וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק רכשה חזרה חלק נוסף באג"ח שלה ברבעון השלישי

ערן גבאי

20.11.2002 / 10:26

בחברה, שרכשה עד היום כשליש מהאג"ח, טוענים שמדובר בכמות קטנה יותר מזו שנרכשה ברבעון השני - כ-20 מ' ש'; פישמן נדרש למכור 20% מהאג"ח שלו בברק עד נובמבר 2003



חברת השיחות הבינלאומיות ברק רכשה חזרה גם במהלך הרבעון השלישי חלק נוסף מהאג"ח שלה. בחברה הסכימו לומר שמדובר בכמות קטנה יותר מזו שנרכשה ברבעון השני - כ-20 מיליון שקל.



אבי פתיר, מנכ"ל ברק, ציין בעבר שברק תמשיך לרכוש חזרה את האג"ח שלה, והרכישה היא פונקציה של הכסף שהחברה צריכה להשקיע והריבית האלטרנטיווית. החברה רכשה עד היום כשליש מסך האג"ח שלה.



ברק הנפיקה ב-183 מיליון דולר את האג"ח שלה וקיבלה כ-100 מיליון דולר בעבורן. בעבר דיווחנו שברק מתעניינת ברכישת האג"ח שלה ברמות של 57-58 סנט וביצעה עסקות קנייה במחיר של 57 סנט.



גורמים בשוק טוענים כי קשה להגיע לעסקות באג"ח כי המסחר בהן דליל וכי רק אחת למספר שבועות מתקיימת עסקה בהיקף של כחצי מיליון עד מיליון דולר.



אליעזר פישמן, המחזיק בחברת השיחות הבינלאומיות קווי זהב, נדרש למכור 20% מאיגרות החוב של ברק שבידיו עד נובמבר 2003 ואת יתרת האג"ח עד נובמבר 2004 כחלק מאישור רכישת השליטה של פישמן בקווי זהב.



פישמן הגיש לפני מספר חודשים בקשה חוזרת לממונה על ההגבלים העסקיים, דרור שטרום, למיזוג קווי זהב, נכסי משפחת פישמן ניהול (1988) ומוניטין עיתונות, כחלק מהשלמת עסקת רכישת מניות עורק בקווי זהב. פישמן קיבל לפני כחודש את אישור הממונה לרכישת השליטה בקווי זהב, כשאחד התנאים שהוצבו לו היה מכירת איגרות החוב של המתחרה ברק, בהן הוא מחזיק. הערכות הן שפישמן מחזיק בכמחצית מאיגרות החוב של ברק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully