וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקזקט תספק לאופטוס האוסטרלית תשתית לשירותים סלולריים מתקדמים

צורי דאר

19.11.2002 / 14:59

החברה הישראלית פתחה משרד חדש בסידני שבאוסטרליה לאור הביקוש הגדל באזור למוצריה; צופה גידול בביקוש באזור אסיה פסיפיק



אקזקט טכנולוגיות (XACCT), המספקת פתרונות לניהול רשתות נתונים עבור ספקי שירותי תקשורת, הודיעה היום כי מפעילת הסלולר האוסטרלית סינג-טל אופטוס (SingTel Optus) בחרה בתשתית ה- Network-to-Business - N2B של אקזקט - ליישום מערכות תמחור וגבייה עבור שירותים סלולריים של הדור הבא.



כיום, כשליש מהמנויים הסלולריים באוסטרליה משתמשים ברשתות GSM של אופטוס. על פי אקזקט, תשתית ה-N2B תאפשר לאופטוס לפתח עבור לקוחותיה שירותים חדשים בעלי ערך מוסף כולל שירותי GPRS - General Packet Radio Service ו-MMS. רשת ה-N2B תסייע לאופטוס ליישם מודלים תחרותיים של תמחור עבור שירותי הסלולר הפופולריים שהיא מספקת.



במקביל, הודיעה היום אקזקט על הקמת משרד תמיכה ותפעול בסידני שבאוסטרליה, לאור הביקוש הגדל באזור למוצרים ולפתרונות שהחברה מציעה. כיום מפעילה החברה הישראלית 13 משרדים באמריקה, אירופה ואסיה פסיפיק.



נשיא ומנכ"ל אקזקט, אריק גרייס, אמר כי "הקמת משרד תפעול באוסטרליה, בנוסף למשרדינו בהונג-קונג וטוקיו, מהווה חלק מאסטרטגיה ארוכת-טווח של אקזקט לבסס את נוכחותה בשווקים הצפויים לצמוח במהירות בשנים הקרובות, להיות קרובה ללקוחות ולספק תמיכה מקומית".



אקזקט, שנוסדה ב-1997, מפתחת טכנולוגיה המאפשרת לספקי גישה לאינטרנט ושירותי טלפוניה לנהל מעקב מדויק אחר תהליכי העברת מידע ברשתות מסוגים שונים, ולהתחקות אחר סוג השימוש שעושה הלקוח באינטרנט לצורך הצעת שירותי ערך מוסף בתשלום. תשתית N2B של XACCT מאפשרת לספקי השירות להרוויח, באמצעות שימוש ברשת המידע ליצירת שירותי ערך מוסף חדשים והורדת הוצאות תפעול.



מאז היווסדה גייסה אקזקט כ-52 מיליון דולר ב-5 סבבי גיוס. לפני כשנה היא ביטלה הנפקה ציבורית, שבמסגרתה היתה אמורה למכור 5 מיליון מניות ולגייס כ-50 מיליון דולר לפי שווי חברה של 270 מיליון דולר. בעלי המניות בחברה הם סאן מיקרוסיסטמס, קרנות ההון סיכון ישראל סיד פרטנר, אמפל, טרידנט קפיטל, אקליפטוס וטכנורוב, שבשליטת קבוצת אלרוב, ומייסדיה, ערן וגנר ולימור שווייצר.



לאקזקט מעל 60 לקוחות, שהבולטות שבהן - כייבל אנד וויירלס, Genuity ,Global One, סימנס, UUNET ו-MCI WORLDCOM. לפני כחודש חתמה על חוזה שהוערך בכ-10 מיליון דולר עם ספקית שירותי התקשורת האמריקאית ספרינט.



הכנסותיה של אקזקט הסתכמו ב-2001 בכ-21 מיליון דולר וצפויות להשאר באותה רמה ב-2002. מנכ"ל ונשיא אקזקט, אריק גריס, אמר לאחרונה כי החברה תסיים את הרבעון הרביעי של השנה באיזון, ומהרבעון הראשון של 2003 תציג רווח נקי.



לאחרונה מתרבים הפרסומים על מגעים למיזוג אפשרי בין אקזקט לבין מתחרתה האמריקאית נארוס, שאף היא נוסדה על ידי ישראלים. שתי החברות מכחישות את דבר המגעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully