וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

AMD צוללת ב-10% לאחר שהודיעה על הנפקת אג"ח להמרה בהיקף של 300 מיליון דולר

יהודה שויצר

19.11.2002 / 19:07

תשקול מכירה נוספת של אג"ח להמרה בהיקף של 45 מיליון דולר אם הדרישה תהיה גבוהה; אתמול הודיעה כי תרשום ברבעון הרביעי הפרשה של 300-600 מ' ד'



יצרנית מעבדי המחשב AMD נופלת ב-10% לאחר שהודיעה שתמכור אג"ח להמרה לחמש שנים בהיקף של 300 מיליון דולר. החברה צפויה למכור את האג"ח היום בתום המסחר, כך אמרו לרויטרס גורמים המקורבים לחברה.



החברה ציינה כי תשקול מכירה של אג"ח להמרה נוספות בהיקף של 45 מיליון דולר אם הדרישה תהיה גבוהה. אג"ח להמרה אלו הן איגרות חוב, המונפקות ע"י חברות, ושבנוסף לתכונות הרגילות שלהן כאיגרות חוב (תשלום ריבית ופדיון הקרן), הן ניתנות להמרה למניות החברה המנפיקה. סוג המניה ויחס ההמרה נקבעים בעת ההנפקה.



ההודעה על הנפקת האג"ח לא באה בהפתעה גמורה. אתמול הודיעה החברה כי תרשום ברבעון הרביעי הפרשה של 300-600 מיליון דולר הקשורים למהלך הארגון מחדש אותו הציגה בשבוע שעבר. החברה הודיעה ביום חמישי על קיצוץ של 15% בכוח העבודה - כ-2,000 עובדים. החברה ציינה כי מהלך הפיטורים יתפרש בהדרגה עד לרבעון השני של 2003. 1,000 מעובדי החברה המפוטרים קיבלו את הודעת הפיטורים עם פרסום ההודעה לעיתונות.



AMD מסרה כי הפיטורים הם חלק ממהלך כולל שנועד להפחית את הוצאותיה של החברה ב-350 מיליון דולר בשנה כבר בשנת 2003. הקטור רואיז, מנכ"ל החברה, מסר כי הפיטורים הם חלק ממהלך נרחב של החברה לקצץ את הוצאותיה התפעוליות ואת הוצאות ההון. "אחד האלמנטים של קיצוץ זה הוא הפחתה בכוח העבודה", מסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully