וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טסנת מרחיבה עסקיה באנגליה: רוכשת פעילות חברה לאבטחת איכות ובדיקת תוכנה תמורת 250 אלף ליש"ט

אלי דניאל

20.11.2002 / 13:56

בנוסף, החברה הבת של טסנת באנגליה תקצה 6% ממניותיה לבעלי המניות בחברה הנרכשת; הכנסות הפעילות הנרכשת יסתכמו השנה בכמיליון ליש"ט; השלמת העסקה כפופה לבדיקת נאותות



חברת טסנת , הנמצאת בשליטת סיסנת מקבוצת אמנת , ממשיכה במסע הרכש שלה באירופה, כשהפעם מדינת היעד היא אנגליה.



החברה הבת של טסנת באנגליה - Tesnet Magic Software Testing) TMST), המוחזקת על ידה בשיעור של 88%, חתמה על הסכם עקרונות לרכישת פעילות אבטחת האיכות ובדיקות התוכנה של חברה אחרת הפועלת באנגליה בתמורה לכ-250 אלף ליש"ט ולכ-6% מהון המניות של TMST. סכום בהיקף של 175 אלף ליש"ט ישולם עם השלמת העסקה וסך נוסף של 75 אלף ליש"ט ישולמו בכפוף לעמידת הפעילות הנרכשת ביעדי הכנסות ורווח לפני מס, יעדים שנקבעו בהסכם העקרונות.



כמו כן, החברה המוכרת תהיה זכאית לקבל מחצית מהרווח לפני מס של הפעילות הנרכשת בתקופה שבין ה-1 במארס 2003 לבין ה-1 במארס 2004. בנוסף, TMST תקצה לבעלי המניות של החברה האנגלית 6% מהון מניותיה. השלמת העסקה כפופה לביצועה של בדיקת נאותות אותה תערוך TMST.



במהלך החודשים האחרונים ביצעה טסנת מספר רכישות ביבשת האירופית. במאי האחרון הושלמה רכישת פעילותה של חברת בדיקות תוכנה גרמנית בתמורה לכ-400 אלף יורו, וברבעון השלישי נרכשו 18% נוספים ממניות TMST בתמורה למיליון שקל. בחודש הנוכחי הושלמה רכישת 65% ממניות חברת בדיקות תוכנה בפינלנד בתמורה ל-200 אלף יורו.



טסנת סיימה את הרבעון השלישי של שנת 2002 עם הכנסות של כ-11.3 מיליון שקל, גידול של כ-10% בהשוואה להכנסות הרבעון המקביל. בשורה התחתונה הציגה החברה רווח של 991 אלף שקל, קיטון של כ-14% לעומת הרווח הנקי ברבעון השלישי של שנת 2001.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully