וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זרוע הייעוץ של דויטשה טלקום תשתף פעולה עם P.O.C הישראלית בפרויקטים בתחום התקשורת והתשתיות

ערן גבאי

20.11.2002 / 12:52

נציגי דטקון ייפגשו השבוע עם שר התקשורת, ראשי חברות הסלולר ומנכ"ל בזק; P.O.C היא חברת ייעוץ ותכנון אסטרטגי; מנהל הפעילות הבינ"ל של דטקון: "בישראל הזדמנויות עסקיות לטווח הקרוב והרחוק"



Detecon (דטקון), זרוע הייעוץ של דויטשה טלקום, וחברת הייעוץ והתכנון האסטרטגי הישראלית P.O.C, ישתפו פעולה בפרויקטים בישראל בתחום התקשורת והתשתיות.



דטקון היא אחת מחברות הייעוץ הגדולות בעולם עם מחזור מכירות של 175 מיליון יורו. Detecon היא חלק מקבוצת ה-T-System (אחת משש הקבוצות מהן מורכבת דויטשה טלקום), שרשמה מחזור מכירות של 12 מיליארד יורו ב-2001.



ד"ר מרק לובה, מנהל הפעילות הבינלאומית של דטקון וחבר בדירקטוריון דויטשה טלקום, והרמן מולר, מנהל הפעילות של דטקון באירופה, ייפגשו בימים הקרובים עם שר התקשורת, ראובן ריבלין, עם ראשי חברות הסלולר ועם מנכ"ל בזק, אילן בירן.



דטקון תשמש כפרויקטור המוביל ו-P.O.C כקבלן משנה. במקרה שמדובר בפרויקט של P.O.C, דטקון תעניק לה תמיכה, המבוססת על הידע והניסיון שצברה בשוק הטלקום הבינלאומי.



דטקון לא תפתח שלוחה בישראל, אלא תגייס לקוחות באמצעות P.O.C, כשיועצי החברה יגיעו לישראל בהתאם לפרויקטים בהם תיקח חלק. דטקון היתה מעורבת בשלוש שנים האחרונות בפרויקטים בפרטנר ובסלקום.



בין לקוחותיה של דקטון: אריקסון, AOL, סימנס, אלקטל, הבנק העולמי, האיחוד האירופי, VoiceStream, דויטשה טלקום, ממשלת צ'כיה וממשלות של מדינות מזרח אירופיות אחרות.



כמו כן, שיתוף הפעולה בין החברות אמור להוות פלטפורמה לשיתופי פעולה בין חברות ישראליות לבין חברות גרמניות.



לדברי ד"ר לובה, החלטתה של דטקון להיכנס לישראל דווקא בתקופה זו נובעת מאמון במשק הישראלי ובטכנולוגיה הישראלית. "השינויים שעובר שוק התקשורת הישראלי והשינויים שהוא צפוי לעבור בעתיד מהווים בעיני דטקון הזדמנויות עסקיות לטווח הקרוב והרחוק", הוסיף מולר. כדוגמה, מציין מולר את השינויים הצפויים בשוק השיחות המקומיות, שעשויים להוביל את בזק וחברות אחרות לקביעת אסטרטגיה חדשה, כניסתן של חברות הסלולר לדור השלישי ושינויים הצפויים בשוק השיחות הבינ"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully