וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופינג זה לגמרי לבד: המדריך ליום הרווקים הסיני

8.11.2017 / 13:24

יום הרווקים הסיני הוא היום הגדול הראשון בחגיגת הקניות של חודש נובמבר. לפני שאתם הולכים לאיבוד בין כל האתרים, הבאנו כמה דוגמאות למבצעים המטורפים וטיפים איך לקבל כסף בחזרה על המבצעים הקיימים. אל תשכחו לקנות את המכנסיים שהם גם רחפן עם מצלמת 4k

יום הרווקים הסיני – שופינג און ליין. ShutterStock
יום הרווקים התחיל בסין וכבש את העולם/ShutterStock

לפעמים נדמה שזוגיות היא אוברייטד. לריב על השמיכה, לגלות שהחלב במקרר נגמר, להתווכח על מי יוריד את הזבל. לכן לא מפתיע בכלל שהסינים, כמו תמיד, מצאו את פתרון הפלא והרימו על נס את הרווקות לפני שני עשורים. יום הרווקים הסיני נולד באוניברסיטאות ברחבי סין על ידי סטודנטים שהחליטו לחגוג את הבדידות. התאריך שנבחר לאירוע המשמח הוא ה-11 בנובמבר שכן הספרה אחת מופיעה בו ארבע פעמים.

אז אגדה אורבנית על מספרים ובדידות זה נחמד אבל מבצעים והנחות זה הרבה יותר נחמד. בשנה שעברה למשל, ההכנסות של ענקית הקניות עליבאבא ביום הזה היו 17.8 מיליארד דולר. ביממה אחת, כן?. רגע לפני שאתם צוללים לאינטרנט ומחפשים את הדיל הבא, ריכזנו עבורכם כמה דוגמאות שוות במיוחד. כל ניסיון לעשות סדר לא יהיה מוצלח כי מדובר במאות אלפי פריטים בעשרות אתרים שנמכרים בהנחה.

כאמור, אין סוף למבצעים. שווה לזכור שביום הרווקים יעלו באתר ובפייסבוק של וואלה! NEWS מבזקי קניות שבהם נדווח על המבצעים החמים והשווים ביותר באתרים שונים ומגוונים. שימו לב, ישנם אתרים שמציעים החזרים כספיים בשווי כמה אחוזים מערך הרכישה ושווה לבדוק אילו אתרים מאפשרים קבלת החזר שכזה. בלאומי קארד למשל, מאפשרים לכם להשתמש בשירות Pay-Back. בוחרים אתר מהרשימה, קונים וצוברים החזר כספי בכל קנייה לכרטיס האשראי. אז אל תשכחו לבדוק החזר כספי באמצעות שירות Pay-Back.

כבל USB ב-4 שקלים ועוד מוצרי אלקטרוניקה

חברת האלקטרוניקה הסינית שיאומי השיקה אתר מיוחד שבו מופיעים כל המבצעים וההנחות ליום הרווקים. כך למשל הוא ה-Xiaomi Mi Mix 2 נטול השוליים יעלה לכם כ-1,720 שקלים (490 דולר נכון לכתיבת שורות אלה, כמו כל המחירים בכתבה).

ה-Xiaomi Mi A1 יעלה 680 שקלים (195 דולר) והיד עוד נטויה.

ב-Usamas מציעים גאדג'טים שונים כמו כבלי USB נמתחים ב-4 שקלים (1.2 דולר) לצד מחזיק מכשיר סלולאר מתכתי ב-9 שקלים (2.6 דולר).

מכשיר סלולר מסדרת s8 של Ulefone יעלה לכם 265 שקלים (75 דולר) וכך גם מכשיר מסדרת Tiger X. רוצים להוציא יותר כסף? מכשיר מסדרת 1T נמכר ב-950 דולר (270 דולר).

אתר יום הרווקים שהשיקה חברת האלקטרוניקה הסינית שיאומי. אתר רשמי
חברת האלקטרוניקה הסינית שיאומי מפנקת בלא מעט מבצעים/אתר רשמי

גם חברת Lenovo נכנסה לחגיגת ההנחות ומציעה לרוכשים מכשיר מסדרת Vibe P2 במחיר 753 שקלים (214 דולר).

מכשיר מסדרת 9H של חברת HTC יעלה לכם 558 שקלים (159 דולר).

ויש גם מוצרים שהם לא מכשירים סלולאריים. בעלי אקספרס תוכלו לרכוש מערכת אזעקה ביתית ב-130 שקלים (37 דולר),

שעון חכם של colmi ב-115 שקלים (33 דולר) ומקרן קולנוע ביתי של Aun תמורת 190 שקלים (54 דולר). ואם בא לכם להתפרע, למה שלא תרכשו מדפסת תלת ממד ב-645 שקלים? היי, אולי תצליחו להדפיס בן זוג.

הרחפן שהמריא בזול

חברת רחפני הצעצוע Syma מציעה שלל רחפנים בהנחות שונות. הרחפן X5 X5-1 יעלה לכם 197 שקלים (56 דולר) ואילו רחפנים מסדרת ה-8X יעלו לכם כ-435 שקלים (124 דולר).

הרחפן GW009C-1 של חברת Global Drone יעיף לכם מהארנק 64 שקלים (18 דולר) בזמן שדגם CX-10WD-TX של Cheerson יעלה 158 שקלים (45 דולר).

באתר bang good תוכלו למצוא רחפן מדגם Mi של שיאומי בכ-1,500 שקלים. ואם ממש בא לכם לחסוך, אז ב-bang good מציעים גם רחפן מדגם E012HW של Eachine במחיר מצחיק של 98 שקלים בלבד.

אגב, באותו האתר בדיוק יש הצעות מטורפות על צעצועי אצבע וזה בדיוק כמו שזה נשמע – צעצועים שמתלבשים על האצבעות. הם לגמרי שווים את השקלים הבודדים. ותמיד רציתם חד-קרן שיחבק לכם את האצבע.

רחפני הצעצוע Syma. אתר עלי אקספרס, אתר רשמי
חברת רחפני הצעצוע Syma מציעה שלל רחפנים בהנחות שונות/אתר רשמי, אתר עלי אקספרס

בגדים לא יקרים. יש דבר כזה

באתר המיוחד של W.L Moonsoon מופיעים בגדים לילדים במחירים מצחיקים. שמלה פרחונית לילדה נמכרת במחיר 35 שקלים (10 דולר) לצד מעיל פרווה סינטטית חמוד במיוחד לתינוקות שמוצע במחיר 44 שקלים (12 דולר וחצי).

ב-Baby Republic חתכו את המחיר בחצי ומציעים ללקוחות בגדי תינוקות ב-20 שקלים (6 דולר) לצד אביזרי טיפוח לתינוקות ב-44 שקלים (12 דולר וחצי).

בגדים במבצע של W.L Moonsoon  לכבוד יום הרווקים. אתר עלי אקספרס, צילום מסך
W.L Moonsoon עם בגדי ילדים במחיר זול במיוחד/צילום מסך, אתר עלי אקספרס

אבל לא רק לילדים מותר ליהנות. בעלי אקספרס מציעים בגדי מבוגרים במחירים מופרכים. שמלה ירוקה שניתן ללבוש גם לעבודה וגם לבילוי תעלה לכן 45 שקלים בלבד.

דגמי הלבשה תחתונה סקסיים יעלו עשרות שקלים בודדים ואם נתחיל לפרט כאן כל דגם המכירה תסתיים. מעיל פרקה אדום לגבר יעלה רק 121 שקלים וז'קט עור מבריק יוכל להגיע אליכם לבית תמורת 60 שקלים בלבד.

אגב, פורים כבר ממש מעבר לפינה. בעלי אקספרס ישנו מדור מיוחד שמוקדש לתחפושות. תחפושת באטמן לילדים נמכרת שם ב-62 שקלים בלבד. תחפושת קואלה לילד תעלה 51 שקלים ואילו ילדה שתרצה להתחפש לנסיכת הפרפרים תוכל לעשות זאת תמורת 55 שקלים בלבד.

ויש גם תחפושות לבנים – הילד שלכם יוכל להפוך לפיראט תמורת 44 שקלים. וכן, במחירים האלה תוכלו למצוא גם תחפושות שוות למבוגרים.

שמאל, ימין, שמאל

מגפי חורף פרוותיים לילדים תוצרת CCTWINS מוצעים למכירה ביום הזה במחיר ממש מגוחך – 72 שקלים (20 דולר). באותו המחיר בדיוק תוכלו לרכוש גם מגפי חורף נטולי פרווה והילדים יוכלו להיפרד לשלום משלוליות רטובות במיוחד. נעלי עור לילדים יעלו לכם רק 52 שקלים (15 דולר).

ב-APAKOWA מגיחות נעלי ילדים במחיר מגוחך גם כן – נעלי קיץ מוצעות ב-32 שקלים (9 דולר) לצד מגפי בנים חסינות למים ב-53 שקלים (15 דולר).

נעלי נשים עם טאץ' סקסי ועקב מרשים יעלו בעלי אקספרס רק 42 שקלים (14 דולר) וכמעט באותו מחיר תוכלו לרכוש נעלי נשים שטוחות מחממות לחורף עם דוגמת חתול חמודה. גם לגברים יש מה למצוא בתחום ההנעלה – נעלי עור של xper יעלו רק 105 שקלים (30 דולר) ונעלי קטיפה של blaibilton יצעדו לעברכם תמורת 102 שקלים בלבד (29 דולר).

כאמור, אין סוף למבצעים. שווה לזכור שביום הרווקים יעלו באתר ובפייסבוק של וואלה! NEWS מבזקי קניות שבהם נדווח על המבצעים החמים והשווים ביותר באתרים שונים ומגוונים. שימו לב, ישנם אתרים שמציעים החזרים כספיים בשווי כמה אחוזים מערך הרכישה ושווה לבדוק אילו אתרים מאפשרים קבלת החזר שכזה. בלאומי קארד Pay-Back למשל מאפשרים לקבל החזר קבוע על קניות ברשת במהלך כל השנה. במהלך חגי הקניות ניתן להנות גם מהמבצעים של אתרי הקניות וגם מההחזר של לאומי קארד. אז מה עושים? נכנסים לאתר לאומי קארד Pay-Back, בוחרים חנות מתוך עשרות האתרים המובילים לקניות אונליין בארץ ובעולם, קונים כרגיל ומקבלים כסף בחזרה לכרטיס האשראי. כל קנייה דרך לאומי קארד Pay-Back צוברת עבורכם החזר כספי, כבר מהשקל הראשון, ובצבירה של 50 שקלים ומעלה, מקבלים החזר היישר אל כרטיס האשראי.

מגפי חורף פרוותיים לילדים תוצרת CCTWINS. אתר עלי אקספרס, צילום מסך
מגפי חורף פרוותיים לילדים תוצרת CCTWINS/צילום מסך, אתר עלי אקספרס
וואלה! NEWS בשיתוף לאומי קארד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully