וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא הצלחתם? לא נורא: לשלם על קורס פסיכומטרי לפי הציון שתקבלו

19.12.2017 / 8:14

חברת ההשכלה High-Q, שמכינה סטודנטים ללימודי פסיכומטרי ובגרות, יצאה לאחרונה ביוזמה לפיה הסטודנטים לפסיכומטרי ישלמו בהתאם לציון שלהם בבחינה הפסיכומטרית. איך זה עובד ומה גובה ההחזר? צפו

אתר רשמי

אחד השלבים החשובים בדרך ללימודים באקדמיה הוא שלב הבחינה הפסיכומטרית. מדובר בבחינה המורכבת משלושה נושאים: חשיבה כמותית, חשיבה מילולית ואנגלית, כשלאחרון יחס נמוך יותר בציון. רבים מתכוננים לבחינה במשך שבועות ארוכים ונעזרים בקורסי הכנה כדי לקבל ציון גבוה אשר יפתח להם דלתות רבות ככל האפשר באקדמיה.

פעילותה של חברת היי קיו, המכינה סטודנטים ללימודי פסיכומטרי, בגרות ולימודי שפות, נרכשה לאחרונה על ידי חברת | GUS global university systems| המלמדת מעל ל-50,000 סטודנטים ברחבי העולם, ומהלך זה הוביל למהפכה בפסיכומטרי: מחיר שצמוד לציון.

"אנחנו למעשה חברת ההשכלה הראשונה והיחידה בארץ שנותנת לתלמידים שלה תעודת ביטוח שאומרת שאם לא הצלחנו להביא אותך לציון שאליו את מתכוון אז יוחזר לך חלק מכספך", אומר בועז ארבל, מנהל בכיר ב-GUS, בעלי רשת ההשכלה היי קיו, "אנחנו מאמינים ביכולות שלנו, בניסיון המצטבר של החברה במשך 30 שנה ובצוות המורים".

איך השיטה עובדת? חברת היי קיו קבעה את הרף התחתון - ציון שהוא מעט מעל הממוצע הארצי ומי שיגיע עד אליו יקבל עד 25 אחוזים מכספו בחזרה. במקביל להתחייבות מול התלמידים, וכדי 'לוודא' שאכן כולם יצליחו, החליטה חברת היי קיו לתגמל גם את המורים על פי ההצלחה. עד היום היה מקובל בתחום לתגמל על פי גודל כיתה או אלמנטים אחרים שלא רלוונטיים להצלחת התלמיד אלא לחברה עצמה. התגמול יתבסס על השיפור של התלמיד מאז כניסתו לקורס, ועד לציון הסופי בבחינה הפסיכומטרית.

וואלה! NEWS בשיתוף High Q
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully