וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי הגיע להשקת הקולקציה של ה. שטרן?

רונית מטיאס

12.11.2017 / 12:15

רון לאודר מציין, מוטי כוזהינוף חוגג, שרון רוזנברג מארחת, בירנבאום מארח, מאיר אדוני מבשל, דרור גד מבשל. רכילות עסקית

הקרן בת 30

רונלד לאודר ונפתלי בנט. נעה גרייבסקי,
רונלד לאודר ונפתלי בנט/נעה גרייבסקי

רונלד ס. לאודר, מייסד קרן סימפוזיון אקדמי, ערך אירוע לציון 30 שנה לקרן הפועלת לשיקום החיים היהודים במרכז ומזרח אירופה באמצעות הקמת בתי-ספר יהודיים, מחנות קיץ, ומועדוני נוער. לאודר אמר כי הקים את הקרן כי חשש שאיבד דור של ילדים יהודים במזרח אירופה ובמרכזה ואמר כי הוא גאה בעבודה שהושגה ומחכה בציפייה לצמיחה עתידית, התרחבות והצלחה.

הטקס החל בסימפוזיון ב"נויה גלרי" בנוגע לעתיד החינוך היהודי בתפוצות. לאודר דיבר על פילנתרופיה, ד"ר ג'ורג' באן הציג את ההיסטוריה של הקרן, הרב ג'וש ספינר דן בחשיבות הלמידה זה מזה, וריצ'רד ד. פרסונס הסביר מדוע הקרן שונה וייחודית. בערב נערך אירוע במוזיאון היהודי שבסיומנו שירת "התקווה" כשכל בית בוצע על-ידי בית ספר "לאודר" אחר.

חתימה אישית

נינט טייב, עדן הופמן. רפי דלויה
נינט טייב ועדן הופמן/רפי דלויה

ב-Whiskey Bar & Museum במתחם שרונה נערך אירוע השקת קולקציית SIGNATURE HS שעוצבה בהשראת ראשי התיבות של מייסד המותג הנס שטרן, המזוהים כחתימת המותג הרשמית. המוזמנים נהנו מקוקטייל, ארוחת-צהריים והופעה אינטימית של נינט טייב, רגע לפני שהיא חוזרת ללוס אנג'לס. שרון רוזנברג, מנכ"לית ה. שטרן ישראל ועדן הופמן, המשנה למנכ"ל, העניקו לטייב עוגת יומולדת ושרשרת זהב עם חריטת שמה של אמיליה - בתה של טייב ומקום לחריטות נוספות, לטובת הצאצאים שיגיעו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
גיל קציר, אירני, שרון. רונית מטיאס,
גיל קציר, איתן אירני, שרון רוזנברג/רונית מטיאס

המוזמנות קיבלו קופסת תכשיטים עם חריטת שמן. קיר חתימות ענק הוצב בכניסה וכל אחד מהמשתתפים הוזמן לחתום את חתימתו האישית ולהוסיף מסר אישי.

דליה ממרוד, ליאת מוליוב, ורד רוזן. רונית מטיאס,
דליה ממרוד, ליאת מוליוב ו-ורד רוזן/רונית מטיאס

חוגגים 85

יורג טונסמייר, יעל קטן, אלכס כרוז. סיוון פרג',
יורג טונסמייר, יעל קטן ואלכס כרוז/סיוון פרג'

במסעדת "בלו-סקיי" של השף מאיר אדוני שבמלון קרלטון תל-אביב נערכה ארוחת בוקר לציון 85 שנה להפעלת הקו מאנגליה לישראל. אלכס כרוז, מנכ"ל ויו"ר בריטיש איירוויז אמר שמדינת ישראל מהווה ציון דרך חשוב בהיסטוריה של בריטיש איירווייס המפעילה טיסות לישראל מ-1932, וממשיכה להוביל את מהפכת עולם התעופה. באירוע נמסר על תכנית השקעה של 4.5 מיליארד ליש"ט בשדרוג חווית הטיסה בכל המחלקות, כולל רכישת 72 מטוסים חדשים וחידוש 128 מטוסים בצי הקיים. עמירם פליישר, דובר החברה, העניק לו במתנה צילום היסטורי של הנחיתה הראשונה.

לומדים נדל"ן

דרור גד, יגאל רונאי, דר איתמר שבתאי, עמוס דבש. גודת הסטודנטים המכללה למנהל,
דרור גד, יגאל רונאי, דר איתמר שבתאי ועמוס דבש/גודת הסטודנטים המכללה למנהל

דרור גד, יו"ר קרן ריט 1; עמוס דבוש, סמנכ"ל י.ח דמרי; ד"ר איתמר שבתאי, דיקאן החוג לכלכלה ויגאל רונאי, מנכ"ל קרן ריט 1 לשעבר, פתחו במסלול האקדמי המכללה למנהל בית-ספר המאפשר לראשונה לימודי נדל"ן לסטודנטים לתואר ראשון במקצועות שונים. הם שוחחו על חשיבות היות הדור הצעיר בקיא בענייני נדל"ן והדגישו את החיבור של הנדל"ן לאקדמיה החדשה. גד הרצה על מוצר קרנות הריט, על רעיון ההשקעה שעומד מאחורי הקרן - נדל"ן מניב ועל חשיבותו לעתיד.

באו למוטי

ניצה זילברברג, גלית שרבט, יוסי זילברברג, מוטי כוזהינוף, צפריר שרבט, רינת כוזהינוף. רונית מטיאס,
ניצה זילברברג, גלית שרבט, יוסי זילברברג, מוטי כוזהינוף, צפריר שרבט, רינת כוזהינוף/רונית מטיאס

מוטי כוזהינוף, מבעלי פרויקט בראשית, חגג יום הולדת 47 ב-BAU. לאורחיו אמר כי בטח חשבו שהוא חוגג 50 כי אחרת למה המסיבה גדולה וציין כי בעצם הוא חוגג 25 שנות נישואים עם אשתו רינת. בתכנית: ארוחת ערב של קיטרינג תמרים, סרטון שהכינה המשפחה ומסיבת ריקודים עם מתופפים וזמרים. האורחים נהנו מהופעה שלParty People

יופי של ארוחה

אורי בילט, דנה גרוצקי, אן ססיל שברייאר, יעל צין בילט ומוראד איסגנדרוב. יח"צ,
אורי בילט, דנה גרוצקי, אן ססיל שברייאר, יעל צין בילט, מוראד איסגנדרוב/יח"צ

אורי בילט, סמנכ"ל סחר לילית קוסמטיקה, ויעל צין בילט, מנהלת השיווק, אירחו לארוחת ערב במסעדת "דלידה" בתל אביב נציגים בכירים מחברת COTY, מהמובילות בתחום הקוסמטיקה בעולם. מוראד איסגנדרוב, מנהל חטיבת הייצוא לאירופה; אן ססיל שברייאר, סמנכ"לית שיווק חטיבת הקולור קוסמטיקס ואן גרסייה, מנהל שיווק בחטיבת הקולור קוסמטיקס, זכו להכיר את דנה גרוצקי - השגרירה הישראלית של מותג האיפור הצרפתי בורז'ואה.

המנטור

סיגלית בן חיון, טים קלי וסיגל אדר. יעל צור,
סיגלית בן חיון, טים קלי וסיגל אדר/יעל צור

טים קלי - יועץ אסטרטגי ומנטור, הרצה בפני בוגרי אוניברסיטת תל-אביב באירוע קריירה והתפתחות אישית. קלי - המאמן הראשון בעולם למדינות, נחשב למומחה מספר 1 בעולם למציאת יעוד, מייעץ למנהיגי עולם, היה מפתח אלגוריתם ראשי בחברת אורקל העולמית וכתב את רב-המכר True Purpose על השיטה הייחודית שפיתח למציאת יעוד. לדבריו מדינת ישראל אינה יודעת מהו הייעוד שלה ולכן קיים חוסר שביעות רצון בקרב קבוצות גדולות באוכלוסייה. לטענתו מציאת יעוד תאפשר לישראל להגיע לשלום עם שכניה ולשלום פנימי - תהליך עם השפעה גלובלית מרחיקת לכת.

במשכילים: יהודית יובל רקנאטי, מייסדת ויו"ר קבוצת גנדיר ועמותת נט"ל; ד"ר נאוה מיכאל–צברי, מנהלת מרכז רעיה שטראוס לחקר עסקים משפחתיים בפקולטה לניהול באוניברסיטת תל-אביב. ענת כהן שפכט, לשעבר מנכ"לית סאני וד"ר מירי מזרחי ראובני, ראש מחוז השרון בקופת-חולים מכבי.

המומחיות

שרון פרנקנטל אביגדור וענת ליכטנשטיין. רפי דלויה
שרון פרנקנט,דליה ממרוד וענת ליכטנשטיין/רפי דלויה

עו"ד שרון פרנקנטל, בעלת קליניקת המומחים "מדיקל פרו", ערכה במסעדת קלואליס שבמלון הילטון" תל-אביב ארוחה לרגל הצטרפותה של ענת ליכטנשטיין לקליניקה המציעה מגוון טיפולים אסטתיים מתקדמים. ליכטנשטיין, מאפרת מובילה ומומחית בהדגשת תווי פנים, חגגה עם אביה אביגדור ליכטנשטיין, בתה השחקנית שירה לוי, גיסותיה הדס מוזס ליכטנשטיין ואלה ליכטנשטיין, אודליה כרמון, נטלי מימון, קונסול כבוד של צרפת בישראל; הדסה פתאל, מבעלי אלפא נדל"ן; דליה ממרוד, מבעלי תדיראן; האמנית רייצ'ל ויצמן והאדריכלית ליאורה פרומצ'נקו.

הדגים של צ'רלי

אריק אברמוביץ, לואיזה וריסקלס ירון לוסטיגר. באמצעות וואווי P10,
אריק אברמוביץ, לואיזה וריסקלס, ירון לוסטיגר/באמצעות וואווי P10

ערוץ האוכל והשף צ'רלי פדידה, מנהל קולינרי –ISS שירותי הסעדה מקבוצת ISS ישראל, השיקו במשרדי החברה את העונה השנייה של תוכנית הטלוויזיה "צ'רלי בממלכת הדגים". בתוכנית: קוקטייל וקטעים נבחרים מפרקי הסדרה. רו"ח חזי עובדיה, מנכ"ל ISS ישראל אמר כי עולם הקולינריה עבר בשנים האחרונות מהפך שמתבטא בחדשנות ויצירתיות לצד אוכל בריאותי.

איתי וקרן בן חיים. באמצעות וואווי P10,
איתי וקרן בן חיים/באמצעות וואווי P10
שרון למברג, משה בראל, משה אבישר. רונית מטיאס,
שרון למברג, משה בראל, משה אבישר/רונית מטיאס
שייע פייגנבוים, צרלי פדידה , חזי. עובדיה. שמעון מבעד לעדשה,
שייע פייגנבוים, צרלי פדידה , חזי. עובדיה/שמעון מבעד לעדשה

אפרודיטה דיגיטאלית

שמואל אבני, ליאורה עופר ומשה רוזנבלום. אלירן אביטל,
שמואל אבני, ליאורה עופר ומשה רוזנבלום/אלירן אביטל

רשת "אפרודיטה" השיקה בקניון רמת-אביב LINGERIE PARIS חנות דיגיטלית ראשונה בישראל המשלבת חווית רכישה דיגיטלית ופיזית בהשקעה של כ–2.5 מיליון שקל. ליאורה עופר, יו"ר מליסרון; משה רוזנבלום, מנכ"ל קניוני עופר; גיל גזית, מנהל מתחם שרונה ודדי ריזל, יו"ר ועידת הקניונים, התרשמו מהחוויה ומהקולקציות.

גלי לי

ציפי רפאלי וגלית מלכין. אור גפן,
ציפי רפאלי וגלית מלכין/אור גפן

גלית מלכין, מבעלי רשת GALITA, שהשיקה לאחרונה אתר רכישות אונליין חדש, השיקה את הסניף החדש בקניון שרונים בהוד-השרון - ה-25 ברשת. עשן כבוד: שרון אילון שהזמינה את אימא שלה דינה, ציפי רפאלי וחברתה פולה בלייק, בעלת קליניקה על שמה ומיכל אמדורסקי.

מתחשבים ומחשבים

ויקטור ברגר, ירון מזוז, מיכאל וידל. יח"צ,
ויקטור ברגר, ירון מזוז, מיכאל וידל/יח"צ

הנהלת בנק מרכנתיל העניקה כ-170 מחשבים לילדים ממשפחות שידן אינה משגת ברמלה ואור-יהודה, במסגרת שיתוף פעולה של הבנק עם עמותת "מחשב לכל ילד". ויקטור ברגר, מנהל סניף בנק מרכנתיל רמלה, אמר כי בנק מרכנתיל רואה בקידום החינוך וההשכלה מנוף לקידום דור העתיד והוא שותף לפרויקטים מגוונים בתחומים אלה כולל פרויקט חשוב זה.

בקטנה

+דניאל בירנבאום, מנכ"ל סודהסטרים העולמית, אירח במרכז המבקרים של מפעל החברה ברהט, כ-100 נציגים בכירים מהקהילה היהודית בטורנטו ועשרות מתנדבות צעירות של פרויקט 'תן' מבית הסוכנות היהודית. האורחים ביקשו ללמוד מקרוב על ההתמודדות המאתגרת של החברה עם תנועת ה-BDS המנהלת קמפיין אגרסיבי מתמשך להחרמת ישראל בעולם. המפעל מהווה סמל לדו-קיום ולעבודה משותפת בין ערבים ליהודים וסודהסטרים בהנהגת בירנבאום הפכה לסמל הניצחון של המשק הישראלי מול ה-BDS, ולמודל לדו-קיום ושלום כלכלי. בירנבאום אמר כי פרויקט תן משפר את תדמית ישראל בעולם ומחזק את הערכים המשותפים של התנדבות ותיקון עולם.

+בכנס השנתי של חברת סיסטמטיקס כיכבו תלמידי שכבת י' בתיכון ברנקו וייס בבית חשמונאי שקיבלו פרס על עבודת חקר שעשו כחלק ממגמת הסייבר גאוגרפי בבית ספרם באמצעות המערכת שמייצרת סיסטמטיקס.

+עורכי הדין ממשרד גדעון פישר המירו את הגלימות באפודי מגן ויצאו ליום גיבוש שכלל תחרות "לייזר טאג", ארוחת צהריים תאילנדית שהכינו בעצמם במסגרת תחרות "קרב סכינים", וטעימת יינן ביקב מורד.

+בכירי עולם הIT- הישראלי טסו לדאלאס טקסס, לאירוע השותפים העולמי השנתי של סיסקו. בתוכנית: אותות הוקרה ומחמאות מנציגי סיסקו בעולם ששיבחו את פעילות השותפים בישראל, הרצאות וארוחות.

בחוגגים: אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל; סנטיאגו סולאנס, סגן נשיא בסיסקו העולמית האחראי על תחום המכירות בדרום אירופה; אלון בן- צור, מנכ"ל בינת; נתי אברהם, מנכ"ל טלדור; חץ ברקוביץ, מנכ"ל דאטה קום, קרן שביט, מנהלת פיתוח עסקי בTEAM.

+רשת רולדין מזמינה את הקהל להצצה ראשונה לקולקציית הסופגניות לחנוכה 2017 וליהנות מסופגניה ראשונה במתנה. זאת השנה ה-28 להשקת קולקציית הסופגניות, ושריקת הפתיחה תיערך בסניף ברחוב אבן גבירול היום (ראשון) ב-20:00 בערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully