וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבצעים השווים של בלאק פריידיי

23.11.2017 / 8:20

חודש הקניות נמצא בעיצומו, והחגיגה נכנסת להילוך גבוה במיוחד עם היום שפותח באופן רשמי את עונת המכירות לקראת הכריסטמס. ריכזנו למענכם כמה דילים מטורפים שנתקלנו בהם ברשת. כן, כולל דילים על לפטופ בפחות מ-500 שקלים ורחפנים בזול

קניות אונליין באמצעות לפטופ. ShutterStock
שימו לב, ישנם אתרים שמציעים החזרים כספיים בשווי כמה אחוזים מערך הרכישה/ShutterStock

בלאק פריידי, או יום שישי השחור, הוא השם שקיבל יום שישי שפותח את עונת המכירות לקראת חג המולד, והשנה אנו מציינים אותו ב-24 בנובמבר. מקור השם נובע מהביטוי "In the black", בעולם הקמעונאות, בו רווחים מודפסים בדיו שחורה והפסדים מודפסים בדיו אדומה. חגיגת הקניות שמתרחשת ביום הזה מאפשרת לעסקים רבים לעבור לרווח. הם מצליחים לעשות זאת למרות הנחות מטורפות, שגורמות ללקוחות רבים בארה"ב לבלות מחוץ לחנויות בלילה שלפני הבלאק פריידיי, כדי להבטיח לעצמם את המוצרים הכי נחשקים במחירים הכי טובים.

ובדיוק בשביל זה, שווה לזכור שביום הזה יעלו באתר ובפייסבוק של וואלה! NEWS מבזקי קניות שבהם נדווח על המבצעים החמים והשווים ביותר באתרים שונים ומגוונים. שימו לב, שגם בבלאק פריידי תוכלו לקבל החזרים כספיים מערך הרכישה בנוסף למבצעים הקיימים.

בלאומי קארד למשל, מאפשרים לכם להשתמש בשירות מיוחד לקונים ברשת לאומי קארד Pay-Back. במסגרת השירות תוכלו לקבל החזר בעשרות אתרים מובילים (ebay, asos, aliexpress ועוד) והתהליך פשוט - בוחרים אתר מהרשימה ומתחילים לעשות שופינג. בכל קנייה דרך לאומי קארד Pay-Back נצבר עבורכם החזר כספי, כבר מהשקל הראשון ובצבירה של 50 שקלים ומעלה, מקבלים החזר היישר אל כרטיס האשראי.

לפטופ בפחות מ-500 שקלים. למה לא?

אתר ebay הולך עד הסוף: מקבוק אייר 11.6 אינץ' יכול להיות שלכם תמורת מחיר מצחיק של 1,475 שקלים בלבד.

מקבוק פרו 13.3 אינץ' יעלה רק 1,229 שקלים ואם ממש לא בא לכם לפרגן לאפל, אתם תמיד יכולים ללכת על HP 15-F233WM עם מסך 15.6 אינץ' ב-667 שקלים. המחיר הזה יותר מדי יקר לכם? Thinkpad Edge E431 של לנובו עולה רק 491 שקלים. כן, אתם קוראים נכון.

ב-tinydeal אגב, תוכלו למצוא Lapbook של חברת Chuwi ב-633 שקלים ומעמד מצנן ב-25 שקלים. לפטופ ורוד, כי כולן צריכות אחד כזה, של מותג אחר יעלה 567 שקלים.

לפטופים במבצע לרגל בלאק פריידיי. אתר ebay, צילום מסך
Thinkpad Edge E431 של לנובו עולה רק 491 שקלים/צילום מסך, אתר ebay

הטאבלט הכי זול במזרח התיכון. אולי

מתי בפעם האחרונה קניתם טאבלט ב-228 שקלים? זה המחיר של ה-G Pad מבית LG באתר ebay.

ה-Samsung Galaxy Tab E SM-T560 16GB יעלה רק 488 שקלים ואם בא לכם להוציא קצת יותר כסף, למה שלא תלכו על ה-Air Pad 2 של אפל ותשלמו 1,089 שקלים. אנחנו יודעים, זה זול. היה לנו ממש קשה למצוא טאבלט יקר.

ב-tinydeal תוכלו למצוא גם לפני הבלאק פריידי וגם אחריו טאבלטים במחירים שמתחילים ב-240 שקלים. שימו לב - הדגמים השונים נחטפים בקצב מהיר אז במקומכם לא היינו מחכים.

טאבלטים במבצע לרגל בלאק פריידיי. אתר ebay, צילום מסך
ה-Samsung Galaxy Tab E SM-T560 16GB יעלה רק 488 שקלים/צילום מסך, אתר ebay

הצעצועים המעופפים

הרחפנים מכים פעם נוספת כי הטירוף סביבם מסרב להסתיים ב-banggood השיקו עמוד מיוחד שמרכז את הסיילים השונים בתחום התעופה. ה-Cheerson CX-33S CX33S נמכר תמורת 335 שקלים ואילו ה-Syma X9 יעלה לכם רק 88 שקלים.

עדיין לא השתכנעתם? למה שלא תנסו את מזלכם ותהמרו על רחפן שיעלה לכם פחות מדולר? כן. פחות מדולר. אגב, אם אתם מפחדים מהמראות ורוצים להיצמד לקרקע, למה שלא תרכשו רובוט רוקד ב-45 שקלים?

המסך עולה, המחיר יורד

טלוויזיית 65 אינץ' של סמסונג נמכרת ב-ebay בסייל המטורף הזה במחיר 7,022 שקלים. אם לדוגמה קונים את הטלוויזיה הזו דרך לאומי קארד Pay-Back אפשר לקבל החזר כספי בסך 351 שקלים.

טלוויזיית 50 אינץ' של Vizio תשלוף לכם מהכיס 1,650 שקלים בלבד וטלוויזיה חכמה של Westinghouse עם מסך של 42 אינץ' נמכרת במחיר 808 שקלים.

ב-tinydeal מציעים לגולשים טלוויזיית 23 אינץ' ב- 609 שקלים וטלוויזיית 19 אינץ' ב-349 שקלים. ומה לגבי סטרימרים? בדיל אקסטרים אפשר לרכוש אותם במחיר התחלתי של 100 שקלים. כמה קסום.

רגע, יש גם אופנה

אתר ebay מציע שלל צעיפים במחירים מגוחכים. כמה מגוחכים? נסו צעיף פשמינה רך ויפהפה ב-18 שקלים.
משקפי שמש של ריי באן נמכרים ב-210 שקלים וצעיף קשמיר לגבר יעלה רק 35 שקלים.

בג'וליצ'יק תוכלו למצוא חולצת קפוצ'ון שחורה ומחמיאה לאישה במחיר 32 שקלים וזה גם המחיר שתשלמו עבור נעלי ריצה אופנתיות לנשים.

מרגישות שהחורף יהיה קריר? עופו על מעיל צמר מחמם ארוך ב-60 שקלים. גם הגברים לא יוצאים בלי כלום מג'וליצ'יק – חולצת קפוצ'ון נצמדת שמחמיאה לגזרה נמכרת במחיר 45 שקלים ושעון יד עם רצועה חומה א-לה וינטאג' יעלה רק 28 שקלים.

בגדים במבצע לרגל בלאק פריידיי. אתר jollychic, צילום מסך
חולצות ונעליים במחירי מציאה/צילום מסך, אתר jollychic

אז מה חשוב לדעת לפני שמוציאים את כרטיס האשראי? בשביל זה שואלים את מי שיודע. אנה ברודי היא מומחית שיווק דיגיטלי ו-Ecommerce ומובילת דעת קהל בתחום האופנה בקניות ברשת. יש לה כמה טיפים חשובים.

"קודם כל, חייבים לעשות רשימה ולא לקנות כל דבר שזז", אומרת ברודי, "חייבים לבוא מוכנים ולהשוות מחירים, אל תיכנסו לזה כשאתם לא יודעים מה אתם מחפשים".

ב"לבוא מוכנים" ברודי מתכוונת גם למסגרת תקציבית. "חייבים להחליט מראש כמה אתם רוצים להוציא ולא פחות חשוב, כמה אתם יכולים להוציא". ברודי ממליצה גם לבדוק את האתרים האהובים עליכם. גם אם הסיילים עדיין לא מופיעים שם, הכניסו אותם ל-wish list שלכם, מאחר שהמלאי מוגבל ונחטף מהר. בעניין זה היא מדגישה: "הרבה פעמים אתרים שבדרך כלל לא מציעים משלוח חינם פתאום כן עושים את זה. לכן שווה להיכנס כבר היום, עדיף לא לחכות ליום שישי".


בקיצור, יש למה לחכות. זכרו שביום הזה יעלו באתר ובפייסבוק של וואלה! NEWS מבזקי קניות שבהם נדווח על המבצעים החמים והשווים ביותר באתרים שונים ומגוונים. שימו לב, גם ביום ב Black Friday פרט למבצעים הקיימים תוכלו לקבל כסף בחזרה על הקניה שלכם למשל באתר של לאומי קארד Pay-Back אפשר למצוא כ-80 חנויות בהם ניתן לקבל החזר כספי, המתחלקות לקטגוריות של אופנה, תיירות, אלקטרוניקה וגאדג'טים, בריאות ויופי וילדים. אז שיהיה חג קניות שמח!

וואלה! NEWS בשיתוף לאומי קארד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully