וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק שור ואיל ארד מקימים תאגיד מזון חדש שיתחרה בתנובה

שני מוזס

19.11.2017 / 13:13

התאגיד החדש ירכוש ויפיץ מוצרים של יצרנים ישראליים קטנים ובינוניים בתחום המזון המצונן והקפוא. נכנס כשותף בחברת מעדני מיקי, שתהווה את פלטפורמת ההפצה הראשונית. יפיץ בהמשך את מוצרי מחלבות רמת הגולן וכפר תבור

מנכ"ל תנובה אריק שור. ברני ארדוב
אריק שור/ברני ארדוב

בכירים תנובה לשעבר - אריק שור, שכיהן כמנכ"ל תנובה וכמנכ"ל חוגלה-קימברלי; ואיל ארד, שכיהן כסמנכ"ל המכירות של תנובה - מקימים תאגיד מזון חדש שישקיע, ירכוש ויפיץ מוצרים של חברות ויצרנים ישראליים קטנים ובינוניים בתחום המזון המצונן והקפוא.

בשלב הראשון התאגיד החדש נכנס כשותף בחברת מעדני מיקי, שתהווה גם את פלטפורמת ההפצה שלו.

בשלב זה תחל החברה להפיץ בשבועות הקרובים, מלבד את מוצרי מעדני מיקי, גם את מוצרי מחלבת רמת הגולן ובהמשך גם ואת מוצרי מחלבת כפר תבור. הפצתם תתבע תחת הסכמי הפצה ארוכי-טווח, כשבתאגיד מכוונים לרכוש את החברות בעתיד.

מאחורי המהלך ישנה כוונה לקחת חברות קטנות ובינונית במיוחד בתחום המצונן והקפוא, תחום שקשה יותר להתחרות בו ביבוא. המטרה של התאגיד היא להנגיש את מוצרי החברות האלה לצרכן ולעמוד מול האתגרים המתגברים בתעשיית המזון בארץ.

התאגיד החדש יספק לחברות הקטנות והבינוניות יכולת הפצה, סחר משותף וכן שרשרת אספקה יעילה. התאגיד יפעל בפורטפוליו מוצרים רחב, בין היתר במוצרי חלב, שמנת מתוקה, מגוון גבינות רכות, קשות ומלוחות, יוגורטים ומעדנים, סלטים ומעדני דגים למיניהם, נקניקים ופסטרמות, פסטה ועוד.

התאגיד יתבסס בשלב הראשון על התשתיות הלוגיסטיות של מעדני מיקי, הכוללות מחסני קירור ומרכזי הפצה, שדרכם יופצו המוצרים לאלפי הלקוחות. כמו כן, גם פעילות המכירות והסחר יאוחדו ויפעלו במשותף לכלל המוצרים והשווקים. כיום למעדני מיקי יש 70 קווי הפצה שמגיעים לכ-400 נקודות.

אריק שור מסר היום (א'): "בשנה וחצי האחרונה סיירנו בעשרות מפעלים קטנים ובינוניים והבנו את הפוטנציאל הקיים ברעיון שלנו, את היכולת להשקיע ולהשתדרג בטכנולוגיה חדישה, בהפצה יעילה בפריסה ארצית וכן ביכולות סחר ומכירות היודעות לפנות לכלל השווקים והמגזרים. אין לי ספק כי במהלך ארוך-טווח נוכל לספק פלטפורמה ראויה לאותם יצרנים קטנים ובינוניים, ויחד נוכל לשמור על מאות מקומות עבודה, תוך הנגשת מוצרים איכותיים במחירים הוגנים לצרכנים".

  • עוד באותו נושא:
  • אריק שור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully