק בינלאומי, ההבדל המשמעותי מול המתחרים בשוק הוא בייצור פרופיל אישי המבוסס על שגרת הפעילות היומית של הלקוח במגוון השירותים והאפליקציות. דבר זה מאפשר זיהוי מהיר וטוב יותר של פריצות וחדירות, ומכאן גם את האפשרות למנוע את גניבת הנתונים האישיים ואף הרחקת הפורץ מהחשבון שנפגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully