וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבע מודיעה על מבנה ארגוני חדש ושינויים בהנהלת החברה

27.11.2017 / 16:16

קאר שולץ, נשיא ומנכ"ל החברה: "טבע נוקטת צעדים מידיים להתמודדות עם הלחצים החיצוניים ולשיפור היעילות הפנימית. המבנה החדש יאפשר סנכרון ותיאום הדוקים יותר בין המו"פ, התפעול והיחידות המסחריות; בכך הוא יאפשר לנו להפוך לחברה גמישה, רזה ורווחית יותר"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנכ"ל טבע, קאר שולץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

ענקית התרופות טבע הודיעה היום (ב') על מבנה ארגוני חדש ושינויים בצוות הנהלת החברה, שמטרתם לשפר את המיקוד המסחרי ולהגביר יצירת ערך. המבנה החדש יאפשר תיאום אסטרטגי חוצה פורטפוליו, חוצה גאוגרפיות ויחידות בחברה. בכך הוא ימנף את יתרון הגודל של טבע, יגביר את הגמישות והיעילות של החברה ויספק מגע קרוב יותר לשווקים. המבנה החדש ייכנס לתוקף באופן מיידי.

קאר שולץ, נשיא ומנכ"ל החברה, מסר כי "טבע נוקטת צעדים החלטיים ומידיים להתמודדות עם הלחצים החיצוניים ולשיפור היעילות הפנימית. המבנה החדש של החברה יאפשר סנכרון ותיאום הדוקים יותר בין המו"פ, התפעול והיחידות המסחריות. בכך הוא יאפשר לנו להפוך לחברה גמישה, רזה ורווחית יותר".

שולץ הוסיף כי "אנו ממשיכים להתמקד ביצירת ערך בר-קיימא. צוות ההנהלה החדש שלנו יפעל למצב את טבע למהפך עסקי בטווח הקצר עד בינוני. אנחנו כבר עובדים על תכנית מקיפה לרה-ארגון והבראת טבע ונחלוק אותה באמצע דצמבר. העדיפות העליונה שלנו היא ייצוב הרווח התפעולי ותזרים המזומנים כדי לשפר את המצב הפיננסי של החברה, תוך המשך מיקוד בהכנסות בטווח הקצר וביצירת מזומנים. במקביל, נמשיך לעשות כל שיידרש כדי להמשיך ולספק תרופות ושירותים איכותיים למטופלים ברחבי העולם".

מבנה החברה החדש

הפעילות המסחרית של טבע לא תנוהל יותר בשתי קבוצות נפרדות– תרופות גנריות ותרופות ייחודיות – אלא תאוחד לארגון מסחרי אחד, שיפעל בשלושה אזורים: צפון אמריקה, אירופה והשווקים הצומחים. כל אחד מאזורים אלה ינהל את הפורטפוליו במלואו, כולל מוצרים גנריים, ייחודיים וללא מרשם (OTC), ויישא באחריות לכלל הפעילות המסחרית והביצועים הפיננסיים באזור. חלק מהיחידות הגלובליות מהמבנה הקודם ישולבו לתוך המבנה החדש, ואילו אחרות יתייתרו.

ארגוני המו"פ הייחודי והגנרי יאוחדו לקבוצה גלובלית אחת עם אחריות לכל פעילויות המחקר והפיתוח בטבע – גנריקה, תרופות ייחודיות ומוצרים ביולוגיים – כך נוכל למקסם את ההחזר על ההשקעה ולהגביר את המיקוד והיעילות.

חטיבה חדשה לשיווק ופורטפוליו גלובליים תנהל את הממשק בין – האזורים, המו"פ והתפעול – לאורך השלבים השונים בחיי המוצר. יחידה זו תהיה גם אחראית לאופטימיזציה של פורטפוליו המוצרים הגנריים והייחודיים לרוחב התחומים הטיפוליים המרכזיים של טבע.

המבנה החדש יחזק את הסנכרון והאינטגרציה בין מערך התפעול הגלובלי, האזורים המסחריים, המו"פ וחטיבת הפורטפוליו, ובכך ישפר את הביצועים ויפשט את הארגון.
המבנה המסחרי החדש ייעזר בתשתית תומכת אחת, יעילה ורזה הכוללת את יחידות הכספים, משאבי אנוש, המשפטית, ויחידת המותג הגלובלי ותקשורת התאגיד.

כתוצאה משינויים אלה, יפרשו ד"ר מייקל היידן, ד"ר רוב קורמנס ודיפנקר בהאטארג'י מטבע, נכון ליום 31 בדצמבר, 2017.

צוות ההנהלה החדש

מייקל (מייק) מקללן ימונה לסמנכ"ל בכיר, מנהל כספים ראשי ויהיה אחראי על חטיבת הכספים, הפיתוח העסקי, קשרי המשקיעים וטכנולוגיית המידע (IT). לפני כן הוא כיהן כמנהל הכספים הזמני של החברה ומנהל הכספים הראשי של קבוצת התרופות הייחודיות הגלובלית. לפני הצטרפותו לטבע שימש מייקל כמנהל הכספים הראשי של Sanofi בארה"ב.

ד"ר הפרון פרידריקסדוטיר תמונה ל סמנכ"לית בכירה, מנהלת המו"פ הגלובלי . לפני כן שימשה הפרון כנשיאת המו"פ הגנרי הגלובלי. לפני שהצטרפה לטבע היתה סמנכ"לית ונשיאת המו"פ הגנרי הגלובלי ב-Allergan Plc..

ברנדן או'גריידי ימונה לסמנכ"ל בכיר, מנהל החטיבה המסחרית בצפון אמריקה . בעבר שימש ברנדן כמנהל הפעילות המסחרית בקבוצת התרופות הייחודיות, מנהל זמני של העסק הייחודי באירופה ונשיא ומנכ"ל העסק הגנרי של טבע בצפון אמריקה.

ריצ'רד דניאל ימונה לסמנכ"ל בכיר, מנהל החטיבה המסחרית באירופה . בתפקידו הקודם שימש כנשיא ומנכ"ל של העסק הגנרי באירופה.

ג'יאנפרנקו נאזי ימונה לסמנכ"ל בכיר, מנהל החטיבה המסחרית בשווקים הצומחים . בתפקידו הקודם שימש כנשיא ומנכ"ל השווקים הצומחים בקבוצת התרופות הגנריות. בעבר שימש ג'יאנפרנקו כסמנכ"ל תרופות ייחודיות באירופה.

סוון דתלפס ימונה לסמנכ"ל בכיר, מנהל חטיבת השיווק והפורטפוליו הגלובלית. סוון שימש בעבר כמנהל תחום מוצרי הנשימה הגלובלי וכסמנכ"ל תפעול בחטיבת התפעול הגלובלית של טבע.

החברים הבאים בצוות ההנהלה של טבע ימשיכו לכהן בתפקידיהם הנוכחיים:

· ד"ר קרלו דה נוטריסטפאני, סמנכ"ל בכיר, מנהל התפעול הגלובלי
· איריס בק-קודנר, סמנכ"לית בכירה, מנהלת מותג גלובלי ותקשורת התאגיד
· מרק סבג, סמנכ"ל בכיר, מנהל משאבי אנוש גלובליים
· דיוויד סטארק, סמנכ"ל בכיר והיועץ המשפטי לטבע

קאר שולץ סיכם: "אני רוצה להודות לד"ר מייקל היידן, ד"ר רוב קורמנס ודיפנקר בהאטארג'י על תרומתם הרבה לטבע במהלך העשור האחרון ועל מסירותם העמוקה למטופלים הרבים אותם אנו משרתים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully