וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן פימי במו"מ להשקעה של כ-125 מ' ש' בפי.סי.בי טכנולוגיות

14.11.2017 / 10:23

קרן הפרייבט אקוויטי חתמה על מזכר הבנות להשקעה בחברת המעגלים המודפסים, בתמורה להקצאה של 51% מהמניות. בנוסף, האופציה שיש לקרן פימי במניות פריורטק הוארכה עד סוף שנת 2019

ישי דוידי. צילום: תמר מצפי, גלובס
ישי דוידי/גלובס, צילום: תמר מצפי

חברת פי.סי.בי טכנולוגיות הודיעה היום (ג') לבורסה כי חתמה על מזכר הבנות עם קרן פימי להשקעה של כ-125 מיליון שקל בחברה, בתמורה להקצאה של 51% מהמניות. העסקה בוצעה לפי מחיר מניה של 3.63 שקלים ומשקפת לפי.סי.בי שווי של כ-245 מיליון שקל אחרי ההשקעה. בנוסף, האופציה שיש לקרן פימי במניות פריורטק הוארכה עד סוף שנת 2019, וזאת במקביל להארכת מועד פירעון יתרת ההלוואה.

יו"ר פריורטק רפי עמית ציין כי "אנו מברכים על כניסתה של קרן פימי להשקעה בפי.סי.בי טכנולוגיות ומאמינים כי הידע והניסיון העשיר של פימי יסייעו לחברה רבות בהמשך צמיחה וניצול אופטימלי של ההזדמנויות העסקיות. חברת פי.סי.בי עם קופת מזומנים של 125 מיליון שקל תוכל ליישם כעת תכניות צמיחה חדשות ולמקסם את יכולותיה הגבוהות בתחומי הטכנולוגיה גם לטובת הרחבת הפעילות לטריטוריות גיאוגרפיות חדשות".

פי.סי.בי טכנולוגיות עוסקת בייצור מעגלים מודפסים ובהרכבה של רכיבים ומערכות. החברה נוסדה בשנת 1993.

קרן פימי נוסדה בשנת 1996 והינה קרן ההשקעות הפרטית הראשונה בישראל. עם נכסים מנוהלים של 3.5 מיליארד דולר. עד כה רכשה הקרן שליטה בכ-86 חברות ומימשה כ-55 מהן בהיקף עסקאות כולל של למעלה מ- 4.5 מיליארד דולר.

  • עוד באותו נושא:
  • פימי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully