וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות ני"ע האמריקאית חוקרת מחזורי מסחר חריגים במניית רשת בתי החולים טנט הלתקייר

סוכנויות הידיעות

19.11.2002 / 12:05

מניית החברה צנחה ב-70% ב-3 השבועות האחרונים בשל פשיטת ה-FBI על אחד מבתי החולים שלה וחשדות שהגישה תביעות מנופחות לתשלומי ביטוח רפואי



רשת בתי החולים השנייה בגודלה בארה"ב, טנט הלתקייר (סימול THC), מסרה שרשות ניירות ערך האמריקאית פתחה בחקירה בלתי רשמית כנגד החברה. החקירה מתמקדת בנפח העסקות הענק במנייתה קודם למספר הודעות שהוציאה החברה לשוק. מניית החברה צנחה בקרוב ל-70% בשלושת השבועות האחרונים בשל החשש מתביעה בלתי חוקית של תשלומי ביטוח רפואי ופשיטת סוכני FBI על אחד מבתי החולים שלה.



מנכ"ל החברה ג'פרי ברבקו עורך שינויים בשיטת התמחור של החברה על רקע חקירה ממשלתית של חשבונותיה והדיח את סמנכ"לי התפעול והכספים. מועצת המנהלים של טנט דחתה את הצעתו להתפטר מתפקידו. אתמול אמר ברבקו שהחברה "אינה מסתירה בעיות עמוקות יותר", ומניות החברה זינקו בכ-15%, גם בעקבות הודעה על רכישה חוזרת של מניות.



בנוסף לנפח העסקות יוצא הדופן במניית החברה מתמקדת חקירת רשות ניירות ערך בתשלומי הביטוח הרפואי "מדיקייר" לחברה. נפח המסחר במניית החברה קפץ פי 6 ויותר יומיים לפני שהודיעה שה-FBI פשט על משרדי המרכז הרפואי רדינג בקליפורניה בכדי לבדוק האם שני רופאים במרכז חייבו בתשלום עבור ניתוחי לב בלתי הכרחיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully