וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין שני לו: הדילים המוצלחים של סייבר מאנדיי

26.11.2017 / 14:00

בלאק פריידיי מאחורינו, אבל המבצעים הגדולים שמסתתרים ברחבי האינטרנט עדיין איתנו. אז לפני שחודש הקניות יסתיים ויפנה את מקומו לסופגניות של חנוכה, הנה ההזדמנות האחרונה שלכם לרכישה מקוונת לוהטת של גאדג'טים, פריטי אופנה טרנדיים ותחפושות לפורים

סייבר מאנדיי. ShutterStock
הזדמנות שופינג מפתה נוספת לכל מי שפספס את המבצעים של חודש הקניות/ShutterStock

סייבר מאנדיי (Cyber Monday ובעברית: "יום שני המקוון") הוא השם לו זכה יום שני שבא מיד לאחר בלאק פריידיי, והוא נועד לעודד אנשים לעשות את הקניות שלהם באינטרנט.

השם הופיע לראשונה ב-28 בנובמבר 2005 באתר Shop.org והפך להיות אחד מימי השיא בקניות באינטרנט. אתרי רכישות, הן בעולם והן בארץ, מציעים הנחות דרסטיות ומאפשרות הזדמנות שופינג מפתה נוספת לכל מי שפספס את המבצעים של חודש הקניות.

ובדיוק בשביל זה, שווה לזכור שביום הזה יעלו באתר ובפייסבוק של וואלה! NEWS מבזקי קניות שבהם נדווח על המבצעים החמים והשווים ביותר באתרים שונים ומגוונים. שימו לב, שגם בסייבר מאנדיי תוכלו לקבל החזרים כספיים מערך הרכישה בנוסף למבצעים הקיימים.

בלאומי קארד למשל, מאפשרים לכם להשתמש בשירות מיוחד לקונים ברשת לאומי קארד Pay-Back. במסגרת השירות תוכלו לקבל החזר בעשרות אתרים מובילים (ebay, asos, aliexpress ועוד) והתהליך פשוט - בוחרים אתר מהרשימה ומתחילים לעשות שופינג. בכל קנייה דרך לאומי קארד Pay-Back נצבר עבורכם החזר כספי, כבר מהשקל הראשון ובצבירה של 50 שקלים ומעלה, מקבלים החזר היישר אל כרטיס האשראי.

בגדים במבצע בסייבר מאנדיי. mandco.com, צילום מסך
מבצעי סייבר מאנדיי/צילום מסך, mandco.com

זה הזמן לחדש את המלתחה

אתרי האופנה השונים מפנקים את הלקוחות במבצעים שווים אך מסתירים אותם עד לרגע האחרון, בערך. ב-"M&CO" למשל, החליטו למשוך את הבלאק פריידי עוד קצת וכל הפריטים באתר נמצאים בהנחה שנעה בין 25% ל-50%. שמלת עיפרון שחורה מחמיאה בעלת פסים לבנים נמכרת במחיר של 95 שקלים והגברים יכולים למצוא חולצות פולו איכותיות בפחות מ-40 שקלים.

ב-"ASOS" עדיין מסתירים את גודל ההנחה שיפרגנו, אבל בשנה שעברה כל הפריטים באתר נמכרו בהנחה של 20% כך שיש למה לחכות. בתקשורת הבריטית מעריכים שהפעם ההנחה תהיה בגובה 30%.

אם אתם רוצים ללבוש אופנת עילית, ב-"Macy's" מציעים דיל משלוחים מופלא לישראל וגם מספקים הנחה משמעותית על הפריטים. ז'קט מחויט לגבר יעלה רק 207 שקלים ואילו הנשים יוכלו להצטייד בשמלות ערב מהממות במחירים התחלתיים של 90 שקלים. אנחנו מדברים על "Macy's", כן?

הטירוף האמיתי מסתתר ב-"Twinkledeals" שם הכריזו על הנחה מוגזמת במיוחד ופריטים ברחבי האתר יימכרו בהנחות של עד 90%. סריג צמר לעונת החגים יעלה לכם רק 17 שקלים וחצי וקפוצ'ון נשי מהמם יוציא לכן מהארנק רק 49 שקלים. והיד עוד נטויה. נטויה בגלל המשקל של כל הבגדים שתקנו. שימו לב לטוויסט – חלק מהפריטים נמכרים בהנחה רק לזמן מוגבל כך ששווה להפריד בין הרכישות ולא לחכות לרגע האחרון שכן קיים סיכוי שההנחה תיעלם. וכתבנו כבר קודם שבנוסף למחירים השווים האלה אתם יכולים לקבל החזר כספי מלאומי קארד Pay Back.

אז מה חשוב לדעת לפני שמוציאים את כרטיס האשראי? בשביל זה שואלים את מי שיודע. "כדאי מאוד להיכנס לאתרים ולהכניס את הפריטים שאנחנו רוצים לרשימת wishlist", אומרת אנה ברודי, מומחית שיווק דיגיטלי ו-Ecommerce ומובילת דעת קהל בתחום האופנה בקניות ברשת. "ממש קל לאבד את הראש בטירוף הקניות אז רשימה מסודרת תוכל למקד אתכם וכך למצוא דילים שווים לדברים המסוימים שאתם מחפשים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
בגדים במבצע לסייבר מאנדיי. twinkledeals.com, צילום מסך
הנחות משמעותיות לכבוד חגיגת הקניות ברשת/צילום מסך, twinkledeals.com

המאה ה-21 זה זמן טוב לטכנולוגיה

באתר Bang good גם הולכים בגדול ביום השני הגדול: סמארטפון Xiaomi Redmi Note 5.5-inch 4G LTE יעלה רק 645 שקלים. ה-Xiaomi Mi 5X יהיה שלכם תמורת 752 שקלים בלבד בזכות הנחה משמעותית של 41 אחוזים.

באותו האתר בדיוק תוכלו לרכוש את הטאבלט Onda V989 Allwinner A80 תמורת כ-700 שקלים. ואם כבר סלולר, סוללה נטענת של Xiaomi נמכרת שם בסייל מדליק במחיר 105 שקלים.

בכלל, יש ב-Bang good מציאות רבות וחבל שלא לבקר בו ביום הזה. קחו למשל את הדיל הבא: הרחפן Cheerson CX-10C CX10C Mini נמכר במחיר 80 שקלים ואילו הרחפן Eachine x6 axis RC יעלה 214 שקלים. ה-Genuine Syma 3ch יתעופף אליכם הביתה תמורת 61 שקלים. שעון חכם עולה רק כ-180 ש"ח ושעון רגיל יעלה פחות מ-30 שקלים.

בדיל אקסטרים תוכלו לרכוש מצלמת טלסקופ לאייפון תמורת 38 שקלים. טאבלט ONDA V711 עם מסך 7 אינץ' יעלה רק 408 שקלים. בגזרת הסלולר: Lenovo A789 נמכר במחיר 682 שקלים ולצדו נמכרים בטווח המחירים הזה מכשירי סלולר נוספים במחירים מפתים.

באתר Everbuying החליטו להציע טוויסט למבצעים הרגילים שתוכלו למצוא בסייבר מאנדיי והוסיפו עסקאות קומבו שוות. בעסקת בריאות למשל, תוכלו לקבל מדחום, מודד לחות, מכשיר אדים ומודד לחץ דם אישי תמורת 182 שקלים.

רוצים עסקאות קטנות יותר? מה לגבי מעמד ללפטופ ב-10 שקלים או סטרימר ב-110 שקלים? ויש גם צעצועים מגניבים כמו בובת אימוג'י גדולה ב-17 שקלים וקוביית stress reliever ב-12 שקלים בלבד.

גאדג'טים לרכישה בסייבר מאנדיי. e.dx.com דיל אקסטרים, צילום מסך
גאדג'טים מאתר דיל אקסטרים/צילום מסך, e.dx.com דיל אקסטרים

פורים כבר ממש מעבר לפינה

בלי שנשים לב, חג התחפושות מתקרב בצעדי ענק וסייבר מאנדיי הוא הזדמנות מצוינת לסמן "וי" על רכישת תחפושות באתר "halloweencostumes", שמציע סייל מטורף עם הנחות עד 90 אחוזים. המחיר ההתחלתי של תחפושת אופנוענית ורודה למתבגרת הוא 17 שקלים וחצי ובאותו המחיר בדיוק תוכלו לרכוש תחפושת דורי לפעוטות. זה גם המחיר ההתחלתי לתחפושת פאוור ריינג'ר כחול לילדים.

"הטיפ שלי לגבי תחפושות הוא להזמין מספיק זמן מראש כי לפעמים זמן המשלוח הוא ארוך", ממליצה אנה ברודי. "איך בוחרים מידה? מסתכלים על הגובה של הילדים, ובודקים את ההיקפים ואם עדיין לא בטוחים פונים לספק להתייעצות. התגובה שלו, או חוסר התגובה שלו, תעיד גם על אמינותו כספק מעבר לדירוג. וכמובן, לזכור שילדים משנים את דעתם כל הזמן ואם אתם מזמינים חודשיים לפני פורים יש סיכוי שהם ישנו את דעתם. אם תקבלו את זה מראש, פחות תתאכזבו אם זה יקרה".

תחפושות לפורים לרכישה בסייבר מאנדיי. halloweencostumes.com, צילום מסך
תחפושות במחיר מבצע/צילום מסך, halloweencostumes.com

ומה עם מבוגרים? תחפושת אינדיאני למבוגרים נמכרת ב-35 שקלים ובדיוק באותו המחיר תוכלו להתפנק בתחפושת של בלשית פרטית או בתחפושת של היפית מהסיקסטיז.תחפושת ערפד קטן תגזול מכם רק 17 שקלים וחצי ותחפושת ערפדית למבוגרים תעלה 35 שקלים.

זכרו שביום הזה יעלו באתר ובפייסבוק של וואלה! NEWS מבזקי קניות שבהם נדווח על המבצעים החמים והשווים ביותר באתרים שונים ומגוונים. שימו לב, בנוסף למבצעים הקיימים תוכלו לקבל כסף בחזרה על הקנייה שלכם גם בסייבר מאנדיי, למשל באתר של לאומי קארד Pay-Back אפשר למצוא כ-80 חנויות בהם ניתן לקבל החזר כספי, המתחלקות לקטגוריות של אופנה, תיירות, אלקטרוניקה וגאדג'טים, בריאות ויופי וילדים.

וואלה! NEWS בשיתוף לאומי קארד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully