וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מור סילבר ממליצה על הפריטים הכי שווים למשפחה ביום הרווקים

11.11.2017 / 10:00

יום הרווקים הסיני הוא יום מצוין לחגוג גם את המשפחתיות, וכהורים הוא מאפשר לנו שפע אדיר של מבצעים והנחות של עד כ-80 אחוזים. מה לקנות? אולפן וואלה! NEWS מארח את מור סילבר, מנחה ואושיית הרשת, כדי להתייעץ איתה מה לקנות ואיפה

ShutterStock

יום הרווקים הסיני נולד באוניברסיטאות ברחבי סין על ידי סטודנטים שהחליטו לחגוג את הבדידות. התאריך שנבחר לאירוע המשמח הוא ה-11 בנובמבר שכן הספרה אחת מופיעה בו ארבע פעמים. אבל יום הרווקים הסיני הוא יום מצוין לחגוג גם את המשפחתיות, וכהורים הוא מאפשר לנו שפע אדיר של מבצעים והנחות של עד כ-80 אחוזים שבו תוכלו לקנות כל מה שתרצו לעצמכם, לילדים ולבית.

אגב, בתוך כל חגיגת הקניות הזו אפשר לקבל בחזרה חלק מהכסף. שימו לב, ישנם אתרים שמציעים החזרים כספיים בשווי כמה אחוזים מערך הרכישה ושווה לבדוק אילו אתרים מאפשרים קבלת החזר שכזה. בלאומי קארד למשל, מאפשרים לכם להשתמש בשירות Pay-Back. בוחרים אתר מהרשימה, קונים וצוברים החזר כספי בכל קנייה לכרטיס האשראי. אז אל תשכחו לבדוק החזר כספי באמצעות שירות Pay-Back. בוחרים אתר מהרשימה, קונים וצוברים החזר כספי בכל קנייה לכרטיס האשראי.

מה כדאי להורים לקנות ברשת ולחגוג את חג הקניות שהמציא אתר עלי אקספרס? אולפן וואלה! NEWS מארח את מור סילבר, מנחה ואושיית הרשת, כדי להתייעץ איתה מה לקנות ואיפה. צפו.

וואלה! NEWS בשיתוף לאומי קארד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully