וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי הגיע להשקה של קסטרו בנמל תל אביב?

רונית מטיאס

8.11.2017 / 10:06

יפית גרינברג מארחת, ראובן אלה אומנותי, רונן שמיר אופנתי, קובי סקאל מתרגש, זאב דהאן חוגג, מיקי רוסלר מצלם. רכילות עסקית

מכל הלב

שלווה הסל, עתליה שמלצר ויפית גרינברג. שוקה כהן
שלווה הסל, עתליה שמלצר, יפית גרינברג/שוקה כהן

יפית גרינברג, מבעלי סטימצקי ואורלי אריאל, מנהלת עמותת ידידי מגן דוד אדום בישראל, ערכו ארוחת ערב במסעדת "ג'פניקה" בנמל תל אביב, לרגל הקמת מעגל ידידות מד"א. מדובר במפגש שני בסדרת מפגשים חודשיים שנועדו להרחיב את המודעות לבריאות בתחומים שניתנים למניעה ושכל אדם חייב לדעת עליהם, ולרתום נשים נוספות שתסייענה לפעילות העמותה ולהרחבת מעגל התומכים במד"א.

שרי סקאל, ישראלה שטיר, מיכל סקאל. רונית מטיאס,
שרי סקאל, ישראלה שטיר, מיכל סקאל/רונית מטיאס

ד"ר בלה קוייפמן, מנהלת מרפאת בריאות לב האישה בבית החולים איכילוב, חשפה כי מתוך 3 נשים בגילאי 40+, אישה אחת תחלה במחלת לב, שיתפה את הידידות בסימפטומים לגילוי התקפי לב אצל נשים, שאינם דומים לסימפטומים של הגברים ונתנה טיפים לדרכי מניעה ולחיים בריאים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
עפרה מיתר, נאוה רביד, אורלי אריאלי , יפית גרינברג. שוקה כהן
עפרה מיתר, נאוה רביד, אורלי אריאלי , יפית גרינברג/שוקה כהן

סקי אורבני

מיכל קוגל ורונן סלם. אלירן אביטל,
מיכל קוגל, רונן סלם/אלירן אביטל

זאב דהן, מנכ"ל Club Med ישראל, ערך ב"גן האורבני" מסיבה לרגל פתיחת עונת הסקי. דהאן הכריז על השקת "גראן מסיף" - מועדון סקי שייפתח בחודש הקרוב בגבול צרפת-שוויץ.

משה מרי וזאב דהאן. אלירן אביטל,
משה מרי, זאב דהאן/אלירן אביטל

המוזמנים נהנו ממסיבה עם ההרכב הצרפתי La Folie Douce מליין מסיבות הפרימיום במועדוני הסקי היוקרתיים באירופה, דוכן של פלפל בריבוע שהיווה אטרקציה לאורך כל הערב.

בחוגגים: היידי קונקל, סמנכ"לית עולמית Club Med; אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל; משה מרי, מנכ"ל נספרסו; פיליפ לוין, ראש עיריית מיאמי; רן קוריס; מיכל קוגל, סמנכ"לית נספרסו ישראל; גיא גיאור, מנכ"ל easy 2 give; רונן סלם, סמנכ"ל סמסונג ישראל; ליאת ומשה מוליוב מבעלי אדידס ישראל; רינה טל, מנכ"לית קניון עזריאלי איילון.

היידי קונקל זאב דהן. אלירן אביטל,
היידי קונקל, זאב דהן/אלירן אביטל
הדר גולדמן, גיא יקר, בני כהנר. רונית מטיאס,
הדר גולדמן, גיא יקר, בני כהנר/רונית מטיאס
פיליפ לוין, רייצל ויצמן ורן קוריס. רונית מטיאס,
פיליפ לוין, רייצל ויצמן, רן קוריס/רונית מטיאס

על הסוס

אורן נורי, מיכל סקאל, קרן זיידמן, קובי סקאל. רונית מטיאס,
אורן נורי, מיכל סקאל, קרן זיידמן, קובי סקאל/רונית מטיאס

קובי סקאל, מנכ"ל קבוצת סקאל, היה בין הראשונים שנכנסו אתמול לחנות הדגל של ראלף לורן בקניון עופר רמת אביב, כדי לצפות בקולקציית חורף 2018 של המותג, שנחתה השבוע בחנויות. קרן זיידמן, מנהלת המותג ומיכל סקאל לא הסתירו את התרגשותן וסיפרו חוויות מבחירת הפריטים. זיידמן ואורן נורי, הציגו את החידושים האופנתיים בבגדים, נעליים ואקססוריז לנשים ולגברים של קולקציית "טוויסט מסורתי" הכוללת לוקים נטולי מאמץ המשלבים גזרות אייקוניות עם אלמנטים מודרניים. המשלוח הראשון של העונה נלקח על ידי מלבישי הטלוויזיה שהלבישו את המנחים החדשים של תוכניות רשת וקשת החדשות.

כוח אלפא

לירז רוסינסקי רונן שמיר אורלי עוז שמואל. באמצעות וואווי P10,
לירז רוסינסקי, רונן שמיר, אורלי עוז שמואל/באמצעות וואווי P10

רונן שמיר, מנכ"ל אלפא קוסמטיקה, נטש פגישת עסקים כדי להציץ להשקות החדשות של קולקציות מחלקת הריטייל למותגי TOUS וLONGCHAMP שנערכה במשרדי אלפא קוסמטיקה בהרצליה פיתוח. באירוע נחשפו הפרזנטורית החדשות, גווינית פלטרו ל-TOUS ופרג''ה בהה אריכסל ל-LONGCHAMP, שהציגו אורלי עוז שמואל, מנהלת ההדרכות החדשה של אלפא, ולירז רוסינסקי, מנהלת חטיבת הקמעונאות.

מדפיסים באמריקה

אתי אלגריסי ומיקי רובלר. באמצעות וואווי P10,
אתי אלגריסי, מיקי רובלר/באמצעות וואווי P10

מתחם מסעדת "אמריקה" בתל אביב הוסב השבוע למתחם אומנות חוויתי כש-HP השיקו במקום את מדפסת התמונות הזעירה Sprocket. המוזמנים נהנו מארוחת בוקר יצירתית, צילום של עצמם והדפסה במקום על גבי מדבקה, וקריקטוריסט שהנציח את פניהם על חולצות טריקו.

מיקי רוסלר, מנהל קטגוריתPRINT ב-HP אמר כי הזיכרונות הכי מרגשים שלנו צריכים לצאת אל העולם האמיתי ולא להישאר כלואים בזיכרון הטלפון החכם או לחיות רק ברשתות החברתיות ו-Sprocket מעוררת אותם לחיים. רוסלר הבטיח כי מדפסת התמונות החדשה תשנה לחלוטין את חווית הצילום וההדפסה המסורתית בעזרת החדשנות והעיצוב המרענן, ובזכות הקישוריות האינטואיטיבית שלה לכל מכשיר או רשת חברתית היא הופכת למוצר מושלם לכל אחד. אתי אלגריסי, מנהלת השיווק של תחום ההדפסה ב-HP דאגה שכוחם יתנסו בסלפי.

אמנות במלון

ליאור רביב_עופר אגמי. איציק בירן,
ליאור רביב, עופר אגמי/איציק בירן

טרנד מלונות האמנות לא פסח על מלון PUBLICA ישרוטל, שהשיק על סושי, באן ופיצות שנאפו במקום, את אוסף האמנות כולל עבודות שתרם ראובן אלה - אחד מהבעלים, מהאוסף הפרטי שלו.

שרון תובל עופר אגמי. איציק בירן,
שרון תובל, עופר אגמי/איציק בירן

שרון תובל, אוצר רשת ישרוטל סיפר כי מדובר בתערוכות מתחלפות של אמנות ישראלית בת זמננו, לצד יצירות שנרכשו לאוסף הקבע וכי לתערוכה יש אמירה חברתית, והיא עוסקת בפסיפס הזהות הישראלי. "יחסי הגומלין בין העיסוק באמנות והפוטנציאל הטמון בו, לצד התמה החברתית, הופכים את התערוכות במלון לפסיפס עכשווי של המדינה הצבעונית בה אנו חיים".

במציגים - אמנים ישראלים משדות אמנות שונים. המוזמנים טיילו בקומות ובחדרי המלון בהם מוצגות עבודות צילום, קיר האור של המלון ישמש פלטפורמת וידאו-ארט, עליו תוקרנה 3 עבודות וידאו של אמן נבחר שיתחלף אחת לתקופה.

ביקור קראנצ'י

סתיו יואלי, יוני שסטוביץ,יעקב ליצמן, דב גוברין. מקור דניאלה בירנבך,
סתיו יואלי, יוני שסטוביץ,יעקב ליצמן, דב גוברין/מקור דניאלה בירנבך

יוני שסטוביץ, מבעלי קבוצת שסטוביץ, דב גוברין המשנה למנכ"ל וסתיו יואלי, מנהלת חטיבת המזון, ארחו את שר הבריאות יעקב ליצמן שהגיע לביקור בקו הייצור של חטיפי קראנצ'וס שהושקו לאחרונה ועומדים בתקנים המחמירים של רפורמת הבריאות ל-2020, לתכולת נתרן, שומן רווי וסוכר. ליצמן אמר שהוא שמח שיש היענות לייצור מוצרים מופחתי אחוזי שומן רווי ומלח וישמח לבקר בכל מפעל בישראל שיודיע שהוא מוריד את הערכים התזונתיים כדי לעודד הרגלי אכילה נכונים. סתיו יואלי אמרה כי חטיפי קראנצ'וס עומדים בכל דרישות משרד הבריאות לשנת 2020 וסיפרה על מאמצי הפיתוח הרבים שהשקיעו בשיפור הערכים התזונתיים.

שחקנית חיזוק

גלית גוטמן, עופרה לוין שבית רות אסרסאי. שוקה כהן
גלית גוטמן, עופרה לוין שביט, רות אסרסאי/שוקה כהן

עופרה לוין-שביט, סמנכ"לית שיווק ומבעלי "קרייזי-ליין", נטשה את משרדה והתייצבה בכיכר הלבנה בפארק וולפסון, שם נערכו צילומי קמפיין החורף. על הסט פגשה לוין-שביט את גלית גוטמן המשמשת כפרזנטורית 8 שנים, ואת השחקנית רות אסרסאי שתשמש אף היא כפנים של המותג לעונה הקרובה.

בייבילנד

אלונה ויניב איטליאנו. באמצעות וואווי P10,
אלונה ויניב איטליאנו/באמצעות וואווי P10

עופר לוי, סמנכ"ל שיווק וסחר רשת סופר-פארם, ופיליפ חדד, מנכ"ל ובעלים פיליפ חדד יועצים, פתחו את בייבילנד - תערוכת מוצרי התינוקות הגדולה בישראל מבית פיליפ חדד יועצים בשיתוף רשת סופר פארם. בתערוכה מוצגים חידושים ופיתוחים ומוצגים מוצרים של מותגים מובילים כמו יניב ואלונה איטליאנו, בעלי חברת איטליאנו, היבואנים הרישמיים של מותג הבקבוקים Pura. הם הציגו את בקבוקי פיורה השומרים על קור וחום ל-8 שעות. סיגל בר-און, יו"ר משותף תשלובת ד"ר פישר וד"ר אלי פישר, נשיא ומייסד ד"ר פישר, ארחו בביתם את קרן פלס פרזנטורית המותג. בתערוכה שתנעל מחר מתחמי VIP לנשים בהריון, ג'ימבורי, אטרקציות ומבצעים.

עופר לוי, נטע קרצו, פיליפ חדד. רונית מטיאס,
עופר לוי, נטע קרצו, פיליפ חדד/רונית מטיאס
משה זילברשטיין, קרן פלס, אלי פישר, סיגל בר-און. מקור גיתם,
משה זילברשטיין, קרן פלס, אלי פישר, סיגל בר-און/מקור גיתם

עולם הילדים

מאיה קורץ גפן רוזן. רונית מטיאס,
מאיה קורץ, גפן רוזן/רונית מטיאס

גפן רוזן ומאיה קורץ, מעצבות האופנה של קסטרו ילדים, השיקו בחנות בנמל תל אביב את קולקציית החורף של קו "הילדים של קסטרו". וזן סיפרה כי כל הבגדים, כולל בגדי התינוקות, מוצגים ללא אריזות כי למדו מניסיון שגם בגדי תינוקות אמורים להיות מוצגים כמו בגדי הגדולים. השתיים הציגו קולקציה נוספת פרי שיתוף פעולה עם הפסטיגל ובה פריטים בהשראת דמויות מהפסטיגל. הקולקציה שתושק רק בעוד כחודש לקראת חנוכה, לא תימכר בחנויות הרשת אלא רק במתחם הפסטיגל ויהיו בה תלבושות מיני לילדים, בדיוק כמו שכוכבי הפסטיגל לובשים על הבמה.

נכנסים למסגרת

דוד מטלון, יוספה זהבי, אלון שגיא, ענת פרץ דוידי. אליין חננייב,
דוד מטלון, יוספה זהבי, אלון שגיא, ענת פרץ דוידי/אליין חננייב

דוד מטלון, מנכ"ל אלוני; אלון שגיא, סמנכ"ל רשת אולמות תצוגה; יוספה זהבי, מנהלת תחום אדריכלים; וענת פרץ דוידי, מנהלת השיווק, ערכו בסטואה אירוע לשנה החדשה וסיכום השנה החולפת. ארוחת ערב, סטנד אפ של אלי ומריאנו, חלוקת תעודות הצטיינות לעובדים, וחלוקת תמונות ממוסגרות למוזמנים.

צמד חמד

אבי לוי יפעת אירני. מקור רני רהב,
אבי לוי, יפעת אירני/מקור רני רהב

רוני יפעת, ויוי ויוסי אירני, מבעלי FACTORY54 ודור אירני ותומר אירני, מנכ"ל FACTORY54, ערכו בחנות בקניון אביב, קוקטייל לכבוד דין ודן קייטן מעצבי ומייסדי מותג DSQUARED2 שהגיעו לביקור בישראל. באירוע נחשפה הקולקציה בעיצובם,BE COOL BE NICE המושקת בשיתוף ארגון BE COOL BE NICE , להעלאת המודעות לאלימות ברשת ופעולה לאנטי בריונות, כשחלק מהכנסותיה ייתרמו למען הארגון והמטרה.

דין ודן קייטן ורוני אירני. מקור רני רהב,
דין ודן קייטן, רוני אירני/מקור רני רהב

בקטנה

+ ב-15 בנובמבר יתקיים ערב התרמה בסימן חודש המאבק הבינלאומי באלימות נגד נשים. בערב יועלה המחזה המוסיקלי "סימני דרך" המבוסס על חייה ושיריה של נעמי שמר. את הערב יארחו תמר שוורץ, מנכ"לית עמותת "רוח נשית", מוטי רייף, נשיא אגודת ידידות העמותה, בשיתוף התיאטרון הלאומי הבימה. מחיר כרטיס מ-180 שקל עד 1,000 שקל. הכנסות לעמותת "רוח נשית" המקדמת עצמאות כלכלית של נשים נפגעות אלימות.


+זאב אבלס, יו"ר בנק איגוד; דורית בייניש, נגידת האוניברסיטה הפתוחה; שוקי שמר, יו"ר אסותא; יובל גביש, סגן בכיר וראש החטיבה הבנקאית בנק דיסקונט, השתתפו באירוע השקת חוג ידידי האוניברסיטה הפתוחה ברעננה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully