וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיליפ מוריס מזהירה: סיגריות "לייט" מזיקות לא פחות מסיגריות רגילות

סוכנויות הידיעות

20.11.2002 / 11:12

ענקית הטבק החלה לצרף לחפיסות סיגריות עלון אזהרה בעקבות לחץ מצד ארגונים למען בריאות הצרכנים הדורשים לאסור את השימוש במונחים מטעים כמו "לייט"



ענקית הטבק פיליפ מוריס התחילה לצרף לחפיסות הסיגריות שלה אזהרה למעשנים לפיה סיגריות "לייט" אינן מזיקות פחות מסיגריות רגילות.



פיליפ מוריס, יצרנית סיגריות "מרלבורו" ובעלת החזקות ביצרנית המזון קראפט פודס (סימול KFT), החלה לצרף לכל חפיסת סיגריות "לייט" עלון בו החברה קובעת כי רמות הניקוטין וחומרים אחרים המופיעים על חפיסות סיגריות אינם משקפים בהכרח את כמות החומרים הללו שהמעשנים שואפים בפועל.



עוד כותבת החברה למעשנים כי אל להם להניח כי סיגריות "לייט" מזיקות פחות מאשר סיגריות רגילות, וכי סיגריות אלה לא צפויות לסייע למעשנים להיגמל.



העלון יצורף למשך תקופה מוגבלת לכל חפיסת סיגריות "לייט", "אולטרא-לייט" ו"מדיום" מתוצרת פיליפ מוריס הנמכרת בארה"ב, ואמורה להגיע לכ-86% מהמעשנים שרוכשים סיגריות אלה, מסרה החברה.



המהלך של פיליפ מוריס בא על רקע לחץ גובר מצד ארגונים למען בריאות הצרכנים אשר טוענים כי יש לאסור את השימוש במונחים כמו "לייט" בסיגריות משום שהם מטעים את הצרכנים.



סיגריות "לייט" צברו פופולריות רבה בשנות ה-70, ונועדו למעשנים שחששו לבריאותם ושקלו להפסיק לעשן.



באיחוד האירופי כבר התקבל חוק אשר צפוי לאסור את השימוש במונחים מטעים כמו "לייט" החל מהשנה הבאה. ועדה בעניין זה בקנדה המליצה לאחרונה על איסור דומה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully